W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 14-tej czasu polskiego celem naprawienia dwóch rzeczy, o których oficjalnie zostaliśmy poinformowani. Niestety, oficjalne notki nie podają, ile rzeczy zostanie zepsutych 😀

Te dwie rzeczy, które maja zostać naprawione to:

  • wywalanie się gry (nawet nie wiem ile razy już o tym pisałam – chyba każda aktualizacja i hotfix próbują to naprawić);
  • naprawienie błędu powodującego, że gracze nie dostawali 200 CERT za zdobycie medalu Auraxium.

Oprócz tego do gry zostaną wprowadzone różnego rodzaju informacje o weekendzie podwójnego XP, który aktywowany zostanie w dniach 28-30 marzec i dostępny będzie tylko dla osób z opłaconym abonamentem.

Z innych rzeczy, to poruszony został problem nieśmiertelności/ niezniszczalności, który to pojawił się po ostatniej aktualizacji. O ile część graczy nie korzysta z tego błędu, o tyle jest też pewien procent osób grających w PlanetSide 2, którzy wykorzystywali i wykorzystują ten błąd. Wygląda na to, że ekipa PlanetSide 2 na razie nie może zlokalizować, co konkretnie powoduje ten błąd, ale za to mogą zbanować graczy, którzy z niego korzystają. I tak się stanie. Zgodnie z zapowiedzią Higbiego wszyscy gracze, którzy korzystali z tego błędu zostaną zbanowani przez ekipę PlanetSide 2.

2014_03_17 bug niezniszczalnościNic o tym nie pisze w dzisiejszych notkach, więc nie wiem czy zmiana wartości XP za asystę przy zniszczeniu pojazdów zostanie zmieniona w dniu dzisiejszym, czy też spodziewać się możemy jeszcze jednej aktualizacji w tym tygodni. W każdym bądź razie nowe wartości XP za asystę znajdziecie na forum.

Poprzedni artykuł[PS2] Dzień Świętego Patryka
Następny artykuł[STO] Mirror Universe i zapowiedź sezonu 9
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Simion

Dawno nie grałem i wczoraj jak w końcu sobie siadłem. Niestety gra mi muliła niemiłosiernie. Przełączyłem grafikę z medium na low. Dzisiaj wieczorkiem zobaczę czy to coś dało.

Rachitynowy

Nie wiedza co powoduje ten blad? Haha. Przeciez powoduje go blad w wymianie danych do gracza od serwera. Tak dokladniej to jest ten sam blad co wielu doswiadczylo z ludzmi ktorzy sie dopiero co zrespawnowali z sundka i byli czasowo niesmiertelni dopoki serwer ich nie powiadomil ze juz stoja i nie potwierdzili ze moga odbierac obrazenia(pewnie ktos to zauwazyl wtedy gdy byla duza bitwa i duze lagi i strzelasz w czlowieka i nic. On wkoncu sie „budzi” i cie zabija gdy ty zmarnowales magazynek”). Ten blad byl od dawna ale zaraz jak chlopek wchodzil to potwierdzal sie jego status i konczyla sie ochronka. Teraz serwer nie sprawdza jego statusu (pewnie optymalizacja) i dlatego ten blad lub nadal ma status martwego i nie sprawdzany wcale. 90% daje na to ze jest to zrodlem bledu bo sam wlasnie taki blad bym popelnil w duzym kodzie z ktorego cos wycinam. Tradeoffy szybkosci vs quality sa bardzo dolujace. Niestety pospiech sprawia ze nie maja w co rece wlozyc i wykancza ich to…