W dzisiejszym zbiorze ciekawostek dowiecie się troszkę więcej o Forcie Liberty, pożegnalnych streamach T-Ray i Malorna oraz dlaczego pracownicy SOE robili pompki w biurze.
Wczorajszy dzień był ostatnim dniem pracy dla Tramella Isaaca i z tego też powodu w biurach SOE urządzono konkurs na pompki. Oczywiście zwycięzcą okazał się T-Ray, który pobił wszystkich konkurentów wykonując 67 pompek 🙂
Po zakończeniu konkursu T-Ray razem z nowym dyrektorem artystycznym PlanetSide 2, Billem Yeattsem, poprowadził ostatni program Inside Player Studio (od 25min), w którym obaj panowie starali się wytłumaczyć dlaczego zmiana personalna nie wpłynie na duże zmiany wizualne w grze. Jedyną nowością jaką byc może wprowadzi Bill Yeatts do gry to więcej betonu…. Widać ewidentny wpływ H1Z1 🙂
W tym tygodniu z SOE odchodzi także David „Malorn” Bennet i po raz pierwszy (i ostatni) gracze europejscy PlanetSide 2 będą mieli szansę obejrzeć Malorna w europejskiej wersji programu Work in Progress, który nadawany będzie w dniu dzisiejszym o godzinie 18.30 czasu polskiego na oficjalnym kanale Twitch.tv.
W między czasie zaprezentował on pierwsze screenshoty swojej ostatniej bazy – Fort Liberty, nad którą pewnie będzie pracował w trakcie dzisiejszego streamu.
Zeszłotygodniowe zmiany w Strikerze zmartwił wielu graczy w tym Balrogosa i Kociąmafię. Nie martwcie się – jeszcze w tym tygodniu broń ta będzie mieć ponownie zmienione statystyki.
Will have some Striker changes out this week. Going to increase the fire rate quite a bit, full-auto as well as damage and resist tweaks.
— Matthew Higby (@mhigby) October 6, 2014
Zmiana ta wprowadzona prawdopodobnie zostanie w środę, na kiedy to zapowiedziany został Hotfix:
Looking at Weds morning for a hotfix (Hallow event, input, Striker, red dots). Will get full patch notes out tomorrow #planetside2
— David Carey (@dcarey7761) October 7, 2014
No to do jutra 🙂
Byłem Najsmutniejszym Kotem Zeszłego Tygodnia.
Mam nadzieje, że nie przesadzą z buffem do strikera. Inne wyrzutnie mają swoje zastosowania ale nie są ani trochę zastępstwem pozostałych. Striker też powinien mieć swoje miejsce raczej niż czynić inne wyrzutnie bezsensownymi ( czasy op strikera pamiętamy [*] )
Przynajmniej niebo było czyste.
Tylko czerwone niebo 😀 I było to piekiełko. Nie dało się ani trochę latać przeciwko TR. Sam nabiłem wtedy na strikerze połowę całkowitego BR
I wtedy to byla dobra frakcyjna bazuka 🙁
Striker czynił inne wyrzutnie bezsensownymi gdyż miał taką samą mechanikę. Po nerfie on stał się bezsensowny w stosunku do innych wyrzutni. Teraz zmieniono mechanikę, ale też nie ma na razie żadnych + w stosunku do innych wyrzutni. Wg. mnie powinien mieć większy dps i dpm w stosunku do innych wyrzutni a jako przeciwwagę, mamy mniejszą celnosć w porównaniu do lockona.
PS: Kilka Annichilatorów także wystarczy by stworzyć „no fly zone”. Striker był w tym po prostu lepszy ponieważ większe wrażenie robiło lecące w ciebie 20 rakiet niż 5 mimo, że efekt był prawie taki sam
No, czekam na buffa do Strikera. xP
Dziś zabiłem kogoś ze Strikera < — Poważnie, nie kłamie!
Kurcze… co tak ostatnio Sony pustoszeje? Malorn to był moim zdaniem jednym z lepszych projektantów lokacji, zawsze mi się w nich przyjemnie gra. 🙁
Stary, jak Ty to zrobiłeś? To nie moja w sztuka, Ja tak nie potrafię… xD