Trzeba powiedzieć, że Hi-Rez stara się jak może, by bazując na opiniach graczy, ulepszyć rozgrywkę w swojej najnowszej strzelance Paladins.
Do gry tej, znajdującej się obecnie w zamkniętych beta testach, wprowadzono kolejną aktualizację, a wraz z nią kilka nowych ciekawych funkcji, mniejsze mapy oraz poziomy mistrzowskie.
Z pewnością największą nową funkcją wprowadzoną do Paladins są Champion Mastery, czyli poziomy mistrzowskie poszczególnych postaci. Gracze zyskiwać będą teraz w normalnych rozgrywkach punkty doświadczenia, dzieki ktorym będą mogli podnosić poziom mistrzowski postaci, którą grają. Maksymalny poziom Mastery to 25 i po zdobyciu każdego poziomy gracz dodatkowo otrzyma nową kartę związaną z klasą jaką gra.
Dodatkowo ekipa Paladins postanowiła wprowadzić kilka kolorowych flag oraz charakterystycznych obiektów na mapie Temple Ruins, głównie po to aby gracze mogli łatwiej określić po której stronie mapy się znajdują. Oprócz tego zmniejszono rozmiar map Temple Ruins i Enchanted Forest, co związane jest z eksperymentem mającym na celu przyspieszenie rozgrywki. Hi-Rez ciężko pracuje aby znaleźć idealne połączenie pomiędzy poszczególnymi elementami tej gry, tak aby walka była jeszcze bardziej ekscytująca.
Całe notki związane z ta aktualizacją możecie przeczytać na oficjalnej stronie gry, natomiast poniżej zamieszczam krótki film w którym to zmiany zostały zaprezentowane przez jednego z developerów.
Jeśli nadal nie macie klucza do tej gry, to podajcie poniżej swój adres email (wykasuję go później z komentarza), abym mogła go do Was wysłać 🙂
chce
wyslany