Jak to w prawie każdy piątek, ekipa ArcheAge zebrała się aby opowiedzieć co nowego trafi do gry w aktualizacji 1.7C, która zapowiedziana została na 21 lipca.

Początek streamu był dość oczywisty, gdyż ekipa ArcheAge zaadresowała lekka dramę, jaka wynikła w grze po wprowadzeniu w czwartek zdolności kolejkowania. Chodzi tutaj o God’s Whip i możliwość resetowania global cooldown. Kolejkowanie zdolności zostało wyłączone w dniu wczorajszym, ale ma ono powrócić gdy zostaną poprawione błędy. No cóż, jak na razie zdolności dzięki którym gracze mogą kasować global cooldown istnieją i nie zapowiada się by miały zostać zmienione.

Kolejne tematy dotyczyły serwerowych ewolucji, czyli łączenia mniejszych serwerów, które to ma nastąpić pod koniec roku:

  • Wszyscy gracze, którzy są na serwerach zakwalifikowanych do ewolucji będą mieć możliwość przeniesienia na jakikolwiek inny serwer, który nie będzie podlegał ewolucji.
  • Wraz z 2.0 TRION uruchomi dwa nowe serwery (po jednym na region), które będą zupełnie niezależne i nie połączone AH z żadnym innym serwerem. Serwery te będą przeznaczone dla osób, które chciałyby rozpocząć swoja przygodę z ArcheAge od początku. Nie będzie możliwości przenieść się na ten serwer dotychczasowymi postaciami.

A jeśli chodzi o aktualizację 1.7C – to tematem przewodnim będą łodzie podwodne, które kwalifikują się do kategorii mountów, a nie pojazdów.

archeage-submarine

Gracze będą mieć dostęp do kilku projektów różniących się kolorami, które zakupić będzie można na wyspie Mirage za 250 GS:

  • Lapis – niebieski
  • Platinum – biały
  • Copper – nagroda z eventu, nie może zakładać sprzętu przeznaczonego dla tych łodzi

Inne informacje dotyczące łodzi podwodnych (steamfish submarine):

  • ilość punktów życia – 19.000 HP
  • podstawowa prędkość pod wodą to 5m/s, ktorą
  • poprzez machining tworzyć można specjalne wyposażenie, które zmienia jej wygląd i odblokowuje różne zdolności tej łodzi:
    • reinforced tail – dodatkowa płetwa, która zwiększa prędkość
    • burst engine – przyspieszenie
    • air cannon – wystrzeliwane powietrze, które odpycha przeciwników
    • oxygen tank – pojemnik na tlen
    • sonar
    • torpeda – używa 3 steel ammo

Niespodzianką jest informacja o zmianie w systemie gliderów, który był niezmienny od startu gry. Nowy system pozwoli na ulepszenie gliderów poprzez craft na kilka różnych sposobów.

archeage_glider-enhance1

Ulepszanie glidera odbywa się poprzez dwa etapy:

  • I etap pozwala na ulepszenie wszystkich statystyk na poziom „wysoki” (high) – poniżej screenshot ulepszonego glidera zrobiony w czasie streamu:

archeage_glider-enhance

  • II etap pozwala na ulepszenie jednej statystyki na Very High – jest jednak małe „ale”… W czasie wykonywania tego etapu glider może nie zostać ulepszony. Gdy nam się uda ulepszenie – produkt końcowy jest „sealed” i należy go otworzyć aby zobaczyć, która statystyka została ulepszona (czyli RNG).

Do ulepszenia glidera na etapie I gracze będą potrzebować Glider Enhancement Tool, które można samodzielnie wykonać (100 glowing prism, 200 gilda dust, 2 tunderstruck log, sunridge ingot, 50 blue salt hammer). Na etapie II potrzebny jest Glider Manacharge Scroll, który także jest tworzony przez graczy.

Do gry wprowadzony zostanie także nowy glider, który wygląda jak dwu-płatowiec – Skywhisper Glider. Glider ten będzie można pomalować w dowolny sposób.

archeage_skywhisper

Oprócz tego do gry trafia specjalne wiertła, która działaja w podobny sposób jak Majestic Tree. Wiertła te będą dostępne za vocation badges oraz kredyty i zajmować będą 12m, a więc potrzeba na nie działki Lunar lub Solar. Co 7 godzin będzie można z nich zebrać 160-180 kamieni (raw stone) oraz od 50-70 rzadkich metali lub klejnotów. Zebranie kosztować będzie 700 labora.

ArcheAge--wiertlo

Gracze zobaczą także nową „misję dzienną” w zakładce na osiągnięcia polegającą na wydaniu 1000 labora. Jako nagrodę otrzyma się token merit oraz specjalna butelkę. Posiadając w ekwipunku butelkę na 1000 labora (unbound) do użycia co 12 godzin, można ją „przelać” do tej butelki i dzięki temu będzie ją można użyć bez ograniczenia czasowego (bound no-cooldown).

archeage_use-1000-labor-achievement

21 lipca do gry wprowadzone zostaną także dwie inne rzeczy:

  • dodatkowy bonus dla Patronów, w postaci „zegarka” (clock), gdzie co godzinę odebrać będzie można 1 punkt lojalnościowy – maksymalnie 3 na dzień.
  • oraz event na łodzie podwodne na wyspie Mirage – SOE LifeGuard Event

Event SOE LifeGuard trwać będzie do 4tego sierpnia. NPC dający trzy misje znajduje się na wyspie Mirage  – Lifeguard captain Mitcher, i za ich ukończenie otrzymamy Mitcher’s Gift Box, a którego wypadają Lifeguard tokeny. Jest bardzo mała szansa, ze zamiast tokenu możecie otrzymać łódź podwodną (wersję Copper).

archeage_captain-mitcher

Tokeny wymienić można będzie na wyspie Mirage na różnego rodzaju nagrody:

  • potion przyspieszający pływanie na 30 min,
  • butelki na 200 labora,
  • dekoracje do domu,
  • łódź podwodną Copper – 30 tokenów.

I jeszcze jedna informacja. Event na Czerwonego Smoka powraca w sierpniu!

20150326_archeage_red-dragon_baner

Poprzedni artykułH1Z1 tani jak barszcz! (promocja skończona)
Następny artykułBlack Desert jest bardzo płytką grą?
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Archax

Czy jest coś wiadomo jaki skill ma Nowy glider?