Graczy WildStar ucieszyła z pewnością informacja, o olbrzymiej aktualizacji, która zaplanowana została na luty i która to ma zmienić rozgrywkę na maksymalnym poziomie, czyli tzw. end-game.
Power of the Primal Matrix, bo tak została ona zatytułowana, ma dodać do gry nowe instancje, skalowanie oraz sporo zmienić dla postaci znajdujących się na maksymalnym poziomie, a to dzięki dodaniu nowego systemu umiejętności.
Primal Matrix pozwoli na dalszy rozwój postaci, które osiągnęły poziom 50. Wykonując różnego rodzaju zadania, takie jak na przykład instancje PvE, dzienne misje, zwiedzanie świata i inne, gracz zarabiać będzie specjalne esencje Primal, które potem wydać może na wzmocnienie odpowiednich umiejętności w Primal Matrix. Warto dodać, że esencje te występować będą w czterech rodzajach i nagrody za wykonanie niektórych zadań będą rotacyjne oraz podlegać będą bonusom, jak na przykład tym wynikającym z opłaconego abonamentu.
Kolejna nowością, która ma zawitać do WildStar, jest możliwość skalowania instancje na poziom trudności Prime, który to stawiać będzie przed graczami większe wyzwania, ale i oferować będzie większe nagrody.
Studio Carbine doda także skalowanie „w druga stronę„. Już niedługo wszystkie normalne instancje na poziomy poniżej 50-tego, będą się automatycznie skalowały do postaci na najniższym poziomie. Zgodnie ze słowami projektantów, zmiana ta pozwoli weteranom gry, pomóc graczom rozpoczynającym swoją przygodę w WildStar.
Oprócz tego do gry trafi także nowa zawartość PvE. Coldblood Citadel to nowa, skalowana instancja przeznaczona dla 5-ciu osób, podczas gdy Evil from the Ether będzie ekspedycją.
Więcej na temat tej olbrzymiej aktualizacji dowiecie się na stronie głównej gry oraz z załączonego poniżej streamu, w trakcie którego projektanci WildStar rozmawiali o systemie Primal Matrix.
No i co myślicie o tych nowościach? Jest szansa, że zachęcą one do wypróbowania WildStar, większą liczbę graczy?