Od jakiegoś czasu było wiadomo, że ekipa Landmarka pracuje nad zmianami mającymi na celu ułatwienie gry szczególnie dla nowych graczy.

Jakiś czas temu zajrzałam do tej gry, ale zniechęciła mnie ilość rzeczy, jaki musiałam zdobyć aby móc stworzyć sobie pancerz i broń. Ostatecznie dobiły mnie Ether Shardy, który były potrzebne praktycznie do wszystkiego…

Wielu graczy skarżyło się na to, ze gra jest zbyt skomplikowana i bazuje wokół tych osób, które graja w nią praktycznie od poczatku startu wczesnego dostępu.

W końcu nadszedł ten dzień kiedy developerzy ogłosili zmiany, jakie zostaną wprowadzone jeszcze w kwietniu razem ze zresetowaniem świata, co oznacza skasowaniem wszystkich postaci i usunięciem działek.

20150405_landmark_qeynos_verjigorm

Poniżej przedstawiam listę najważniejszych zmian, natomiast jeśli jesteście zainteresowani detalami to zachęcam do odwiedzenia oficjalnego forum Landmarka.

Jednym z podstawowych celów Landmarka było przetestowanie systemów, jakie miały się pojawić w EverQuest Next, jednakże według developerów zapomnieli oni o systemach jakie miały być specyficzne dla Landmarka. Ta aktualizacja, to tak naprawdę krok w tył i ponowne skoncentrowanie się na systemach wspierających ta grę, a nie EQ Next. To nie tak, że w Landmarku nie będą już testowane systemy EQNext, z tym że developerzy chcą aby podstawy rozgrywki w Landmarku były niezmienne i unikalne.

Najważniejsze zmiany to:

  • System odzyskiwania jest jednym z najważniejszych jakie maja być w EQ Next. Informacje zebrane na temat tego systemu są wystarczające i ekipa Landmarka postanowiła usunąć go całkowicie z gry.
    • Składniki dostarczane przez odzyskiwanie (salvaging), takie jak Ether Shardy oraz Aspekty, będą używane tylko do wyroby broni, pancerzy i innych akcesoriów.
    • Przeciwnicy NPC w grze oraz skrzynie ze skarbami nie będą nagradzać już rzeczami do walki i przepisami. Zamiast tego, jako dodatek do Ether Shardów, dawać będą także Aspekty i Esencje.
    • Usunięta zostanie z gry Starożytna Ziemię.
  • Przedmioty nie będą tworzone z losowymi statystykami.
    • Usunięta zostanie część UI odpowiedzialna za ulepszanie przedmiotów.
    • Usunięte zostaną z gry relikty.
    • Wprowadzona zostanie jakość przedmiotów: biała, zielona i niebieska
  • Najbardziej popularne materiały budowlane takie jak piasek, brud, można teraz umieszczać za darmo, natomiast inne potrzebują przerobionych składników, które używane są także do wytwarzania rzeczy.
  • Połączono stację crafterskie.
    • Pozostawiono dwa podstawowe stoły crafterskie
    • Ulepszona zostanie funkcjonalność przesiewacza.
    • Wprowadzony będzie nowy stół do rafinacji – Replicator.
    • Wszystkie przepisy będą wytwarzane przy Forge lub Workshop.
  • Uproszczony zostanie system zbierania roślin i ścinania drzew
    • Każde drzewo będzie mogło być zrąbane przez jakąkolwiek siekierę, a roślina przez jakikolwiek sierp, jednakże im większy poziom narzędzia tym więcej składników dostana gracze.
    • Wprowadzona zostanie podstawowa wersja sierpa – Adventure Sickle, która automatycznie przydzielana będzie nowym graczom
    • Rośliny nie będą ograniczone poziomami wysp, co oznacza, że wszystkie rośliny mogą zostać znalezione na wszystkich poziomach wysp, ale nadal są zależne od biomów.
  • Gracze mogą wytworzyć teraz ulepszone wersje kilofo-siekiery Fundatorów.

No i co myślicie o tych zmianach?

20150417_landmark_mech

Poprzedni artykułUruchomiono serwer testowy H1Z1
Następny artykułGildie/ klany w grach MMO
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
PolicMajster

I bardzo dobrze. Nie trzeba będzie biegać przez pół mapy żeby zebrać odpowiednie drewno.

RetardedKitty

Co? Reset postaci? Nieeee! Moje wszystkie sety które zbierałem bÓÓÓ T_T