Nie było mnie kilka dni, ale już wracam do raportowania wszelkich nowości związanych z PlanetSide 2.
Na kontynent Esamir na serwerze testowym wprowadzone zostały zmiany związane z systemem odradzania.
Nowa zasada jest prosta: nie można odrodzić się w bazie, która nie jest połączona linia przepływu walk z Warpgate. Od każdej zasady istnieje jednak kilka wyjątków:
- nie dotyczy to odradzania przy Sundererach,
- nie dotyczy beacon’ów,
- oraz nie dotyczy jeśli gracz zginął w danym regionie.
Myślicie, że te pierwsze małe zmiany pomogą w walce z „RedeploySide”?
A jak to pomoże w zwalczaniu zergów?
Zerg się nie powiększy jeżeli odetnie się go od tyłu. Niestety problem jest w tym że ciężko to zrobić. Zwykle trzeba przejąć mocno oddaloną placówkę, a zwykle jest nią Dead Trap (Biolab).
Ostatnio jakiś outfit przejmował biolab niszcząc najpierw ACU i nie przejmując punktów. Oczywiście nowi gracze pojawiający się w okolicy o tym nie wiedzieli i ich maxy team killowały graczy z poza ich plutonu…
Pomysł dobry. Ale filmik jeszcze lepszy xD
Ten film to najlepsze co w tym roku przydarzyło się PS2.
Filmik super 😛
Komuniści J**ani XD