Już niedługo gracze PlanetSide 2 za zabicie wroga dostaną nie tylko punkty XP, ale będą także mieć szansę na otrzymanie nagród w postaci Implantów znanych z PlanetSide lub baterii potrzebnych do ich funkcjonowania.

Po wprowadzeniu aktualizacji na serwery Live wszyscy gracze dostaną domyślny implant Enhanced Targeting. Używanie go spowoduje iz na HUD gracze pojawi się nazwa przeciwnika, który znajduje się na naszym celowniku oraz jego pasek życia.

Enhanced Targeting to jeden z wielu implantów jakie będą dostępne dla graczy już w przyszłym tygodniu i który będzie można wymienić na inny, na przykład chroniący przed upadkiem, pokazujący dystans do celu czy też automatycznie oznaczający postacie, które zadają nam obrażenia. Pełną listę dostępnych implantów znajdziecie na naszym forum.

Implanty potrzebują jednak energii aby móc funkcjonować i dostarczać się ja będzie w postaci specjalnych baterii. Ilość zużywanej energii jest uwarunkowana poziomem implantu:

  • poziom I – 0,5 energii na sekundę;
  • poziom II – 0,75 energii na sekundę
  • poziom III – 1,0 energii na sekundę.

Zarówno Implanty, jak i baterie będą miały one szansę na wypadnięcie z przeciwników, możemy dostać je za zdobycie punktu, podniesienie gracza z martwych czy jakąkolwiek czynność, która nagrodzi nas punktami XP. Będziemy je także mogli zakupić za Station Cash oraz punkty Cert.

2015_05_17_planetside2_tworzenie_implantow

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o Implantach to zapraszam na forum, gdzie temat ten został szczegółowo opisany zarówno w dziale poświęconym zmianom na serwerze testowym, jak i w RoadMap.

Warto zaznaczyć, że zdobyty Implant pozostaje w naszej dyspozycji tak długo jak chcemy. Jedyny przedmiot, który jest zużywany i wymaga doładowywania, to bateria.

Poprzedni artykułList producenta EQ2: Maj/ Czerwiec
Następny artykułTo już dzisiaj! Polski Event Multiserwerowy!
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
balrogos

Dobra jak zrobia ze energia jest zuzywana wtedy kiedy implant jest aktywny a nie zalozony to okej, a jak nie to GTFO 🙂

Ketjow

Raczej ciężko, bo o ile w przypadku regeneracji nie ma problemu, bo wiadomo kiedy działa, o tyle np w przypadku tego implantu który odpowiada za mniejsze obrażenia od upadku, który działa teoretycznie przez ułamek sekundy kiedy lądujesz, to już trochę ciężko żeby policzyć przez jaki czas on działa itd Więc implanty będą zużywały energię tak długo jak długo będą założone.

HideoPL

Na temat tego update nie wypowiadam się bo i dopóki nie będę miał okazji przetestować to nie zrzędzę;-))) Ale z innej beczki jeśli już mówimy o zrzędzeniu – zauważyłem niebezpieczną i niepokojącą rzecz – ostatnimi czasy zaczynam ginąć w ułamku sekundy od jednego do kilku postrzeleń – to znaczy powiedzmy do 250 ms… A w oknie „kill”a pisze zazwyczaj że ktoś zabił mnie z 30% lub nieco więcej zakresem obrażeń. Przy pojedynku jeden na jeden. Powrót przekłamań związanych z szybkostrzelnością?

balrogos

Dac skalowna ilosc uzywanej enrgi przy updaku ;/ mozna zrobic na sztywno np kazdy upadek to 100 albo skalowac wedle dystnsu co tez problemem nie jest skoro liczy obrazenia wedle przebytego dystansu.

balrogos

Szkoda gadac jak tak dalej w ciula beda szli to chyba przestane w cokolwiek grac, silnik cieciowy w PS2 niczym sie nie rozni od tego w BF4 ale moze bf4 jes gorzej 😛