Po raz kolejny o zmianach na serwerze testowym – tym razem o tych, które dotyczą latania samolotami w PlanetSide 2. Chcecie czy nie – zmiany te trafią na serwery Live.

Od razu się przyznam, że mimo wielokrotnych prób nie udało mi się chyba przeżyć w samolocie dłużej jak 30 sek – zazwyczaj sama się zabijałam o jakąś skałę, czy nawet przy próbie lądowania. Po prostu się do tego nie nadaję.

Wiem jednak, że wielu z graczy PlanetSide 2 uwielbia walki w powietrzu – i to niestety może się zmienić.

Nie znam się na mechanice lataczy w PlanetSide 2, ale z tego co czytam na Reddit i na forum oficjalnym, gracze, którzy zalogowali się na serwer testowy są bardzo niezadowoleni ze zmian.

dynamika-lotu

Zgodnie z tym co piszą, ci co mieli szansę przetestować latanie samolotami na PTS – samoloty bardzo wolno reagują, szczególnie jeśli chodzi o nachylenie (pitch). Największą zmiana jest jednak odczuwalna w odchyleniu (yaw) gdzie albo występuje lag w przekazywaniu informacji, lub też są one częściowo ignorowane przez grę. Na przykład szybkie klikanie w klawisz odpowiedzialny za odchylenie interpretowane jest przez grę jak przytrzymanie tego klawisza. Piloci testowi donoszą, że o wiele trudniej jest uzyskać także maksymalną szybkość przechyłu (roll) samolotu. To oczywiście tylko kilka przykładowych negatywnych opinii, a jest ich o wiele więcej.

Wiadomo, serwer testowy jest po to aby sprawdzać zmiany wprowadzane przez ekipę PlanetSide 2 i aby gracze mogli wyrazić swoja opinię na temat tych zmian. Na podstawie tych opinii developerzy mogą dokonać zmian lub nawet się z nich wycofać. Przynajmniej tak to działało do niedawna.

Niestety zmiany w kontroli samolotów trafią na serwery Live bez względu na to, czy będą się one podobać graczom, czy tez nie.

Chcę wyrazić się jasno – nie będziemy rezygnować z tych zmian i trafia one na serwery Live, jeśli uznamy, że są one wystarczająco dobre.

 

Poprzedni artykułNiedzielny Hotfix w H1Z1
Następny artykułMarcowo-kwietniowe nowości w ArcheAge
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
BlackJDragon

Dlaczego oni się w ogóle za to zabrali? Nudzi im się, czy jak, że zmieniają coś co działa?

Rulas

hmmm chcą zmniejszyć ruchliwość pojazdów latających ? Wreszcie porządna zmiana w dobrym kierunku 🙂

Simion

Myślałem ze to kosa, ale faktycznie na wszystkich myśliwcach się dziwnie lata. Coś czuje, że będzie trzeba z miesiąc się przyzwyczajać do nowej fizyki :/ .

SH3NKT

Jak dobrze, że już nie gram. Właśnie bym dostał niezłego szału, a tak mam tylko potwierdzenie ,że moja decyzja o sprzedaży konta była słuszna. Po tylu latach zmieniać model latania? Niech zrobią z tej gry pasjansa, wyjdzie podobnie.

denat

Sterowanie faktycznie trochę kijowe ale dopalacz działał szybciej i także do góry, tak mnie się przynajmniej wydało

A ja myślałem, że gra to idzie tak: „Gra jest dla nas a nasze pieniążki dla nich jeśli nam się podoba.” Teraz to jest tak – „Wasze pieniądze są nasze i gra będzie taka jaka my chcemy”

balrogos

No ale to wkoncu zbugowali? czy zmienili? a jak zmienili to co

Biotyk

A ja nie widzę różnicy 😛 Może poza tym że pionowo do góry nie mogłem lecieć.
Pewnie przez to, że musiałem ustawiać czułość i inne rzeczy od nowa to zrobiłem pod wyczucie a nie przez skopiowanie wartości z głównej gry.

PolicMajster

A lataliście na Galaxy albo Libku jako gunner? Mam wrażenie, że Walker porusza się jakoś skokowo i ciężko przez to trafić w ESF.

nukemski

Heh 🙂