W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego celem aktualizacji.
Dzisiejsza aktualizacja wprowadza wiele zmian w grze, których od dawna domagali się gracze. Z racji tego, że duża część notek dotyczy zmian w statystykach broni, poniżej znajdziecie tylko najważniejsze informacje, a po bardziej dokładne zmiany zapraszam na forum.
Powrócił klient 64-bitowy oraz naprawiono wiele znanych problemów powodujących wywalanie się gry.
Dodano nowe karabiny:
- NC AF-4A Bandit
- TR HC1 Cougar
- VS Zenith VX-5
Nowy załącznik dla karabinów snajperskich – Stright Pull Bolt, pozwalający na przeładowanie karabinu podczas celowania.
BALANS:
- TR LC2 Lynx został całkowicie zmieniony;
- Upadek z niskich wysokości nie będzie już zadawał obrażeń spowodowanych skokiem oraz wychodzenie broni z trybu „iron sight”;
- Żywotność pocisków z wieżyczki inżyniera AV MANA została zredukowana z 10 sekund, na 4,75 sek co oznacza, że pocisk może polecieć na maksymalnie 450 metrów;
- Oba modele wieżyczek inżyniera zostały delikatnie zmienione aby mieć lepszą kolizję;
- Wielkość głowy inżynierów NC i VS przy wieżyczkach są teraz podobnej wielkości jak postaci TR;
- Wszystkie poziomy TR MAX Lockdown załączają i wyłączają się szybciej (z 2,5 sek na 2 sek);
- ZOE MAX obniża odporność Maxów na małe pociski o 5% zamiast 10%. Pozostałe poziomy to: 9/8/7/6/5%
- Szkody bezpośrednie Comet w trakcie używania ZOE zwiększono z 347 na 375, zasięg maks obrażeń z 10 na 15m, a minimalnych z 50 na 85 metrów;
- Uszkodzenia noży zostały zmniejszone z 625 na 500;
Pojazdy:
- Auto Naprawa dla wszystkich pojazdów – poszczególne poziomy ulepszenia nie zmniejszają opóźnienia;
- Noktowizor dla wszystkich pojazdów – większy zasię i nieco jaśniejszy zielony kolor;
- Flash Stealth – zmniejszona do 4 poziomów (linia zresetowana, punkty Cert zwrócone)
- Magrider Magburner – zwiększona prędkość regeneracji (sekundy potrzebne do regeneracji zmienione z 60/48/34/20 na 35/30/25/20);
- Osłony Vanguarda – zmniejszone z 3000 na 2000;
- Zakotwiczenie Prowler – prędkość pocisku znormalizowana na +30% na wszystkich poziomach;
- Harasser:
- redukcja obrażeń w podstawowym pancerzu zwiększona z 37% na 39%;
- podstawowa odporność na bronie piechoty zwiększona z 80 na 82%;
- turbo zużywa 50% mniej paliwa gdy jest aktywne;
- turbo jest standardem we wszystkich haraserach dzięki czemu zwolniono slot na „utility” (linia certyfikacji ciągle istnieje, ale jako pasywny bonus)
Bronie dla pojazdów – mnóstwo zmian w statystykach
Bronie piechoty – mnóstwo zmian w statystykach
Szczerze, to nie rozumiem po co oni wyłączają serwery na godzinę-dwie przed update.
W innych grach nie ma czegoś takiego. po prostu Update jest wprowadzany prawie natychmiastowo, bez zbędnego czekania wyłączania serwów.
Lockdown dostał potężnego boosta nie powiem LOL 😀
Magrider dostał kopa do boosta – trzeba pamiętać, że można dopalacz odpalić gdy zregenerował się ciut powyżej połowy paska… no chyba że usunęli tę właściwość, wtedy nie zmieniło się absolutnie nic.
64-bitowy klient – a jak będzie mnie kur wywalać to się wkurzę ;p
Wieżyczki – meh, szkoda… Vanu miało taką fajną osłonę twarzy w wieżyczce inżyniera, można było skierować się bokiem do snajpera i baj-baj headshoty ;p
ZOE MAX – może i dobrze, że lekki buff do pancerza. Po nerfie praktycznie nie zauważyłem różnicy w obrażeniach, natomiast jedna seria z karabinku zdejmowała mi 4/5 hp…
Po kiego wała boostują MAX’a Vanuchów?! Przecież zarówno w zwarciu jak i na odległość daje sobie radę bez problemów. Wszyscy dostają boosty (może i niektóre są nieznaczące, ale jednak), a tylko NC jest nerfione (i to tak drastycznie). Jedyne co NC posiadało dobre to był Vanguard – ale oczywiście płacz na forach już nam zapewnia że nie pojeździmy tak jak kiedyś. Było już w miarę stabilnie i teraz znowu namieszają. Ja jebie …. !!
nerf nozy WTF pojebalo ich teraz musze strzelic 2 razy z commisionera zeby zabic bezsensu.
DrePL wystarczylo by dac oslone bez punktow HP i resistow ale bez mozliwosci oddawania stzalow wiec albo oslona albo strzelanie tak powinno byc tak jak u prowlera albo ruch albo strzelanie.
NC dostało nerfa, meh. Akurat nie jest on tak kolosalny w innych aspektach niż sam Vanguard. Zresztą gram w NC od długiego czasu i nie jest to nawet największy nerf jaki NC widziało. Może wreszcie przerwie to overpop NC i wrócimy do stadium chłopców do bicia. Każde zwycięstwo dawało wtedy satysfakcje przynajmniej.
Boost do Karnistra niepotrzebny ale niech im będzie.
Buf do ZOE dziwny. Nie wiem czy ktoś gra ZOE maxem ale jest on bardzo dobry(na ostatnich levelach) i nie wiem czy potrzeba było boosta.
Nerf noża??? ehh na tescie wygladalo to lepiej z tym ze trzeba bylo go do łapki najpierw włożyć by go użyć – ale oczywiście banda cod-dzieciaków musiała ryczeć ile sie dam to tego najbardziej sensownego fixa nie wprowadzili a te 100+ dmg mniej to jest śmiech. A AV turetom dobrze się dostało choć ja bym im range zmniejszył do 300 tak jak ma piechota render.
Vanguard- to nie nerf to jest prawie nic shield jest i dalej będzie Iwin buttonem – Tez jestem zdania ze shield powinien działać tak, ze masz shielda to możesz strzelać,
Po ch*j nerf noża?! Teraz jest bezużyteczny.
Nic dodać nic ująć. 5 x crash w 30 min
Jakiś miesiąc temu kupiłem sobie nową karte graficzną. Zanim ją kupiłem musiałem grać na low detalach żeby mieć 30-40 fpsów.geforce 9800(512mb)
Teraz mam Gtx 660 (2gb)
i najpierw mogłem grać na high. ale po masie update’ów optymalizacja osłabiała sie i teraz muszę ZNOWU GRAĆ NA LOW DETALACH żeby mieć 30-40 fpsów.
Zabawne, czyż nie?
Podkręcono buggy, dodano nowy karabinek, osłabiono osłonę niebieskich i schodzi cała na 2 hornety 😀 . Dodajmy nową kartę graficzną, nowego rekruta w systemie rekrutacyjnym PS2 i pozytywne rozpatrzenie podania o staż. ZAJEFAJNY DZIEŃ 😀 . Chyba powinienem puścić totka 😛 .
Tyle crashy w przeciągu godziny gry to jeszcze nigdy nie miałem.