Może i Landmark nie ma zbyt udanego czata, może i gracze narzekają na brak optymalizacji, ale jest jedna rzecz, która jak na razie bardzo mi się podoba w tej grze – emoty postaci.

W praktycznie wszystkich grach MMO gracze mogą wyrażać emocje swoich postaci za pomocą specjalnych komend, które te wywołują odpowiednie ruchy postaci. Można w ten sposób powiedzieć halo, zezłościć się, zatańczyć, płakać i robic wiele innych rzeczy.

To co jest unikalne w Landmarku, to możliwość połączenia kilku emot jednocześnie przez co możemy zobaczyć bardzo unikalne zachowania postaci.

Czy wiecie, że tańcząc w tej grze moja postać może być w nastroju złym, radosnym lub smutnym, a jednocześnie machać do kogoś ręką czy nawet złościć się? Jak to możliwe?

Otóż emoty w Landmarku podzielone są na trzy grupy: górna część ciała, dolna część ciała oraz gesty. Emoty z tych trzech grup można dowolnie mieszać, przez co przy istniejących obecnie kilkunastu emotach możemy uzyskać kilkadziesiąt unikalnych zachowań naszej postaci.

Poniżej znajdziecie spis wszystkich emotów dostępnych obecnie w grze.

Nastrój – górna część ciała:

  • /angry – zły
  • /happy – szczęśliwy
  • /sad – smutny
  • /plain – normalny (domyślny)

Pozy – dolna część ciała:

  • /stand – stanie (domyślny)
  • /drunk – pijany
  • /kneel – uklęknięcie
  • /skip – skok
  • /sneak – skradanie
  • /tribaldance – taniec (klawisze A i D sterują obracaniem postaci)
  • /talking – gadanie

Gesty:

  • /beg – błaganie
  • /bow – kłanianie się
  • /cheer – radość
  • /congratulate – gratulacje
  • /cry – płacz
  • /flirt
  • /frustrated – frustracja
  • /giggle – chichot
  • /laugh – śmiech
  • /no – nie
  • /onod – kiwanie głową z szerokim usmiechem
  • /point – wskazanie
  • /sob – szloch
  • /shoo – sio
  • /shrug – wzruszanie ramion
  • /talk – mówienie przez chwilę
  • /taunt – potrząsanie pięścią
  • /wave – machanie ręką
  • /yes – zgoda
  • /stand – powrót do ustawień domyślnych

Naprawdę polecam Wam się tym pobawić. Mnie osobiście bardzo się podobają te emoty, a szczególnie taniec ze szlochem 😀

 

Poprzedni artykułAktualizacje i decale outfitowe…
Następny artykułJak bardzo hardcorowe powinno być H1Z1?
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
balrogos

Jak drobne sa te woksele bo postaci i ziemia wygladaja zwyczajnie poligonowo.

MaxieMoose

Oo nie miałem pojęcia, że jest ich aż tyle.