W dniu dzisiejszym wszystkie serwery zostaną wyłączone o godzinie 15tej czasu polskiego celem aktualizacji serwerów. Wprowadzonych zostanie kilka istotnych elementów: klient 64 bitowy, poprawione misje oraz nowe przedmioty do Depot.

Osobiście to zastanawiam się co popsuje dzisiejsza aktualizacja…

Całość notek znajdziecie jak zwykle na forum, gdzie także zamieściłam informację o BFR (roboty bojowy jakby ktoś nie wiedział) i ich planowanych broniach oraz zdolnościach 🙂

Wracając do dzisiejszej aktualizacji, to poniżej znajdziecie najważniejsze zmiany:

Wprowadzenie klienta 64-bitowego – osoby, które mają 32-bitowy system operacyjny nadal będą mieć takiego klienta gry.

Nowe rzeczy w Depot:

  • nowe kamuflaże SOE;
  • mnóstwo rzeczy z Player Studio.

– Poprawki w systemie misji:

  • misje obronne nie będą używać populacji przeciwnika na danym terenie aby się rozpocząć, jak i zakończyć;
  • zmieniono czas aktualizacji misji dla gracza przekraczającego granicę regionów: samolot z 20 na 30 sekund, pojazdy naziemne z 10 na 18 sekund oraz piechota z 8 na 10 sekund.

– Różne:

  • drop pody z Instant Action będą mieć limitowane miejsca pojawienia się wokół baz na Indar i Esamir – podobnie jak zostało to już wprowadzone na Amerish;
  • zoptymalizowano myśliwiec Reaver (tekstury, kolory).

– Naprawiono problemy (miejmy nadzieję…):

  • kliknięcie przycisku myszy zamknie ekran śmierci;
  • naprawiono błąd wywalania się klienta gry (ktoś liczy ile to już razy naprawiano?);
  • naprawiono błąd kiedy punkty kontrolne zmieniały frakcję bez względu na to jakiej frakcji gracze byli w pobliżu;
  • i inne…
Poprzedni artykuł[PS2] Bazy sponsorowane
Następny artykułWielkie halo wielkich głów….
27 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

Klient 64 bitowy mówicie. Czyżby RIP planetside? 😀

Semilin

Świetny patch gra sie teraz wiesza, tnie, ciągle disconecty co 15 min, i CTD co chwile jak się jest w pojeździe. Podsumowujac 64bity porażek.

RachitynowyJoe

ale dobrze, że w końcu naprawili crashe gry. Długo czekałem na tę wiadomość 😀

Viruz

To trzeba będzie odinstalować starego klienta i zainstalować 64 bitowego?

Hideo

Wreszcie… Na pewno lepiej będzie wykorzystany sprzęt…

[PCPL] sH4maN

czyli dopiero jutro pogramy 😀

Skara

mało tego pobierania jak na zmiane z 32 na 64

HideoPL

Ano mało – około 150 – 200 MB… Ale widze poprawę juz na samym Warpgate – w Ultra na 1920 – 1080 mam od 90 do 120 FPS… Przedtem miałem z 60. Oby dalej było dobrze…

RachitynowyJoe

dużo crashuje? Sporo błędów?

Krakex

fakt , że na waprgate można zabijać sie nawzajem to jest efekt zamierzony, czy też mają to naprawić?
Bo jeżeli efekt zamierzony to przepraszam ale ZJE*ALI bo teraz nikt nie korzysta z warpgate bo ciągle jakiś kretyn zabija innych i podstawia c4 na pojazdy…
Jeżeli tego nie usuną to warpgate przestanie być używany przez kogokolwiek

RachitynowyJoe

Efekt zamierzony i i bardzo mi się podoba. Poprzednia nieśmiertelność była sztuczna. Ale zrobili to tylko dlatego bo nie mogli nic zrobić z pewnym bugiem.

Co do korzystania z warpgate to dalej wszystko po staremu. Trzeba odzwyczaić się od nieostrożności i tyle. Pociski z zewnątrz dalej nie przechodzą więc nie ma problemu

Moje pytanie jak się miewa gra po updatecie? Stabilnie czy disconnecty? Przyznam, że Hideo dał mi nadzieje, że być może ten jeden raz… jest wszystko pięknie

majster

czy ktoś zauważył, tak jak ja, po dzisiejszym patchu, spadek FPS?

gra zrobiła mi się niegrywalna. po prostu mam już jej dość :/
a dobijam wreszcie do BR94….

