Moduł maskowania dla pojazdu Sunderer (SCM) został zapowiedziany już w kwietniu i… od tego czasu mamy ciszę.
Owszem, pierwsza wersja trafiła na serwer testowy, ale nie została przyjęta ze zbyt dużym entuzjazmem.
W między czasie poprawiono kilka rzeczy:
- Sunderery używające te moduły nie mogą być rozstawione bliżej jak 20 m od siebie;
- można używać broni zamaskowanego Sunderera, ale użycie spowoduje zdjęcie maskowania;
- można naprawiać zamaskowany Sunderer;
- osoby będące w „bańce maskującej” mają ograniczony zasięg widzialności poza bańką do 15m;
- postacie znajdujące się w bańce będą mieć specjalne efekty kolorystyczne specyficzne dla frakcji, tak aby łatwo było rozpoznać wroga.
W dniu wczorajszym Brian Burness podzielił się z fanami PlanetSide 2 informacją w jaki sposób będzie można zdobyć moduł maskowania Sunderera. Okazuje się, że w planach developerów jest dodanie tej zdolności na końcu linii certyfikacyjnej – Vehicle Stealth.
W tej chwili linia ta ma cztery poziomy ulepszenia. Dodany zostanie 5-ty poziom, który będzie właśnie modułem maskującym. A co jeśli chodzi o koszty? Plany na dziś zakładają, że moduł ten będzie kosztować 1000 punktów Cert (30>100>200>1,000>1,000)
Oczywiście, zanim trafi to na serwery Live, to jeszcze wiele może się zmienić.
Mnie t raduje, że będzie jako ostatni poziom Stealth. Niewyświetlany na mapie. Ale jeden minus. Koszt zdobycia wzrósł z 1500 do ponad 2330 certów