I kiedy spora część fanów zwątpiła w Ubisoft i The Division 2, do gry trafia kolejna aktualizacja. Nie jest zbyt duża, ale jest szansa, że fani tej produkcji będą mieli się czym zająć przez najbliższe kilka tygodni.

W aktualizacji TU6.1 do gry zawitało wydarzenie gwiazdkowe oraz wizerunkowe, a także nowy tryb dla hardkorowych graczy. Ponadto ekipa The Division 2 wprowadziła zmiany w zestawie Dylemat Negocjatora oraz poprawiła funkcjonalność handlarza Cassie Mendoza.

Wydarzenie gwiazdkowe – Akcja: Śnieżka

W trakcie tego wydarzenia, gra zyska nową szatę graficzną, w tym również gwiazdkowe zmiany na ekranie logowania. Przygotowano także kilka niespodzianek:

  • Gracze mogą odebrać paczkę świąteczną, zawierającą świąteczną czapkę Mikołaja oraz trzy elementy wyposażenia;
  • Niektórzy przeciwnicy mogą losowo pojawiać się w mikołajowych czapkach. Zabicie ich (tylko za pierwszym razem) gwarantuje zdobycie „Bałwanka” – specjalnej  broni strzelającej śnieżkami, które ogłuszają trafionych wrogów.

Wydarzenie wizerunkowe: Cicha Noc

Wydarzenie to trwa od 10 do 31 grudnia, a klucze można użyć najpóźniej do 7 stycznia.

Gracze, którzy zalogują się do gry w trakcie trwania wydarzenia, otrzymują jeden bezpłatny klucz do zasobnika z odzieżą (posiadacze Przepustki Roku 1 otrzymują premię w postaci dodatkowych trzech kluczy).

Wprowadzono zmiany w sposobach zdobywania kluczy w trakcie wydarzenia wizerunkowego:

  • Gwarantowany klucz za co trzecią skrzynkę biegłości polowej;
  • Gwarantowany klucz za co piątą skrzynkę biegłości Strefy Mroku;
  • Trzy klucze za cotygodniowe projekty wizerunkowe;
  • Dodatkowo zakupione klucze związane z wydarzeniem wizerunkowym można teraz przekazywać w formie upominku.

Tryb hardkorowy

Przez ostatnich kilka miesięcy ekipa The Division 2 pracowała nad pewnym pobocznym projektem, który w ich opinii zapewni graczom sporo frajdy, a także pozwoli odkryć nowe oblicze gry. Tryb ten debiutuje już dzisiaj, jednak warto pamiętać, że jest on w wersji beta.

Charakterystyka trybu hardkorowego:

  • Nieodwracalny zgon – gracze zaczynający zabawę w trybie hardkorowym tworzą nową postać, a w przypadku zgonu tracą wszystkie poczynione postępy oraz zdobyte przedmioty i mogą zaczynać zabawę od początku.
  • Jeśli gracz ma zapełnione wszystkie sloty postaci, będzie musiał którąś usunąć, by stworzyć sobie agenta do trybu hardkorowego.
  • Hardkorowe postaci nie mają dostępu do skrytki i żadne nagrody zdobywane w ramach rozgrywki nie mogą zostać przeniesione na inne postaci należące do gracza.
  • Hardkorowe postaci grają wyłącznie na serwerach dedykowanych dla tego trybu rozgrywki, a w trybie współpracy mogą grać tylko z innymi hardkorowymi postaciami.
  • Hardkorowe postacie mają dostęp do zebranych przedmiotów kosmetycznych.
  • Tryb ten ma własny zestaw nagród wizerunkowych, takich jak czapka YOLO, przyznawana za osiągnięcie 2. poziomu.
    • Są także i nagrody za wyższe poziomy.

Cassie Mendoza

Wraz z aktualizacją TU6.1 ekipa The Division 2 wprowadziła zmiany związane z funkcjonowaniem handlarza Cassie Mendoza.

Od dzisiaj Cassie zawsze będzie miała na sprzedaż dwa nazwane przedmioty: broń oraz element ubioru. Dodatkowo, osoby które otworzyły skrzynkę na klucze z kości słoniowej znajdującą się w Białym Domu, ZAWSZE będą mogły zakupić karabinek szturmowy Shield Splinterer.

Ponadto developerzy wykluczyli z rotacji sprzedaży wszystkie nazwane przedmioty, do zdobycia których wymagane jest posiadanie Blueprinta.

Prócz tego zaktualizowano interfejs związany a Cassie Mandoza i od tej pory na głównej mapie, gracze będą mogli sprawdzić kiedy dokładnie otwiera ona swój sklep, oraz kiedy zniknie.

Zestaw Dylemat Negocjatora

Wprowadzono niewielkie zmiany w talencie Wybuchowy Odwet, przyznawanego za trzeci element zestawu Dylemat Negocjatora.

  • Poprawiono działanie granatnika.
  • Granat nie wybucha teraz od razu po trafieniu w cel.
  • Granat ma teraz zapalnik czasowy – aktualnie ustawiony na 2 sekundy, który uruchomiony zostaje po strzale.
  • Natychmiast po strzale, na interfejsie graczy, pojawia się teraz komunikat z informacją o nadlatującym pocisku.
  • Jeśli odliczanie zapalnika nie skończy w trakcie lotu, to granat spadnie na ziemię i wybuchnie po zakończeniu odliczania.

Przedmioty

  • Karabinek szturmowy Shield Splinterer (ze skrzynki z Białego Domu) od teraz zawsze jest przedmiotem najwyższej klasy i co najmniej na poziomie 30;
  • Nazwane bronie Emeline’s Guard oraz Designated Hitter mają teraz gwarancję najwyższej jakości.
  • Dodano opisy związane z odblokowaniem Blueprintów z Filed Research.

Inne

  • Wprowadzono kolejne poprawki w warstwie dźwiękowej, które powinny znacznie ograniczyć występowanie problemów z przerwami lub całkowitym zanikiem dźwięku.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której przedmioty zmiany wyglądu znikały z otwartego świata, zanim gracze zdołali zgromadzić je wszystkie.
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której gracze w pewnych sytuacjach nie mogli wysyłać wiadomości tekstowych na żadnym z kanałów czatu (w końcu!).
  • Wyłączono sygnał alarmowy w Bazie operacyjnej.
  • Poprawiono interfejs łupu, aby w trakcie walki ukryć szczegółowe informacje na temat przedmiotów porzucanych przez wrogów, aby nie przesłaniały one graczowi widoku.
  • Aktualizacja 6.1 naprawia też niektóre usterki związane z niewidzialnymi ścianami i blokującymi się postaciami niezależnymi, ale prace nad tymi błędami wciąż trwają i będą one sukcesywnie rozwiązywane w kolejnych łatkach.

Pełną listę zmian znajdziecie w tym miejscu.

Poprzedni artykułArcheAge: XL Games wprowadza rewolucyjny Garden, powraca ArchePass
Następny artykułFinal Fantasy XIV ulepsza Blue Mage, dodaje nowy Frontline