Parę godzin temu zakończył się kolejny odcinek Higby Pls, w którym to nasz ulubiony dyrektor kreatywny PlanetSide 2 prezentował rzeczy jakie niedługo zostaną wprowadzone do gry.

W trakcie okresu Halloweenowego do gry wprowadzone zostaną specjalne dyrektywy, za gracze będą mieć szansę zdobyć unikalne maski. Może Shaql nam zdradzi co to za event, ale podejrzewam, że coś związanego z dyniami 😀

20140918_planetside2_higbypls_maski2

Jedyny minus tych masek to fakt, iż będzie można ich używać jedynie w trakcie trwającego eventu.

Jednakże ekipa PlanetSide 2 pracuje nad nową techniką, dzięki której do gry już niedługo trafi możliwość założenia specjalnych masek jako farba na twarzy postaci. Ciekawe rozwiązanie muszę powiedzieć i zastanawiam się jak długo zajmie wprowadzenie tego wynalazku…

20140918_planetside2_farbaW trakcie programu mieliśmy także szansę usłyszeć nowe głosy dla postaci które będzie można zakupić już niedługo (przyszły tydzień?) w Depot za Station Cash:

Higby zaprezentował także (28:40) nowe siedzenie pasażera dla Flash – 360 stopni, oraz nową fizykę tego pojazdu, jak i Harassera, które jest w tej chwili bardzo ciężko wywrócić w trakcie jazdy. Zmiany te są już na serwerze testowym, więc możecie je sprawdzić.

20140918_planetside2_higbypls_flash

Z innych ciekawostek:

  • przesunięto osłony w wieżach;
  • zmiany w XP:
    • przejęcie punktu kontrolnego będzie nagradzane XP w czterech etapach po 100 pkt każdy, czas przejmowania punktu kontrolnego będzie wydłużona;
    • przebywanie w okolicy punktu kontrolnego po jego przejęciu będzie nagradzało punktami XP za obronę (guard XP);
    • zabicie wroga w okolicy punktu kontrolnego będzie nagradzało podwójnym XP – bez względu na to czy się broni punkty, czy też atakuje w celu przejęcia;
    • zmieniono baretki (ribbony) aby  dopasować je do nowego XP;
    • gracze świeżo odradzeni (do 15 sek lub do zdobycia 100 pkt) nie będą nagradzać punktami XP oraz nie będą się liczyć do statystyk, medali i dyrektyw;
    • w związku tymi zmianami osoby podnoszone przez medyków, czy tez granaty na polu bitwy, nie będą się liczyć jako „świeżo odrodzeni” i nadal będą nagradzać XP;
    • developerzy wprowadzą jeszcze jedną zmianę – otóż czas uznania postaci jako „świeżo odrodzonej” prawdopodobnie zostanie zmniejszony do 10 sek i status ten zniknie w momencie zadanie pierwszego obrażenie przeciwnikowi (chodzi o to, aby osoby wybiegające z miejsc odrodzenia liczyły się jako zabity przeciwnik, jeśli to one zadały komuś obrażenia);
  • nowa statystyka, która będzie dodana w przyszłości do API/ Census i będzie można ją obserwować na profilu gracza – Spawn Kills;
  • w planach jest dodanie możliwości zobaczenia medyków znajdujących się w okolicy, ale jest to bardzo trudne w wykonaniu;
  • w planach jest zmiana miejsca dla pasażera Harassera także na 360 stopni, ale na pewno nie w tym miesiącu;
  • jeśli chodzi o dron zwiadowczy, który był mocno reklamowaną nową zdolnością dla infiltratora, to devsi maja plan aby wprowadzić go w przyszłości jako rzecz jednorazowego użytku dostępną dla wszystkich klas;
  • devsi pracują nad nowym systemem materiałów konsumpcyjnych jednorazowego użytku, np. paczka z amunicją dostępna dla wszystkich klas;
  • zmiany w nożach trafią prawdopodobnie na serwery Live dopiero w październiku.

Pod koniec programu Higby pokazał graczom także jak wygląda nowe UI dla PS4.

 

P.S. Proszę odwiedźcie forum i napiszcie co myślicie na ten temat.

Poprzedni artykułFireFall jest naprawdę F2P…
Następny artykułAtak Chosenów w FireFall i nagrody!
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
TheKetjow12345

Zastanawiam się tylko po co przesunięto osłony na wieży… No i jak duże będzie „restricted area” mam nadzieje że nie sięgnie do schodów nawet.
Chociaż może będzie łatwiej farmić ludzi wychodzących ze spawna 😀

Ameba

Jak wprowadzą taką fizykę na mniejsze pojazdy, to chyba w końcu wydam na Planetside2 trochę kasy 🙂

balrogos

Sam syf

gracze świeżo odradzeni (do 15 sek lub do zdobycia 100 pkt) nie będą nagradzać punktami XP oraz nie będą się liczyć do statystyk, medali i dyrektyw;

Nie mogli dac 15 sekundowej niesmiertelnosci? z jakims kolorowym efektem…

Kuloodporna farba na twarz niezle.

ALe SUnderera jak nie naprawali tak nie naprawili i dalej srodek ciezkosci ma pod sufitem i dziwna przyczepnosc.

Patryk

Lightning też się wywraca, Sunderer się przechyla jakby nic nie ważył. Ba, nawet Magridera da się przewrócić, kiedyś przewrócił mi się Scythe po wylądowaniu, słyszałem też że Valkyria się wywala bez powodu. Czemu zmieniają tylko Harassera i Flasha? A, i te statystyki przy spawn killach to K/D i ogólna liczba killi? I gdy jesteś zabity zaraz po spawnie, to ten dead się zalicza do statystyk?

[PCPL]adijos

” I gdy jesteś zabity zaraz po spawnie, to ten dead się zalicza do statystyk?”

Jest wyraźnie napisane „developerzy wprowadzą jeszcze jedną zmianę – otóż czas uznania postaci jako „świeżo odrodzonej” prawdopodobnie zostanie zmniejszony do 10 sek i status ten zniknie w momencie zadanie pierwszego obrażenie przeciwnikowi (chodzi o to, aby osoby wybiegające z miejsc odrodzenia liczyły się jako zabity przeciwnik, jeśli to one zadały komuś obrażenia);”

Wystarczy wyraźnie czytać ze zrozumieniem 😉

NC (M) Commando brzmi jak Arni:)

No i wiele istotnych zmian wkońcu nadchodzi – Flash Harraser, osłony etc.

Simion

Obstawiam strachy na wróble w Halloween i dyńka na głowę za zniszczenie złotego 😛 . Płonące czachy płatne.

WabciuPL

Ten rosyjski akcent bardziej przypomina mi akcent rumuński 😛

WabciuPL

Ps. Ten Voice Pack NC nazywa się „Mercenary”. Fajnie byłoby zobaczyć podobny po stronie TR. Taki zniekształcony przez zamknięty hełm głos jest bardzo fajny.