Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na oficjalnym forum PlanetSide 2 w poniedziałek ekipa DBG zidentyfikowała i poprawiła problem mający wpływ na zakres sieci serwera oraz dystans renderowania.

Od czasu wprowadzenia poprawek zauważyliśmy znaczny wzrost zarówno w wydajności serwerów, jak i klienta gry. Proszę napiszcie czy Wasza wtorkowe granie na Miller/ Cobalt/ Briggs była lepsze niż poprzednie sesje.

PrompCritical podał także informacje dotyczące prac nad siecią:

Miller/ Cobalt

Jesteśmy w początkowej fazie umowy z Deutche Telekom, która ma pozwolić nam na bezpośrednią wymianę ruchu unikając pozostałych dostawców usług internetowych.

Poprzedni artykułMały hotfix w PlanetSide 2 (4.03)
Następny artykułStoryBricks kończy swoją działalność
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Ameba

U mnie lagów zazwyczaj brak, a jak są to raczej z winy pozostałych użyszkodników mojego wi-fi niż serwerów.

balrogos

SOE is using the Umbra 3 Visibility Solution middleware to handle occlusion culling in PlanetSide 2 as part of the OMFG update announced 13 September 2013. The system reduces the time spent per-frame on visibility significantly improving rendering performance. The abundant use of this feature during platoon-size engagements reduces render distance of players to below 30 meters.

Wiec watpie zeby cos zmieniali.

HideoPL

Obniżenie odległości renderowania w zależności od ilości ludzi na heksie nie jest aż tak daleko posunięte. Można je ściśle kontrolować, jednak najbardziej widoczne staje się po przekroczeniu 200 – 250 ludzi. Przy dwóch plutonach jest jeszcze ok. Inna sprawa, że starają się ograniczać lagi właśnie w najprostszy sposób, poprzez przycinanie ilości (górnej granicy) ludzi na mapie i na heksie….

QuarkuPL

Kinia popraw sobie opis stronki na głównej -> „CODZIENNE INFORMACJE O GRACH MMO TWORZONYCH PRZEZ SONY ONLINE ENTERTAINMENT [SOE]”

QuarkuPL

🙂 you welcome