W dniu dzisiejszym wszystkie serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 14-tej czasu polskiego celem wprowadzenia aktualizacji. Ekipa DBG przewiduje, że serwery będą niedostępne przez 90 minut.
Punkty zwycięstwa
Kontynenty nie będą mogły być już przechwytywane w czasie alertów oraz za pomocą systemu kontroli terytorialnej, który jest obecny w tym momencie grze. Punkty zwycięstwa to nowa metoda punktacji – im więcej punktów zarabia dana frakcja, tym większe szanse na zwycięstwo kontynentalne. Jeśli frakcja zbierze z góry ustaloną liczbę punktów – to zwycięża.
Gracze będą mieć dostęp do dwóch rodzajów punktów zwycięstwa: stałych oraz zmiennych.
Punkty stałe
- Połącz warpgate do wroga warpgate # 1 = +1 VP
- Połącz warpgate do wroga warpgate # 2 = +1 VP
- Połącz warpgate do wroga warpgate # 1 i #2 jednocześnie – zwycięstwo i blokada kontynentu
- Przechwyć wszystkie Techplanty = +1 VP
- Przechwyć wszystkie Ampstation = +1 VP
- Przechwyć wszystkie Biolaby = +1 VP
- Przechwyć wszystkie najważniejsze bazy (AMP, Biolaby i TechPlanty) jednocześnie – zwycięstwo i blokada kontynentu
- Wygraj Alert = +2 VP
Punkty zmienne
Przechwycenie więcej jak 50% terytorium może nagradzać frakcję punktami zmiennymi. Punkty te liczą się do ogólnych punktów zwycięstwa, ale mogą zostać zdobyte lub utracone w zależności od kontrolowanego terytorium.
Ilość procentowa kontrolowanego terytorium:
- 45% = +1 VP
- 50% = +1 VP
- 55% = +1 VP
- 60% = +1 VP
- 65% = +1 VP
- 70% = +1 VP
- 75% = +1 VP
- 80% = +1 VP
- 85% = +1 VP
- 90% = +8 VP – zwycięstwo
Zmiany w bonusach
- Bazy
- AMP Station – posiadanie tej bazy da wieżyczkom umieszczonym w bazom zdolność strzelania trzy razy dłużej zanim się przegrzeją oraz zdolność automatycznego naprawienia od 0 do pełnych punktów HP w 3 minuty.
- BioLab – posiadanie BioLab będzie działać jak Implant Regen na poziomie II – na terytorium przyjaznym będzie to buff leczący, które nadpisze aktywne implanty regenerujące z poziomu I i II (brak możliwości sumowania efektów). Implanty z poziomu III i IV nadpiszą buff z BioLab. Jednostki MAX nie będą leczone przez ten buff.
- Kontynent
- Hossin – usunięto redukcję kosztu zakupu MAX, a w zamian korzyścią z zablokowania Hossin będzie automatyczne naprawianie pojazdów i samolotów przy wieżach albo lądowiskach z amunicją należących do danej frakcji.
Inne:
- Zmiany w LMG
- Bounty
- Nowa dyrektywa nagradzająca tytułem „Bounty Hunter” oraz LMG NS-15 Gallows
- Można umieszczać kilka bounty na jednym celu w tym samym momencie.
- Powrót ekranu punktów Cert (znany problem – niektóre bronie pokazywane są wielokrotnie i wskazują, że należy posiadać inne aby móc je odblokować)
- Wszystkie bazy i posterunki powinny teraz używać nowego interfejsu przechwytywania, który aktywny jest dla dużych baz od kilku tygodni.
- Naprawiono kilka błędów.
no nareszcie
Hmmm.. dziwne… Za każdym razem jak jest aktualizacja w PlanetSide 2 to mam największą oglądalność bloga i mnóstwo komentarzy do wpisu, a dzisiaj cisza… Czyżby naprawdę wszyscy sobie zrobili przerwę od tej gry?
Fajne zmiany,
szkoda, że nie wtedy jak jeszcze grałem w tą grę
SOE > DBG
Przeczytałem dwukrotnie i dalej nie rozumiem o co chodzi. ;-; Trzeba pograć żeby zrozumieć 😉
Tyle godzin spędzonych w grze mi się wydaje, że od tego ta gra mi się już przejadła. Coraz rzadziej sprawdzam wiadomości na jej temat a gdy wejdę pograć to co 3 dni po 20-30 min :\ No i cholernie rzadkie update w przypadku konsolowców, gdzie jest wiele rzeczy do zrobienia.
A oni pewnie robią teraz wersję na Xboxa(w sumie zrobienie wersji na XO to już nie wielki koszt gdy mają ją na PS4). Bardzo mało ludzi ma Xboxa a jeszcze mniej abonament który jest wymagany do grania po sieci (nawet w gry F2P), więc w wersji na X1 będzie pewnie jeden serwer z 1 mapą – Koltyrem 😀