Jak w każdą środę developerzy Landmarka spotkali się z fanami tej gry w trakcie programu Landmark Live. Tym razem w programie gościli producent gry Terry Michaels oraz dyrektor tytułów EverQuest – Dave Gerogeson.
Z racji tego, że w tym tygodniu uruchomiono w Landmarku Player Studio – odcinek ten był prawie w całości poświęcony temu zagadnieniu. Fani mieli szansę zobaczyć jak działa Voxel Vision, jak wystawiać szablony na sprzedaż, jakie są opłaty oraz przyjrzeć się procedurze akceptacji przedmiotów.
Informacje dotyczące programu Player Studio opisałam bardziej szczegółowo w tym temacie.
Jeśli chodzi o działanie Voxel Vision, to niektóre starsze zachowane przez graczy szablony mogą działać w tym systemie, ale tak na 100% poprawne sprawdzenie wokseli dotyczy szablonów stworzonych po wprowadzeniu tej aktualizacji.
Ciekawostka jest tez fakt iż gracze nie mogą kopiować szablonów z Player Studio i zachowywać je jako nowe szablony. Oznacza to, że jeśli ktoś kupi szablon to oczywiście może go używać, ale inna osoba nie może go skopiować po to aby użyć na swojej działce.
Gracze mogą również zakupić szablon z Player Studio, ulepszyć go i odsprzedać ponownie poprzez Player Studio. Warunek jest jednak taki, że musi być zmieniony chociaż jeden woksel i cena nie może być niższa od pierwotnie zakupionego szablonu.
Wielu graczy Landmarka (w tym i ja) skarży się na problemy z optymalizacją gry. Na forum technicznym gry developerzy praktycznie odpowiadają, dlatego ucieszyła mnie informacja iż już niedługo do gry trafi aktualizacja związana z optymalizacją. Gra ma chodzić szybciej, lepiej i płynniej. Mam nadzieję, że rzeczywiście tak się stanie.
Oooh w końcu wzięli optymalizację na cel, te 15-20 fps-ów skutecznie mnie odstraszały
Może w jaskiniach przestanie mulić…
Kinia opowiedz mi co to za gra co sie tam robi to silnik oparty na wokselach?
Tak – same woksele i silnik Forgelight, czyli ten sam co w PlanetSide 2