Wygląda na to, że mała populacja graczy na serwerze testowym PlanetSide 2 zmusiła developerów do bardziej drastycznego działania…

Na Mattherson (oraz Cobalt) testowane są nowe zasady odradzania graczy i… mogą one nie przypaść Wam do gustu:

Lista zmian dotyczących odradzania:

  • punkty odrodzenia związane z wzmacnianiem sił zostają wyłączone jeśli populacja wzrośnie powyżej 50%;
  • gracze mogą odrodzić się we wszystkich Sundererach na całym kontynencie;
  • gracze z drużyny nie mogą odradzać się w placówce znajdującej się najbliżej lidera drużyny, ale nadal mogą odrodzić się w Sunderer i Galaxy, które położone są najbliżej lidera.

2014_05_30_planetside2_respawn

No i? Co Wy o tym myślicie?

P.S. Tak to wygląda:

httpv://www.youtube.com/watch?v=6v-x0PKhjVY

Poprzedni artykułWstępne zasady na serwerach H1Z1
Następny artykułZabójcza seria RRC Raiders
11 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
niejemkotow

Jeśli populacja wzrośnie powyżej 50% 😉

[PL13]Bocian

To samo na Cobalcie.

T4NK fright1

,,gracze z drużyny nie mogą odradzać się w placówce znajdującej się najbliżej lidera drużyny, ale nadal mogą odrodzić się w Sunderer i Galaxy, które położone są najbliżej lidera” Boże widzisz, a nie grzmisz :<

Skaramanga

i tak system pomimo że kiedyś podobno go poprawiali jest do D. czasami trzeba robić 3-4 redeploye aby dostać się na front kawałeczek dalej bo przecież linie zergowe pokazują drogę. A nowy system jest tylko dla pop 50% + a to się za często nie zdarza i trwa niedługi

WolandPL

Sądzę, że okres dojrzewania dla deweloperów tej gry był stanowczo zbyt łaskawy.

Zbrojny

mimo swojej durnoty zasada numer jeden bedzie miala jakies zastosowanie.
tr na moim serwie nie jest w stanie złożyć zerga a nawet jesli to sporadycznie. przewaznie inne nacje nas jadą aż na warpgate z przewagą 4;1. takie coś pozwoliłoby nam na pseudo uczciwą walkę, chociaż nie spotkałem się z czym takim ze generał przestawał przysyłać posiłki na pole bitwy gdyz uznał ze przeciwnik nie moze posłać juz nic wiecej, kolejną sprawą jest to ze jezeli nacja jest na tyle zorganizowana zeby złożyć takigo zerga i pchnąć go na wroga to powinna miec taką mozliwość. chociaż dalej nie wiem co mają na mysli z tymi sundkami, będą wyłączone z tej reguły czy jak?

Nukemski

„przewaznie inne nacje nas jadą aż na warpgate”

Mówisz o ceresie? Noo… ja codziennie słyszę co innego, że to TR wszystkich jedzie po sam warpgate 🙂 A tutaj proszę 🙂 Życie weryfikuje 😀 Na millerze nie mamy z tym problemu, no chyba, że jak zwykle nceki dogadają się z tr i razem atakują Vanu.

Co do pierwszego to spoko. Może być fajnie i siły wyrównają się, czy to w obronie czy w ataku. Drugie może zmniejszy zerga na lattice. A trzecie wymusi używanie sandek przez liderow. Dla mnie to wygląda jak rozładowanie zergów.

Atin

Jak tak to będzie działać dalej to przy kolejnym WDSie każdy w 1 dzień zdobędzie wszystkie poziomy

Zbrojny

TR wszystkich jedzie po sam warpgate… niech ten kto tak uważa niech wrzuci screena 😀 zaznaczam ze nie moze to byc 9-10 rano gdzie 12 tr-owców zdobywa esamir na ktorym broni sie 4 nc i 1 vanu… ( dosłownie zdażają się takie anomalie ;D)

Nukemski

Ok poczekamy. Autora tych stwierdzeń powiadomiłem 🙂