Jak z pewnością wiecie, jeszcze w tym tygodniu spodziewana jest Wielka Majowa Aktualizacja PlanetSide 2 zapowiedziana przez samego szefa DBG – J.Smedleya. A czas ucieka…
Miejmy nadzieję, że nic się nie opóźni i zapowiedziane niespodzianki, w tym nowy tryb gry, rzeczywiście trafią w niedługim czasie na serwery Live.
W między czasie jednak devsi przygotowują się do kolejnych dość ważnych zmian – tym razem dotyczyć będą one jednostek MAX i trafia one w niedługim czasie na serwer testowy.
O co konkretnie chodzi? Ano o to aby ograniczyć liczbę jednostek MAX w grze bez wprowadzenia bezpośrednich nerfów takich jak wydłużenie czasu pomiędzy przywoływaniem, czy też zwiększeniem kosztów surowców.
Pierwszą zmianą będzie to, że miny przeciwko-czołgowe będą wybuchać także w przypadku, gdy nadepnie na nie MAX. W planach developerów jest to aby MAX’y ginęły od jednego bezpośredniego wybuchu, z tym że wyższy poziom pancerza falk będzie łagodził te obrażenia. Poza tym także MAX może używać implant EOD, który pokazuje wrogie miny na HUD.
Alleluja! Wreszcie miny AT do czegoś się przydadzą poza walnięciem ich na środku drogi i czekaniu na „Pizza Delivery”:) – rekord to 3h od rozstawienia do detonacji u mnie XD.
Smedley’s Doom – padłem
Wiec przyda sie infiltrator z granatami EMP i miny pozamiatane. Bedzie niezla farma, jak wroga piechota zacznie masowo ginac od wlasnych min LOL.
No w końcu, skoro MAX to chodzący czołg to będzie teraz trochę więcej sensu w grze. Ale coś mi mówi, że zbliży się nerf AOE dla min 😛
Chciwla przeciez MAXami gra tak malo osob ze zdecydowali sie nie wypuszac dla nich helmow cos 1%-3% graczy gralo maxami i teraz chca jeszcze wydluzyc respawn albo zwiekszyc koszta FUCK LOGIC