The Division to powstająca strzelanka online RPG, która ma pojawić się w przyszłym roku i wydawać ją będzie Ubisoft. W ostatnim artykule opublikowanym na stronie głównej gry omówiono pokrótce podstawowe wyposażenie każdego Agenta, natomiast w dniu dzisiejszym odpowiedziano na kilka pytań zadanych przez fanów.
- Czy będą klasy, czy może pełna swoboda?
w trakcie gry będziecie zdobywać punkty, które będziecie mogli wydać na różnego rodzaju ulepszenia, które są całkowicie dowolne i do tego, które będzie można bez problemu zmieniać. Oczywiście będziecie mogli wydać te punkty aby dopasować się do jednej z bardziej tradycyjnych ról: tank, lekarz i dps. Wybór zalezy od Was.
- Mówi się, że celem developerów jest stworzenie najbardziej szczegółowej wersji New York jakie kiedykolwiek widziano w grach. W jaki sposób chcecie to osiągnąć?
Jest to zdecydowanie naszym celem. Nowy York jest bardzo różnorodny i dlatego chcemy, aby gracze to odczuli badając otoczenie. Aby stworzyć 'ten prawdziwy NY’ zbieramy wszelkie dane i wkładamy wiele wysiłku aby zrealizować naszą wizję. Robimy filmy, zdjęcia, nagrywamy dźwięk oraz posuwamy się do tworzenia modeli na podstawie rzeczywistych miejsc. W ten sposób, gdy juz będziecie grać to naprawdę usłyszycie i poczujecie, jak to jest być w danym miejscu.
- Czy będą dostępne jakieś bronie nieśmiercionośne?
Tak, będzie taka broń dostępna zarówno dla wrogów jak i graczy, chociażby dym, który będzie mógł kreować dywersję.
- Jeśli chciałbym grać Solo, to czy trudno mi będzie przetrwać lub czy wrogowie będą stosownie słabsi od tych jakbym był w grupie?
Podczas grania w grupie wrogowie będą skalowalni na różne sposoby aby upewnić się, że ich poziom nadal będzie wyzwaniem. Ale będą specjalne eventy, które na pewno będą trudne zarówno dla graczy Solo, jak i tych w grupie.
- Czy system walki koncentrować się będzie bardziej na funkcjonalności RPG, czyli umiejętnościach, obrażeniach, statystykach i obrażeniach krytycznych, czy też będą to bardziej tradycyjne umiejętności takie jakie są w strzelankach?
The Division jest przede wszystkim grą RPG, tak więc nacisk gry będzie położony zdecydowanie na umiejętnościach, wyborach skilli oraz statystykach broni. Jestesmy gra Clancy’ego, jesteśmy też grą z otwartym światem, ale przede wszytkim jesteśmy RPG. Sprzęt będzie ważny, levele będą ważne, modyfikacje do broni też. Wszystko co tworzy grę RPG będzie ważne.
- Czy istnieje jakaś liniowa progresja czy tez będziemy mieć zupełna wolność?
Istnieje ogólna fabuła, ale jak ją gracze będą odsłaniać, zależy od nich: gra jest pełna eventów. Kiedy gracze będą w świecie to napotkają historie, które pojawią się przy jakimś evencie, a one mogą doprowadzic ich do jeszcze większej historie.
Kinya, zbieraj na nowego kompa lepiej 😛
Oj przydałby się, ale mnie nie stać :/
Zawsze na raty można. 🙂