Zaledwie kilka dni czasu mieli użytkownicy New World, by przetestować listopadową aktualizację. Jak dla mnie nieco za mało i niestety obawiam się jakie to nowe błędy pojawią się grze.

Jednak, co by nie mówić, udostępniona dzisiaj na serwerach Live aktualizacja, jest olbrzymiasta i obejmuje nie tylko dodanie nowej broni, przeciwników i misji, ale wiele różnych poprawek ulepszających i balansujących rozgrywkę. Nowości i zmian jest tak wiele, że poniżej znajdziecie tylko te najważniejsze.

NOWA BROŃ – RĘKAWICA PRÓŻNI

Rękawica próżni to broń wspierająca sojuszników i przełamująca szeregi wroga. To pierwsza broń skalująca się zarówno z inteligencji, jak skupienia, przez co stanowi doskonałe dopełnienie laski życia i innych magicznych broni.

Drzewko anihilacji skupia się na maksymalizacji obrażeń zadawanych podczas walki w zwarciu dzięki ostrzu utworzonym ze zjadliwej energii próżni. Drzewko rozkładu może zapewniać leczenie oraz wzmocnienia i skupia się na kuli rozkładu – dwufazowym pocisku mogącym osłabiać wrogów i leczyć sojuszników.

Rękawica próżni, wraz z jej arsenałem wzmocnień i efektów negatywnych, jest idealna podczas walki w grupie i możne znacząco wzmocnić sojuszników w walce z wrogiem.

NOWI PRZECIWNICY

Na południowych wybrzeżach pojawiło się nowe zagrożenia (na poziomie 16-20)! Warescy rycerze przypłynęli z północy i brutalnie zdobyli fragmenty każdego z terytoriów, zakładając bazę dla swoich działań: od obozów wojennych na plażach Brzasku i Urwisk Monarchy, po cały fort zdobyty w Jesieniowieczni.

Prócz tego w całym Aeternum pojawią się także inni nowi wrogowie: uschnięty rojomanta, uschnięty żuk, zagubiony szaman, zagubiony zwierzak aligator oraz pradawny strażnik piromanta. Dodatkowo silny skażony robotnik schował kilof do szopy i nabrał nieco masy.

NOWE ZADANIA

Abigail Rose w dziczy zachodniej Jesieniowieczni, da nam zadanie związane z tajemniczym przybyciem Wareskich rycerzy.

Natomiast, po osiągnięciu 60 poziomu i maksymalnego poziomu umiejętności Rękawicy Próżni, w Cuchnącej Wodzie pojawi się nowa seria zadań na legendarną broń. By móc otrzymać te zdania należy także ukończyć Fortel wojenny Madżaka i serię zadań Legata Fulviusa w Strzaskanej Górze.

Ponadto developerzy poprawili zadania wątku głównego, dodając nowe warianty i nowe typy zadań, w tym wydarzenia obrony, obiekty do niszczenia i zasoby do znalezienia.

MISJE FRAKCYJNE PVP

By urozmaicić tryb PVP i zapewnić ciekawą rozgrywkę dla graczy, dodano trzy nowe rodzaje misje frakcyjne PVP. Usunięto także misje związane z kłusownictwem.

  • Punkty kontrolne – te misje polegają na zdobywaniu kontroli nad fortami.
  • Przechwytywanie – pokonuj członków wrogich frakcji i zbieraj ich łzy.
  • Złupienie obozu wojennego – przejmij plany ukryte w obozie wojennym.

ŚWIAT

  • Dodano nowe efekty wizualne i poprawiono wygląd strefy startowej.
  • Podczas poruszania się po drogach gracz otrzymuje 10% premię do ruchu, która zostaje anulowana, jeśli gracz w jakikolwiek sposób zaangażuje się w walkę.
  • Dodano bonus +10% szczęścia oraz +30% szczęścia zbierania materiałów graczom oznaczonym do PvP.

WALKA

  • Zwiększono premię do leczenia przy lekkim ekwipunku z 20% do 30% oraz przy średnim obciążeniu ekwipunkiem z 10% do 15%.
  • Zmniejszono redukcję obrażeń zapewnianą przez premię 250 Kondycji z 80% do 60%.

