Dziś w nocy ekipa PlanetSide 2 naprawiła kilka problemów, które pojawiły się w grze podczas ostatniej aktualizacji.
- Celowanie z siedzenia pasażera powinno już działać poprawnie.
- Wizja nocna nie powinna się wybielać na niskich i średnich ustawieniach graficznych.
To nie koniec problemów nad rozwiązaniem których pracuje ekipa PlanetSide 2:
- bug z wzywaniem posiłków;
- podwójne umieszczanie beacona.
Oprócz tego devsi pracują nad pewnym nowym i dość kontrowersyjnym rozwiązaniem. Ostatnia aktualizacja ograniczyła możliwość odradzania w bazach nie połączonych przepływem walk z Warpgate. No może poza małym wyjątkiem kiedy obrońcy wzywają są posiłki (reinforcements). Ekipa PlanetSide 2 pracuje w tej chwili nad zmianą, aby gracze z frakcji broniącej bazy nie byli w stanie się odrodzić w danej w bazie używając funkcji wzywania posiłków, gdy ilość graczy z ich frakcji przekracza 50% populacji bazy.
Ostatnie dyskusje zmusiły nas do ponownego rozważenia, w jaki sposób na grę wpływa część kodu odpowiedzialna za pojawiające się punkty odrodzenia w przypadku wzywania posiłków do bazy. Wierzymy, że możemy powstrzymać graczy obchodzących limity populacji przed masowym odradzaniem w bazach. Każdy gracz u którego funkcja „redeploy” w czasie odradzania na miejsce wzywania posiłków nie zadziała, zobaczy z powrotem mapę i inne punkty odrodzenia. Wlicza się w to graczy w plutonach i w drużynach. Zmiana ta będzie działała tylko w przypadku odrodzenia w miejscu wzywania posiłków.
Nadal będzie można używać beaconów aby ściągnąć więcej graczy w tamten region.
Aby to jeszcze bardziej wytłumaczyć:
Jeśli 100 osób spróbuje odpowiedzieć na wezwanie o pomoc, gdzie tylko 8 osób jest potrzebnych, tylko 8 osób dostanie pozwolenie odrodzenia w tamtym miejscu, a reszcie osób nie powiedzie się odrodzenie i ten punkt odrodzenia zniknie z ich mapy.
Nie kontrowersyjny tylko bardzo dobry pomysł. Jak chcesz mieć „taktyczny overpop” to trzeba ruszyć dupsko do galaxy. KotV nie miało nigdy z tym problemu ale DIG to leniuchy.
Nie chce nic mówić ale zostały im 3 dni do końca tygodnia… weekend niepracujący chyba…. a serwer testowy czeka na nowy tryb…
Jak grałem na Millerze, to pamiętam, jak jeden z high-levelowców prowadził pluton i używał plutonowego do gadania do wszystkich 4 składów i do swojego. A później denerwował się, że nie zdążyli ludzie zrobić redeploy jednym plutonem na placówkę ghostcapowaną przez co najmniej trzy pełne plutony VS… Więc nie mam pytań 😀
Można by było wprowadzić mój stary pomysł, mianowicie zwiększenie ilości zarabianych certów o ileś tam procent, na placówce na której znajduje się dowódca składu, lub gdzie umieszczony jest składowy punkt na mapie, trochę zwiększyło by to posłuch, i co za tym idzie, efektywność.
Bardziej bym dodał bonus do ekspa za rozkazy lidera składu – skład ma bonus w postaci +10% XP za rozkaz obrony/ataku punktu (te wydawane przez przytrzymanie klawisza Q) a składowy ma bonus wynikający z posłuchu – im więcej osób wykonało rozkaz tym więcej XP się dostanie (na przykład 25XP za każdą osobę wykonującą rozkaz – w tym składowy, żeby nie było opierdalania się :P). I wprowadzić coś analogicznego dla plutonowych.