Od kilku dni fani New World mogą testować zmiany oraz nowości, jakie zawitają do gry wraz z majową aktualizacją. A będzie tego sporo.

Developerzy nie tylko wprowadzają nową ekspedycję do mutacyjnej rotacji – Głębiny, ale i dodają sporo nowości dla fanów PvP: arenę 3vs3, ścieżki postępu PvP z nagrodami oraz wyposażenie stworzone specjalnie z myślą o walkach PvP. Nie jestem fanką PvP, ale jestem przekonana, iż nowości te spodobają się wielu graczom New World.

To teraz skupmy się na zmianach, które staną się mega ważne z ekonomicznego punktu widzenia. Wszyscy wiemy (ci co grają), że zebrać teraz orichalcum, to jak wygrana na loterii. I nie chodzi o boty – których od dawna nie widziałam (no chyba, że wszyscy ci co grają to boty), ale o sporą ilość nadal grających w New World i jak ciężko znaleźć nieokupowaną grudkę orichalcum, czy nawet gwiezdnego metalu.

Majowa aktualizacja to zmieni. Nie tylko twórcy gry dodali mnóstwo nowych miejsc, gdzie będzie można znaleźć te najbardziej pożądane surowce, ale także zmniejszyli cooldown na ich odnowieniu o 50% w przypadku orichalcum i o 33% w przypadku gwiezdnego metalu. Złoża platyny także mają skrócony czas odnowienia i to o ponad 70%!

Już w tej chwili obserwuję na naszym serwerze Barri nerwową wyprzedaż sztabek orichalcum i asmodeum, bo jak można się spodziewać, ceny tych surowców polecą na łeb i szyję.

Zmiany wprowadzono także w zbieractwie skór. Skóry poziomu IV są teraz rzadsze, w stosunku do ilości skór z poziomu V, co powoduje pewne utrudnienia podczas ich przetwarzania. Dlatego też developerzy postanowili zmienić co nieco zakres poziomów:

  • T1 – obecnie od 1-41 / po zmianie od 1-35
  • T4 – obecnie od 36-50 / po zmianie od 36-55
  • T5 – obecnie od 46-66 / po zmianie od 56-66

Bonusy z fortów terytorialnych, które można przejąć podczas walk PvP, także uległy zmianie. Nie oszukujmy się, wiele z tych bonusów było nic nie warte, po zmianach wprowadzonych w ostatnich miesiącach, więc w końcu doczekamy się ich ulepszenia. I niektóre z nich są naprawdę świetne:

  • Lśniąca Knieja – Rozstawienie obozu nie kosztuje surowców;
  • Wyspy Kordelasowe – Zwiększone globalne szczęście w zbieractwie o 10%;
  • Czarna Łuska – Zmniejszony koszt przedmiotów w sklepie frakcyjnym o 5%;
  • Jesienioweicznia – O 10% zwiększona ilość zdobywanych Soli Azotowych (waluta PvP);
  • Brzask – Zwiększa rafinację surowców o 10%;
  • Żałobnica – Zwiększa ilość minimalnego Gear Score na wytwarzanym ekwipunku o 5 pkt. (Oznacza to, że ze wszystkimi buffami i trofeami na max będzie można osiągnąć min 600!)
  • Cuchnąca Woda – Zwiększa ilość zdobywanego doświadczenia PvP o 5%;
  • Niespokojne Brzegi – Podróżowanie jest bezpłatne;
  • Wiatrochron – 10% szans na nie zużycie artykułów konsumpcyjnych.

I jak Wam się podobają te zmiany? Bo ja już nie mogę się ich doczekać 😀

Poprzedni artykułNo Man’s Sky z banitami i kosmicznymi żaglowcami
Następny artykułNo Man’s Sky z pętlą czasową