W dniu dzisiejszym wszystkie serwery zostaną wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego celem wprowadzenia aktualizacji…
Całe notki znajdziecie na forum, natomiast poniżej zamieszczam najważniejsze zmiany i nowości.
VALKYRIE
Dostępny jest nowy samolot Nanite Systems!
Valkyrie jest sześcioosobowym samolotem służącym do transportu oraz bliskiego wsparcia lotniczego. Jego załoga to pilot, strzelec oraz czterech pasażerów. Pasażerowi siedzą na otwartych miejscach po obu stronach Valkyrie i mogą korzystać z broni podczas lotu.
NOWE BARETKI
- Mentorship Ribbon (mentorowanie) – przyznawany graczom w drużynie, którzy są powyżej 20 BR. Zarabiane są poprzez znajdowanie się w odległości maksymalnie 50 metrów od gracza na poziomie 1-20 BR za każde 200XP drużynowego jakie ten gracz zarabia.
- Drill Sreageant Ribbon – Przyznawane jest dla liderów drużyny. Baretka ta jest przyznawana za każdym razem gdy gracz poniżej poziomu 20 BR zdobędzie kolejny poziom. Lider musi znajdować się w odległości maksymalnie 300 m od gracza.
- Squad Leadership Ribbon – Baretka przyznawana liderom drużyny za każde 500 drużynowego XP jakie generowane jest w drużynie. Lider nie może być dalej jak 300 metrów od drużyny aby otrzymać baretkę.
- Platoon Leadership Ribbon – Nagroda dla liderów plutonu. Ta baretka jest przyznawana za każde 3 baretki Squad Leadership zarobione przez drużyny w plutonie.
- Platoon Conquest Ribbon – Nagroda dla liderów plutonu. Ta baretka jest przyznawana kiedy co najmniej 30 członków plutonu zaangażowanych jest w zdobycie tego samego rejonu jak lider plutonu. Częściowy kredyt jest przyznawany, więc plutony mniejsze niż 30 nadal noga otrzymywać tą baretkę za zdobycie większej ilości baz, a plutony większe jak 30 osób mogą zarobic punkty liczące się już do następnej baretki. Aby zdobyć ta baretkę w rejonie tym znajdować się powinno co najmniej 10 przeciwników.
HOSSIN
Następujące bazy zostały zaktualizowane:
- Edgewater Overlook
- Last Hold
- SRP Nanite Relay Station
- Bridgewater Shipping Yard
- The Offal Pit
A do tego naprawiono mnóstwo błędów
ALERTY
Usunięto przeciwstawne Alerty i powrócono do poprzedniej wersji:
- Alerty uruchomiają się bazując na czasie.
- Alerty trwają 2 godziny.
- Imperium z największą ilością terytorium wygrywa Alert i blokuje kontynent.
BALANS BRONI
- Zwiększono odporność Harassera na Canister z 69% na 76%
- Pociski PPA nie będą przenikać przez osłony.
- Wiele zmian w broniach Auraxium za dyrektywy:
- New Conglomerate
- Gauss Prime
- 19A Fortuna
- NC6A Godsaw
- The Moonshot
- The Executive
- Terran Republic
- T1A Unity
- TRAC-Shot
- T9A „Butcher”
- Bighorn .50M
- The President
- Vanu Sovereignty
- Darkstar
- Eclipse VE3A
- Betelgeuse 54-A
- Parsec VX3-A
- The Immortal
- New Conglomerate
Listę zmian znajdziecie na forum.
RÓŻNE
- Zaktualizowano ekran śmierci
- Dodano przyciski: zmieniający punkt odrodzenia oraz odradzania w tym samym miejscu, które mogą teraz zostać dodane do ustawień.
- Osłona Sunderera ma teraz widoczny załącznik na dachu i efekty cząsteczkowe.
- Do Depot dodano nowy pakiet kamuflaży przeznaczonych na Hossin.
