We wczorajszych zmianach na testowym przegapiłam coś BARDZO ważnego…. Zmiany w statystyce K/D, a raczej brak odnotowanej śmierci w naszych statystykach, jeśli z martwych podniesie nas Medyk.

medyk reviveCi gracze, którzy uważają na swoja statystykę K/D już niedługo będą po swojej śmierci krzyczeć na medyków „REVIVE, REVIVE ME!!” zamiast automatycznie naciskać przycisk „Respawn”. Oto na serwer testowy trafiła zmiana likwidująca ostatnią negatywną statystykę za śmierć, jeśli osoba zabita zostanie podniesiona przez medyka… Chyba czas się przebranżowić z powrotem na Medyka Bojowego 🙂

httpv://www.youtube.com/watch?v=PtUOYHV1bss

Poprzedni artykuł[PS2] Najnowsze zmiany na…
Następny artykuł[EQ2] Patrzcie co znalazłam…
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Spaz

mozliwe ze trafna decyzja, mam nadzieje ze bedzie wiecej medykow w bitwie bo czesto brak

Kociamafia

Gram medykiem 90% czasu i faktycznie czasami mam uczucie jakbym był tym jedynym na polu bitwy.

Z punktu widzenia mechaniki gry ta decyzja jest bez znaczenia.

Z punktu widzenia ludzkiej natury, ta drobna modyfikacja zmieni wiele. Paradoksalnie, może przedłużyć czas respawna, gdy uparci gracze będą czekać na medyka tylko po to by polepszyć swoje k/d (a w normalnych warunkach już dawno pojawiliby się w sundererze i/lub spawnie).

Oczywiście niektórzy robią to już dzisiaj. Panowie w moim filmiku (youtube.com/watch?v=HGtfaY04z34) leżeli pokotem w wieży od zarania dziejów.

All in all, ciekawy eksperyment psychologiczny, zobaczymy jak „community” na to zareaguje.

Teheiron

Mnie się ten pomysł BARDZO podoba, gdyż przywróci medyków do świetności. Jakiś czas temu gdzieś się zawieruszyli i rzadko kiedy było ich widać (przynajmniej an ceres). Teraz na pewno będzie ich więcej. I choć aspekt poruszony przez Kociąmafię może mieć znaczenie, to jednak może też być tak że gra zmagania piechoty staną się przynajmniej odrobinkę bardziej taktyczne, a to moim zdaniem jest bardzo istotne 😀