Powoli uruchamiane są kolejne serwery, a więc możecie powoli zacząć się logować do gier SOE. ALL Access jest już dostępne i za jedyna 99,99$ za rok możecie opłacić ten nowy abonament i cieszyć się licznymi bonusami we WSZYSTKICH grach SOE.
Update: @dragons_prophet, @Wizardry_Online, @everquestii & @LandmarkGame are unlocking now! It’s time to play! [Ashlanne]
— Sony Online Ent. (@SonyOnline) April 29, 2014
Mech, PS2 nadal śpi… a liczyłem na to, że chociaż trochę sobie pogram ;p
Ale PlanetSide działa 🙂
Próbuję się zalogować do PS1 ale nie mogę. Stworzyłem konto, pokazuje się ekran „processing…” a po dłuższej chwili informacja „There was an error completing your request. Please try again.”. Czy ktoś miał podobny problem?
Miałem ten sam problem co ty po jakimś czasie sam zniknął aczkolwiek przy włączaniu gry może wyskoczyć „runtime error” w takim wypadku spróbuj uruchomić grę w trybie zgodności z „windows xp (Service pack 3)” u mnie pomogło.
Po wejściu w panel konta SOE i próbie sprawdzenia stanu subskrypcji wyskakuje mi w kółko: We have encountered a system error while processing your request. Please try again later. Tylko ja tak mam?
” We are still looking into technical issues which are preventing us from bringing up the PlanetSide 2 servers. We do not have an ETA at this time but this is an issue affecting more than one SOE game and is the top priority for us. „
SOE – banda niekompetentnych devsow. !2h meintenenca by wprowadzić pierdole na której maja zarabiać – zamiast naprawić rażące w oczy bugi które odpychają graczy w takim np PS2.
23h (ich 12h meintenenca) i nadal nie wiedza co spieprzyli.. Normalnie brak slow.
Ten akurat path jest dosyć kłopotliwy dla SOE bo musi zagrać jednocześnie we wszystkich ich grach. A co do Planetside 2 – nie chce zapeszyć, ale jak kilka dni temu przeinstalowałem gre i zaktualizowałem sterowniki do karty graficznej do najnowszego sterownika to przez dwa dni grania nie miałem prawie żadnych problemów. Mikro zwiechy (2-3 s.) które wczesniej zdarzały mi się naprawdę często to tym razem na kilka godzin grania miałem dosłownie jedną. Tak więc coś tam robią…
Aha, zapomniałem dodać że na tym 64-bitowym kliencie podczas największych zadym nie spada mi poniżej 60 klatek na Ultra (bez modyfikacji ręcznej pliku .ini). Musze przyznać, że patrząc na to co był to jest zdecydowana poprawa.
Zazdroszczę.
I tak zginiesz Hideo. Klatki Ci nie pomogą…… Muahaha! 😛
Mi niestety po formacie komputera, zaktualizowaniu systemu, sterowników karty graficznej, i ustawień dopasowanych do gry w dalszym ciągu fpsy w bitwie wahają się mdz 5-20 (następuje stop klatka) gdzie wcześniej było to stabilne 30-40 i nie miałam żadnych problemów.
Dlatego również byłabym za naprawieniem w dalszym ciągu istniejących problemów 😀
Na prawdę nie przeszkadzałoby mi gdyby wyłączyli serwery na 12 h właśnie w celu naprawienia wszystkich niedociągnięć raz a dobrze.
Aaaaa nie wspominając już o tym, że dodatkowo mając konto prosieben musiałam odinstalowac grę i pobrać na nowo poprzez steama, ponieważ normalnie nie było siły, żeby ją włączyć (próbowałam wszystkich rozwiązań jakie tylko były w necie).
Przepraszam za spam 😀
@PizzaHawajska
Klient 64 bitowy czasami używa karty zintegrowanej (np jak grasz na lapku) – Sprawdź czy Ps2 używa prawidłowej karty.
https://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/psa-64-bit-client-known-problems-and-solutions.184432/
@Majster
Jak na razie tylko raz (chyba) Ci się udało huehue;-))) A poza tym ten Twój libek jak i reszta lotnictwa Vanu zaczyna mi działać na nerwy – jak się wyroicie to od razu w 30… Zaczynam się czuć jak szczur kanałowy – kiedyś tak często się nie patrzyło w niebo, a teraz ta moda na latanie aż się prosi o jakiś fajny „wunderwaffe” albo inny bicz boży na lataczy…
W takim razie w ramach optymalizacji powinni się postarać dać w launcherze opcję wybrania, czy chcemy grać w kliencie 32 czy 64 bitowym, a także wersję Direct X, którą chcemy uruchomić. Na niektórych maszynach obie te funkcje dają dużo – przykład? Na kliencie 64 bitowym mam tylko kilka FPS więcej, ale latanie ESF stało się wrzodem na tyłku – podróżowanie po mapie wiąże się bowiem z zawieszaniem się gry nawet na kilkanaście sekund (ładowanie mapy?), a to skutkuje rozbiciem się lub nawet crashem. na 32-bitach tego nie mam. A Direct X? W pierwszym Crysisie po włączeniu go w trybie DX9 mogę grać na najwyższych detalach bez przycięć, z kolei po włączeniu normalnie na DX10 muszę zmniejszyć na średnie, a i tak może zamulić. Z kolei Crysis 2 działa u mnie na ultra na DX10, ale po zainstalowaniu łatki pozwalającej grać w DX11 (moja karta obsługuje to, żeby nie było) gra staje się niegrywalna – na najniższych ustawieniach FPS sięga maksymalnie 5 klatek na sekundę. Gdybym mógł ustawić Planetside 2 na 32-bitowym kliencie DX9 to pewnie wyciągnąłbym wysokie ustawienia – a tak gram już na niemalże najniższych… każdy kolejny patch i jest coraz gorzej ;/
Hideo – zgadzam się, że lotnictwo jest OP, a libek to już w ogóle szczególnie ze zmaksowanym TB+shredderem. I tym najczęściej gram. Chociaż pewniej czuję się w kosie 🙂
Niemniej naprawdę trzeba spędzić sporo godzin za sterami, aby zacząć farmić z powietrza 🙂 BTW: dodaj friendsa: Wobuz – na serwerze miller – frakcja NC 😉
A tak na marginesie, to latanie też trochę wychodzi mi bokiem… Zobacz kto jest 5ty na liście zabitych przez daddy’ego XD Zawsze mnie ch**ek naskoczy, albo wyczeka aż zaczniesz się kopcić w libku i uciekać i wiadomo…. XD
@kociamafia
Jak wspomniałam wszystkie ustawienia mam dopasowane do gry i nie używam karty zintegrowanej (koledzy z outfitu również próbowali najróżniejszych sposobów żeby mi pomóc:D) . Czasem po włączeniu gry fpsy przez chwilę są wysokie a później znowu spadają: ].
ŁAAAAAAAAA!!! SERWERY STOJĄ!!!