- Gracze zostaną teraz powiadomieni kiedy Sunderer w którym się odrodzili otrzymuje obrażenia i został zniszczony.
- Zaktualizowano listę siedzeń w Sunderer.
- Gracze ponownie są nieśmiertelni w WarpGate.
- Auraxium Decimatrium ma teraz wybuch auraxium.
- Zaktualizowano fizykę Liberatora i Galaxy niższym środkiem ciężkości.
- Do ekranu wyników dodano czas i datę zdobycia bazy przez outfit.
- Jest możliwe, że bazując na populacji serwera 4 kontynenty mogą być odblokowane.
- Broniom Auraxium dodano celowniki, które można teraz zakupić.
- NS AutoBalde ma teraz Medale i Baretki.
- Outfity, do których gracze nie logowali się od 1-go stycznia zostały usunięte.
OPTYMALIZACJA
- Naprawiono błąd, gdzie gracze mogli wejść w nieprawidłowy stan rejestracji po przeładowaniu i wystrzeleniu dokładnie w momencie zakończenia przeładowania.
- Naprawiono błąd, gdzie czasami obiekty z jednej strefy pojawiały się w innej.
- Poprawiono zarządzanie pamięcią terenu.
- Wydajność – lepsze strojenie niektórych danych.
- Wydajność strefy – lepsze buforowanie pojazdów i innych obiektów.
- Wydajność – lepsze dopasowanie niektórych danych.
- … oraz inne.
A do tego naprawiono MNÓSTWO błędów…
Znane problemy:
- Wystrzelenie Phoenix z miejsca pasażera w Valkyrie może zadać obrażenia pojazdowi w którym znajduje się gracz.
- Decale na Valkyrie mogą być lekko rozciągnięte.
- Szukamy sposobów, aby pomóc złagodzić kołysanie podczas strzelania z siedzeń Valkyrie.
- Efekty uboczne integracji z PS4:
- Moga byc pewne problemy wyjściowe (nie można przypisać klawiszy, itd).
- Problemy z widocznością/ okluzją (wraz z aktualizacją Umbra są pewne problemy z obiektami, które są albo za mało widoczne, albo za bardzo).
Aktualizacja w piątek… Mam złe przeczucia i mam nadzieję, że się pomylę 😀
Valkiria będzie jednak na 6 osób? Fajna zmiana.
podejście #2 😀
Ze tak wspomniałeś Rachityn 😀 Tak wygląda SoE kiedy próbują wprowadzić aktualizację w pierwszym terminie : https://www.youtube.com/watch?v=nClhITyHMuc 😀
Tak sobie patrzę i zawsze gdy była aktualizacja pod postem widniało co najmniej kilkanaście, albo i więcej, komentarzy. A dzisiaj cisza… Nikt nie czyta, nudna aktualizacja czy po prostu ludzie przestali grac w PlanetSide 2?
Nic mnie tak nie cieszy w tej aktualizacji jak usunięcie nieaktywnych outfitów.
Wszystkie fajne tagi były pozajmowane przez nieaktywne outfity po 1 – 3 członków do max 30BR 😀
Nic ciekawego w niej nie ma tylko pojazd o ktorym ciagle gadali wszyscy latali na PTS wiec o czym tutaj pisac :P, nadal tego co trzeba nie ma znowu dodaja malo istotne rzeczy ktore malo wplywaja na jakosc gry.
gra działa wspaniale płynnie wszystko pięknie 120 FPS dopóki nikogo niema w odległości 500m
W 1 zdaniu: Gra działa jak guwno. Albo oni ją zjebali ablo komputer mi się zjebał…
To na 100% wina komputera 😛 starzeje sie
Zwalidowałem pilki i są fps. Jednak nie wina mojego komputerka 😛
zaraz po aktualizacji kłopocik z zacinaniem się postaci po prostu biega cały czas nie można oddać strału jedyne co działa to spacja i kierunki prawa,lewa
Już to naprawili