XL Games wprowadził dzisiaj na serwery koreańskiej wersji ArcheAge olbrzymią aktualizację 6.5, która wprowadziła zaskakująco dużo nowości oraz zmian.
Gracze ArcheAge mogą się udać na zwiedzanie nowego cross-serwerowego regionu zwanego Ogród (Garden), w którym będzie kontynuowana dotychczasowa fabuła tej gry. Co ciekawe, to serwery oraz frakcje połączone do tego regionu będą się okresowo zmieniać. Oznacza to, że może okazać się iż do Garden podłączona zostanie frakcja Haranya z kilku różnych serwerów i w tym przypadku ich członkowie także będą wrogami. Wraz z postępami w fabule użytkownicy będą mogli doświadczyć dwóch różnych trybów rozgrywki, wliczając w to nowe rodzaje misji.
Ponadto twórcy dodali nowy rodzaj wyposażenia – Ancient Hiram, a także możliwość jego dalszego ulepszania. Także wyposażenie otrzymywane z rajdów (np. Leviathan) i dungeonów może zostać ulepszone, a na początku przyszłego roku dodana zostanie także system awakening.
Zmieniony zostanie także system nauki umiejętności i pasywek, a gracze otrzymają dodatkowe dwa punkty do wydania. Prócz tego twórcy dodali także możliwość ulepszania zamków należących do frakcji oraz nowy koreański serwer działający na podobnych zasadach jak europejska wersja ArcheAge Unchained.
A tymczasem do ArcheAge Unchained powrócił ArchePass. Od teraz użytkownicy mogą ukończyć maksymalnie 12 misji tygodniowo z maksymalnie sześcioma dziennymi przetasowaniami.
Nowe misje są nieco bardziej ogólne (zabij 500 przeciwników, użyj 4000 labora), ale jak się można spodziewać, gracze ArcheAge i tak znajdą coś co im się nie podoba. Tym razem co niektórym nie podoba się misja „zabij 100 wrogich graczy„, która według nich może zachęcać do atakowania niskolevelowych postaci.