Amerish na serwerze testowym jest co kilka dni aktualizowany i wprowadzane są kolejne zmiany w wyglądzie baz i posterunków. Mamy szansę zobaczyć już także na PTS kilka zupełnie nowych baz jakie powstały na rozległych terenach tego kontynentu, a niedługo z pewnością będziemy mogli testować Wokuk Ecological Preserve. Oto miejsce w którym stworzona ten nowy posterunek:
Pierwsze szkice w których mierzono odległość pomiędzy punktami kontroli, a sundererami atakujących. Czerwony okrąg oznacza teren w którym nie będzie można rozstawić Sunderera.
Oto jak wygląda baza po ukończeniu:
Na rzucie z lotu ptaka można zobaczyć wejścia dla atakujących (z lewej strony) oraz miejsce odrodzenia obrońców (prawy górny róg). Trzy wejścia po lewej stronie i po jednym z każdej strony drogi, oznacza to że atak przypuścić będzie można w pięciu miejscach. Jeśli chodzi o obrońców, to mają oni lekką przewagę w dystansie do punktów kontroli w stosunku do atakujących.
Spróbujcie sobie wyobrazić walki w tym miejscu (widok z jednego z wejść atakujących):
A oto widok z budynku odrodzenia:
W tle możecie zauważyć budynek z teleportem, który zapewniać będzie osłonę dla tych walczących w pobliżu stawu. Ten obszar jest zaprojektowany jako obszar tylko dla obrońców, tak aby mogli oni atakować i bronić miejsca gdzie znajdują się punkty kontrolne.
Ideą tego posterunku było aby droga była nisko położona i otoczona murami obronnymi. To jest widok z południowego wejścia w kierunku punktu kontrolnego:
Jezioro obrońców – to miejsce jest na północy niedaleko mostu nad drogą:
Atakujący mają dwa naturalne wejścia do tego posterunku:
W centralnej części lewej strony posterunku, pomiędzy dwoma naturalnymi przejściami i dokładnie na przeciwko budynku odradzania i teleportu, znajdują się boczne drzwi. Po stronie zewnętrznej nie ma za wiele osłon co sprawia, że atak tutaj jest utrudniony. jest to bardzo dobra pozycja obronna bo umożliwia flankowanie pozostałych wejść.
Budynek odrodzenia jest częściowo osadzony w ścianie co umożliwia łatwe wyjście dla obrońców.
Sama droga wygląda natomiast jak koryto rzeki w Los Angeles. Możecie sobie wyobrazić, że tutaj kręcono Terminatora 🙂
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUURCZAKI PIECZONE!!! Czy te jeeeeeeeeelenie się nigdy nie nauczą? Znowu chcą nam zamurować bazy? Czy esamir nie jest katastrofą samą w sobie?
popatrz na reszte baz na amerishu, jedna niech bedzie z murkami. Przynajniej nie uraczysz magridera pod spawn roomem
Akurat Magridera możesz uraczyć tak czy inaczej;-P
Hideo raz. Dwa wybacz ale tu chodzi o zasadę. Mury przeszkadzają OBROŃCĄ. nie idzie niezauważenie wyjść inżynierem by rozwalić sundka.
Lotnictwo zyskuje przewage bo może bombardowac,ale tankiści juz nie
Jedyne mury, które się jakoś sprawdzają to na Amp station, ale to bardziej z uwagi na tunele i łatwość wyjścia poza nie.
No wiem wiem, też nie lubię murów… A to z prostej przyczyny – okoliczne wzgórza tak czy inaczej umożliwiają strzał tyle że z dystansu, a jak nie ma murów, czołgi staja się nieostrożne i podjeżdżają bliżej;-) Co daje szanse na ich zniszczenie…
Po drugie nie mam jeszcze rozkminionych wszystkich baz na Esamirze i czasami biegam jak głupi szukając wyjścia na zewnątrz…
Hideo to raz, chodziło mi, że zgadzam się z twoim argumentem. 😉
Mury ssą.
Tutaj te mury mogłyby bardziej chaotyczne być, jakby to miał być bardziej rezerwat ogrodzony. Ale wygląda dużo lepiej niż większość baz z murkami 😀
z jednej strony macie mury, z drugiej strony skały 🙂
Mury przeszkadzają OBROŃCĄ….
Oczy na dzień dobry brutalnie zgwałcone…
A do rzeczy. Baza ciekawa, na pewno unikatowa. Jak będzie się tam grało i czy często będzie tam walka to już w praktyce zobaczymy.
Ja się z wami nie zgadzam, mój light assault z c4 bardzo lubi mury. ^^
pod warunkiem, że nie jest on najwyższym punktem w promieniu 1km