BRONIE

  • Wzmocniono drzewko Niszczyciel w młocie bojowym.
  • Zmniejszono podstawowe leczenie laski życia o 20%, ulepszono celowanie oraz wprowadzono wiele mniejszych zmian w umiejętnościach.
  • Wzmocniono drzewko rzucania siekierką.
  • Naprawiono błędy związane z umiejętnościami topora dwuręcznego.
  • Poprawiono opisy i naprawiono korzyści ze strzał wyższego poziomu.
  • Poprawiono doskok z ciosem, a także ataki ciężkie miecza.
  • Zbalansowano obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności w lasce ognia.
  • Wzmocniono i dostosowanie niektóre rzadziej używane umiejętności włóczni.
  • Osłabiono skuteczność niektórych kombinacji umiejętności, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnej użyteczności rękawicy lodowej.
  • Naprawiono błędy oraz zbalansowano niektóre umiejętności rapiera.
  • Wzmocniono i dostosowano niektórych z rzadziej używanych umiejętności muszkietu.

EKONOMIA

  • Wszystkie faktorie zostały połączone!
    • Opłaty za oferty kupna i sprzedaży są definiowane według podatków ustalonych przez właścicieli osady, poprzez którą wystawiasz przedmiot na sprzedaż.
    • Podatki od transakcji obejmujących zakupy są definiowane przez podatki ustalone gildięm zarządzającą osadą, w której dokonujesz zakupu.
    • Przedmioty, które się nie sprzedadzą, powrócą do tej osady, z której zostały wystawione.
  • Nie można już umieszczać przedmiotów w punkcie handlowym na okres 28 dni. Maksymalny czas wynosi teraz 14 dni.
  • Zmniejszono ilość miodu pozyskiwanego z pasiek o 50% oraz ilość mleka od krów o 65%.
  • Podatki od nieruchomości są teraz opłacane co 7 dni, a nie co 5 dni.
  • Zwiększono ilość monet zdobywanych za pokonanie bossów z ekspedycji o 25% począwszy od Gwiezdnego Kurhanu, aż po 100% w Ogrodzie Genezy i Użyteczności Łazarza.

RZEMIOSŁO

  • Zwiększono wymagania punktów doświadczenia dla poziomów rzemieślniczych.
  • Ulepszono tworzenie eliksirów dodając nowy składnik alkahest.
  • Rzadkie zasoby ze złoży
    • Dzięki poprawce takie rzeczy jak Żelazo wróżek, Metal próżni, Fazowe włókna i Skamieniałe drewno powinny mieć teraz odpowiednią szansę na wypadnięcie po osiągnięciu określonego poziomu profesji.

No i jak Wam się podobają te nowości i zmiany, jakie trafiły dzisiaj do New World? Co sądzicie o rękawicy próżni?

A dodatkowo by uczcić dzisiejszą aktualizację, do zgarnięcia jest nowa skórka z Twitch drops – Nadworny Rybak. By ja otrzymać, wystarczy połączyć konto New World z Twitch.tv i oglądać przez godzinę stream jednego z uczestniczących w wydarzeniu graczy.

ŹRÓDŁOStrona oficjalna
Poprzedni artykułSurviving the Aftermath opuścił wczesny dostęp, czas odbić świat
Następny artykułEkipa PlanetSide 2 testowo zatapia pustynny kontynent Indar
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
AranisusD

Ilość zmian, które zostały wprowadzone bez ogłoszenia, jest przerażająca. Z najważniejszych:
1. Usunięcie Luck z broni
2. Usunięcie harvesting gear
3. Buff do wszystkiego co żyje w Myrkgard…
4. Przy jednoczesnym nerfie skrzyń

Farmienie czegokolwiek teraz zajmuje od 5 do 10 razy więcej czasu. Normalnie nie byłby to jakiś bardzo duży problem, ale biorąc pod uwagę, że te zmiany nie były ogłoszone, ma się wrażenie, że są one tylko po to, aby pomóc stabilizować ekonomię po wszystkich exploitach.