Wczorajsza aktualizacja PlanetSide 2 była kolejna nieudana próbą wprowadzenia klienta 64-bitowego. Niestety, dokładnie tak jak i przy poprzedniej próbie, mnóstwo graczy doświadczało wywalania się gry, co zmusiło SOE do dezaktywacji tej wersji gry.
Oczywiście nie wszyscy mieli problemy z klientem 64-bitowym. Część graczy nie doświadczała żadnych problemów i to właśnie dla nich zamieszczam podpowiedź jednego z graczy w jaki sposób uruchomić klienta 64-bitowego:
- Uruchomcie Launch Pad, czyli klienta gry
- Poczekajcie aż gra się zaktualizuje i pojawi się ikona PLAY
- Nie zamykając Launch Pada, otwórzcie folder z grą PlanetSide 2
- Zróbcie kopię pliku „Planetside2_x64.exe” i nazwijcie ją „Planetside2.exe” po czym podmieńcie plik
- Na Launch Padzie naciśnijcie Play i gra powinna się Wam uruchomić w wersji 64-bitowej (co możecie sprawdzić w menadżerze uruchomionych aplikacji)
Niestety, przy każdorazowym uruchomieniu klienta gry (Launch Pad), pliki zostaną zaktualizowane, więc będziecie musieli ponownie dokonać podmiany.
MI ładnie na 64 śmigało, średnio 10-15 klatek więcej miałem i nawet dało się grać bo na 32 mi wyłącza grę co 10-15 minut. Wychodzi na to że trzeba będzie spróbować uruchamiania „sposobem” 😛
server smah testuje im to co sobotę. Dziwie się, że nie wykryli tych błędów