Koniec z żartami i zabawą. Czas zabrać się za poważne prace, które nie tylko określą styl architektoniczny danej rasy, ale dzięki którym powstanie nowa wersja Qeynos z EverQuest Next.

W trakcie ostatniego Workshop, dyrektor artystyczny Rosie Rappaport oraz dyrektor kreatywny Jeff Buttler, dyskutowali o projektowaniu i budowaniu jednego z głównych miast EverQuest – Qeynos. W trakcie programu Wes Wheeler prezentował kilka prac koncepcyjnych dotyczących tego miasta, które ma połączyć w sobie style architektoniczne wszystkich ras należących do Połączonej Armii (Combine).

Z racji tego, że wygląd miasta nie jest jeszcze przesądzony, a z doświadczenia wiadomo, iż gracze mają czasami o wiele lepsze pomysły od osób pracujących w SOE, więc tym razem bez żadnego głosowania podjęto decyzję iż czas rozpocząć budowę Qeynos.

Oto prace koncepcyjne zaprezentowane przez devsów w trakcie trwania programu:

eqnext_qeynos_workshop_3 eqnext_qeynos_workshop_1 eqnext_qeynos_workshop_2

Ta współpraca pomiędzy developerami i graczami jest na tyle ważna, że najlepsze elementy stworzone przez graczy trafią do EverQuest Next.

Już w tej chwili widać, że praca nad przyszłym wyglądem Qeynos w Landmarku wre, a co niektóre prace koncepcyjne wykonane przez graczy są po prostu rewelacyjne…

eqnext_qeynos_player_art

Poprzedni artykułNowy Icarus Jumpjet na PTS i inne zmiany
Następny artykułNiezapowiedziana konserwacja serwerów SOE