Wydaje nam się, że takowe nie istnieją w Planetside 2, ale to nie do końca prawda. Od dwóch dni bowiem serwery Connery i Miller, testują zmiany w widoczności pojazdów, samolotów, piechoty i innych rzeczy z daleka, czyli tzw.: rendering dystans. I muszę powiedzieć, że wygląda to rewelacyjnie jak na razie…
Testy prowadzone ą od wczoraj na kontynencie Indar. Zaczęły się w godzinach „nieprzyzwoitych” bo o 4-tej rano czasu polskiego. Ze screenshotów i opowieści graczy zamieszczonych na forum Planetside Universe, zmiany są olbrzymie i wszystkim bardzo się podobają.
Radzę Wam zalogować się na Miller, przenieść się na Indar i sprawdzić jak to wygląda. To zupełnie INNA gra. Kompletny odlot, bo widzę żołnierzy z baz położonych niedaleko, a mój rendering dystans ustawiony jest na 2000... Ale oni tez jakby mnie lepiej widzieli 🙂
Niestety nie wiadomo jeszcze kiedy zmiany te trafią na pozostałe serwery Live.
Aktualizacja: dodano trzeci serwer Mattherson (15.02).
A jak to się odbija na płynności? Pytam oczywiście posiadaczy słabszych sprzętów…
na mojej płynności się w sumie nie odbija (rendering ustawiony na 1000)
To tak jak ja 😀
Jesli chodzi o mnie i mój komputer, który nie jest zły ale nie jest tez „pierwszych lotów”, to bez żadnych zmian gra chodziła mi wyśmienicie, a widoczność oszałamia. Naprawdę polecam zalogowanie na Miller sprawdzenie na własne oczy 😉
To ja gram na serwerze testowym?!
Ja tez się o tym dopiero co dowiedziałam 🙂 Tak naprawdę to zmiany te są na razie tylko na tych 2 serwerach (kontynent Indar) dlatego, że są to najbardziej zaludnione serwery, więc najlepsze środowisko do testowania i eksperymentowania 😀
hihihi, króliczki wy moje… 😀