Zakończył się właśnie panel prezentujacy Landmark i muszę uczciwie powiedzieć, że jestem zachwycona tym co pokazała ekipa tej gry.
Plany Landmarka prezentował dyrektor marki EverQuest – Dave „SmokeJumper” Georgeson,
27 sierpnia Landmarka zmieni się nie do poznania, ponieważ tego dnia do gry wprowadzona zostanie walka oraz wszystkie rzeczy z nią związane. Gracze w końcu będą śmiertelni! Wszyscy gracze, którzy lubia skakać z wysokich miejsc oraz ci, którzy nurkują bez wynurzania się na powierzchnię – ci wszyscy gracze moga zginąć śmiercią tragiczną w Landmark już pod koniec sierpnia!
Do gry wprowadzone zostaną trzy podstawowe statystyki: punkty życia, pancerz oraz energia. Punkty życia – wiadomo jeśli zejdą do 0 to gracz umiera, ale zanim to się stanie nasze życie chronione jest pancerzem (armor). Dopiero po jego zlikwidowaniu nasze HP zacznie spadać. Oprócz tego gracze będą musieli dbać o trzecią statystykę – energię, dzięki której można używać zdolności przeznaczonych do walki oraz ruchów heroicznych w trakcie walki.
Oczywiście z walką związane sa bronie i dlatego 27 sierpnia do gry trafia pierwsze trzy typy broni: laska conjurora, miecz oraz łuk – każdy z unikalnymi zdolnościami.
Laska conjurora ma dwie podstawowe zdolności, których używa się za pomocą prawego i lewego przycisku myszy: szybkie magiczne strzały oraz bańka spowalniająca przeciwnika.
Podobnie jest z mieczem: szybkie uderzenie oraz teleport z uderzeniem i częściowa regeneracja pancerza dla atakującego. A do tego miecz niszczy budynki i ziemię, jeśli je uderzy!
Łuk to nic innego jak szybkie strzały i super szybkie strzały z wykopaniem przeciwnika w powietrze…
Podstawową broń będą mogli stworzyć gracze, natomiast w skarbach oraz w skrzynkach wypadających z przeciwników znaleźć będzie można bronie epiczne z unikalnym wyglądem. Bronie te posiadać także będą specjalne zdolności, które obejrzeć można podczas krótkiej prezentacji.
Ale to nie wszystko… Niektóre wersje broni będą mieć zestawy, na przykład miecz plus tarcza, które będzie można używać na naszej postaci i dadzą one graczowi inne zdolności niż gdyby wyposażony został sam miecz.
Nawet jeśli gracze maja swój preferowany styl gry, to mimo wszystko powinni posiadać kilka rodzajów broni, gdyż można ja zmieniać w trakcie walki, a co się z tym łączy – zmieniać zdolności dopasowując je do sytuacji.
I ważna informacja dla osób, które martwią się iż bronie tworzone przez graczy mogą mieć słabsze zdolności od tych epicznych. Owszem, bronie epiczne będą posiadać unikalne zdolności, ale będą inne zdolności od tych, które posiadać będą bronie tworzone przez graczy.
No dobrze, to tyle jeśli chodzi o o bronie, ale zdolności, czy tez możliwości naszej postaci nie będą zależne tylko od tego. Okazuje się, że również stroje, czy tez armor, w Landmark zaprojektowany został ze specjalnymi zdolnościami i dlatego 27 sierpnia do gry trafia trzy podstawowe typy strojów zaprojektowane tak aby uwydatnić pewne style gry: zwiększające zasięg zdolności gracza, ruchy heroiczne (np.: redukuje koszt energii) oraz walkę bezpośrednią (np.: zwiększa regenerację życia). Każdy z tych typów strojów będzie oczywiście stworzony w kilku stylach, tak aby zadowolić wielu graczy Landmarka.
No dobrze, ale Jeśli jest walka to muszą tez być i przeciwnicy. Jeszcze w sierpniu do gry trafi kilka pierwszych NPC:
Ale najgroźniejszymi przeciwnikami będą sami gracze… Tak – PvP również zawita do gry 27 sierpnia, ale o tym opowiem już w kolejnym artykule 😉
No więc co sądzicie o systemie walki jaki wprowadzony zostanie do Landmarka?
wracam… zbieram surowce itp : P
PvP będzie znakomitym dodatkiem do tej gry. Osobiście czekam na wiadomości dotyczących craftu, achievmentów, walki z potworami.
Gildia vs Gildia brzmi całkiem nieźle.
Gra zapowiada się znakomicie. Będzie się działo 🙂