Najnowszy film pokazuje pracę developerów w ostatnich dniach i nocach przed wprowadzeniem PU01 (Performance Update 01) na serwery Live oraz sam moment wprowadzenia tej jakże ważnej aktualizacji.
Moje ulubione zdania z tego odcinka:
- Even if it’s crap fot that One person, that one person is gonna take it to the forums and it’s… We want to make sure everyone is happy
- Please unlock all Planetside 2 Live servers for Players. Thank you.
httpv://www.youtube.com/watch?v=kXqv4afBdCg
No to opowiadajcie, jakie zmiany zauważyliście, co działa lepiej, a co gorzej…
Nie byłem jeszcze na ampstation a tam najgorzej się walczyło. Ale widać troszke różnice w grze. Źle gra mi się teraz z centralnym HUD, dobrano złe kolory. Nowa informacja o zabiciu kogoś nie jest aż taka zła.
A nowy bio lab… już 3 razy miałem sytuacje że nie mogę się cofnąć bo jakiś milimetrowy schodek mi przeszkadza i gine… Fajnie że podwyższyli „kląbiki” na kwiatki są przyjemniejsze do użycia. Ale teraz ta placówka wygląda jak przystosowana do walki a nie do laboratorowanai ( ? ) . I jeszcze te zasłonki przy balkonach tego nie lubie, na dachach to samo….
Jeszcze pozmieniali kilka wejść przy teleportach, 2 minuty szukałem starego wejścia do teleportu. Po spojrzeniu na mape odkryłem nowe położenie.
U mnie albo zepsuli detekcje trafień albo mam kosmiczne lagi bo zabicie kogokolwiek wymaga dużo większego wysiłku niż przed optymalizacją a do słabych graczy raczej nie należę .Często mam wrażenie jak by nie zaliczało trafień bo błysk przy trafieniu na wrogu jest a nie ma dźwięku ani nie spada wrogowi hp. Najbardziej to widać na MAXie gdy strzelam do wrogów z bliska z shotgana, jest błysk a gość leci dalej i tak potrafią przeżyć nawet 5 strzałów z 2 shotów i uciec. Ciekawe co jest tego przyczyną.
Z przyczyn dla mnie nie zrozumiałych, mnie optymalizacja zjechała FPS do około 20 podczas średniej bitwy, podczas gdy do tej pory miałem zwykle w okolicach 60. Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje, ale to jest jakiś dziwny absurd tym bardziej, że wszyscy na około się podniecają i u nich jest przeciwnie. Dziwne… zastanawiam się, czy ktoś jeszcze ma takie problemy.
Tehekrion: ” Even if it’s crap fot that One person, that one person is gonna take it to the forums and it’s… We want to make sure everyone is happy”
Panie młody, strzleaj z wyprzedzeniem jak ktoś biega kilka milimetrów przed niego. ( przy bieganiu lewo prawo)
Jest tego jeszcze więcej. Gdy pojawię się w warpgate po odpaleniu gry, mam wrażenie jakbym był w prywatnej instancji gdyż na liście dostępnych squadów nie pojawia się nic, nie mogę kupować ulepszeń za certy, nie działają panele od pojazdów… a i nie ma żadnych, lub prawie żadnych graczy wokół, a jeśli są to nic nie robią. Wygląda to zupełnie tak, jakbym stracił kontakt z serwerem i zaraz miało mnie z gry wywalić, tyle że się to nie dzieje.
Natomiast gdy już w końcu za którymś restartem gry uda mi się rzeczywiście do niej dostać, to często dostaję serwer disconnecta po kilku chwilach mimo to. Mój wniosek z ostatniej aktualizacji: Gra jest niegrywalna, nigdy nie miałem z nią aż tylu, tak dużych problemów jednocześnie.
Ale w sumie wisi mi to i tak do niej nie wrócę na dobre dopóki nie zaczną dodawać nowego contentu, nie spieszy mi się zatem 🙂
Świetny patch. Stabilna 60-tka nawet w największych bitwach. Bez smoothingu – 70/80.
Nowe efekty „rozprysku pocisków” (co postowałem na forum) piękne.
Lekkie problemy z logowaniem ale to raczej wina ProSieben.
Po prostu lepsza jakość gry – Spisali się na medal. Szkoda, że tak późno ale lepiej teraz niż wcale.
Ode mnie piątka z plusem.
@Teheiron
Ty masz ten problem:
https://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/still-getting-disconnects-and-non-functioning-terminals-on-eu-servers-after-patch.157502/
Rozwiązanie – Włącz grę, odpal task manager, zabij proces planetside2.exe, odpal PS2 raz jeszcze. Powinno działać.
Być może.
Skara ja jestem świadom tego że zawsze mam lagi i do takie strzelania sie juz przyzwyczailem, gorsza sprawa że stojący przeciwnik zdązy sie odwrócić i mnie zabić zanim ja go zabije strzelając mu w plecy co raczej nie powinno się zdarzać. Zresztą to muszą być lagi skoro po aktualizacji gdy ktoś do mnie strzela to ginę w momencie gdy trafia mnie pierwszy pocisk.
Dzięki Kociamafia, przetestuję potem 🙂
pan młody lag 0.2 sec jest cały czas tego nie poradzisz.
A chodzi mi o to że możesz po prostu nie trafiać pociskiem.
Może i animacja jest wolniejsza od prawdziwej szybkości.
Ja tam mam około 80-90ms z TS3.
Kwestia przyzwyczajenia z tym strzelaniem.
Moim zdaniem jest poprawa przy duzym zergu na amp staion wszystko smigalo plynnie 🙂