Krakex

Nie ma pocisków od zewnątrz. owszem… ale co z tego skoro kretyni na waprgate siedzą i zabijają swoich?
za teamkill w waprgate powinny być bany albo cokolwiek bo już chyba 3 razy chciałem iść po Galaxy i zanim go wziąłem to dostawałem 10 śmierci za darmo. bo ktoś się nudzi i zabija swoich.
Ja jestem za tym że jest to PORONIONE.

a co do update’a
U mnie o wiele gorzej. Przed update miałem 35-50 fpsów(w czasie walki) a teraz 15-20 i musiałem zmniejszyć grafikę z High na Medium i dalej mam spadki fpsów czasami nawet do 2-4..Ale po komentarzach widzę że chyba tylko ja tak mam… Mój komputer i te jego fochy….

majster

do tego wlasnie sie skraszowala gra. po prostu bylo dobrze, pozniej w miare ok, a teraz niegrywalnie :/

Skara

a u mnie gra odmówiła nawet włączenia się

Amatorka

Krakex, nie tylko Ty….
Po którejś aktualizacji moje fps’y sukcesywnie z 60 zaczęły spadać do 40-30 a w tym tygodniu nawet i do uwaga………………………0^ ^. Zapadam się w tekstury, mój prowler wjeżdża pod plansze po czym wybucha itp.
Próbowałam wszystkiego, jednak aktualizacje sterowników oraz inne magiczne sztuczki w niczym nie pomagają.
[*] Planetside.

Krakex

Kinya:
-średnio co 20 min crash gry
-dość istotny spadek fpsów.
-jeszcze więcej bugów

a tak od siebie to miałem problem nawet z update (Antywirus mi mówił że planetside 2 jest wirusem więc blokował)

WolandPL

Totalnie niegrywalna. Na moim komputerze zainstalowało klienta 64bit (czyli niby prawidłowo), po czym gra zaczęła cały czas się crashować. Pierwszy raz – 15min po rozpoczęciu rozgrywki, drugi raz – zaraz po wejściu zawiesiła się na mapie kontynentu, trzeci raz – zawiesiła się podczas spadania w kapsule instant action, czwarty raz podczas ładowania, piąty raz odmówiła włączenia się, po restarcie kompa po 10 minutach wyszła bez przyczyny do pulpitu, a następnie znowu po 5 minutach zawiesiła się permanentnie na mapie kontynentalnej. Dając jej ostatnią szansę zostałem kopnięty prosto w miejsce, gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę gdy po 10 minutach rozgrywki podczas próby zmiany kontynentu na warpgate. To jak… chce ktoś kupić konto za symboliczną złotówkę? xd

HideoPL

Hmm… ogólnie to nie wiem czemu myślałem, że po początkowych dobrych odczuciach reszta też wypali… No cóż, po raz kolejny dupa z przodu:( Grafika rzeczywiście mi podskoczyła (średnio 20 FPS więcej) ale zaliczyłem chyba wszystkie rodzaje crash’ów jakie do tej pory spotkałem plus jeden nowy – latający jak wściekły pasek ładowania mapy przy próbie wyjścia z gry gdy ping przekroczył 1500 i wszystko zaczęło poruszać się żabką.!!! Ogólnie ok. 22 wrzucili jakiś 90 MB patch, który nie wiem co zrobił ale do 24.00 już mi się gra nie zawiesiła.

Ale lagi pozostały i jakoś wcześniej nie miałem takich. Dla niezorientowanych ping można sprawdzić wciskając TAB i zerkając w prawy dolny róg. Zazwyczaj mam 77 ms, ale dzisiaj zmieniał się jak w kalejdoskopie…

Podbielos

Ogólnie dramat. Miałem stabilne 60 fpsów. a teraz mam 5-15 nie ważne jakie mam ustawienia. Crash gry co 5 min albo zawiecha…

WolandPL

Aha, mieli naprawić jakiegoś buga z przejmowaniem punktów kontrolnych, ale chyba coś im nie wyszło. Na Indarze gdy udało mi się pograć jakimś cudem 20min bez zwiechy to punkty same z siebie przejmowały się z VS na neutralne, mimo że wszyscy na mapie zdziwieni podstawiali sensory żeby zobaczyć że nie ma żadnych wrogów aktualnie na mapie. Self-cracking ftw ;D

Demonski

Client x64 to totalna porażka! Spadek fps, średnio o 20 klatek!
Nie da się grać!

prezes

czy po dzisiejszym porannym patchu (kolejnym) coś się poprawiło? bo nawet mi się nie chce odpalać i sprawdzać.