W dniu dzisiejszym wszystkie serwery Planetside 2 zostana wyłączone o godzinie 15-tej czasu polskiego na około 2 godziny celem aktualizacji, czyli Game Update 09

planetside 2 _logo 2Oto co jakie zmiany na nas czekają w dniu dzisiejszym..

W dniu dzisiejszym trafi w końcu na serwery Live nowy przepływ walk na kontynencie Indar na który to gracze czekają od kilku tygodni i o którym pisałam już wielokrotnie. Wraz z nim sporo zmian na Indar:

Planetside 2 doczekał się w końcu krótkiego tutoriala, który przedstawia graczowi podstawowe założenia gry takie jak na przykład: dostęp do menu, poruszanie się, punkty kontroli, teleportery, itd.

Poza tym:

  • Instant Action spróbuje wpierw znaleźć walkę na kontynencie na którym jesteśmy co powinno zapobiec przenoszeniu graczy z kontynentów gdzie jest Alert;
  • dodano suwak czułości dla ADS (aiming down sight);
  • serwery Helios i Connery zostaną połączone;

DEPOT:

Dodano bronie dla Harasser specyficzne dla każdego Imperium:

  • VS: Proton II PPA-H oraz Saron HRB-H
  • NC: Enforcer ML85-H oraz Enforcer C85 Modified-H
  • TR: G30 Vulcan-H oraz P525 Marauder-H

Inne nowości dotyczące sklepu Depot:

 PIECHOTA:

Nowe zdolności jednostek MAX:

  • VSZealot Overdrive (zwiększa prędkość, zmniejsza efektywnosc zbroi, zwiękssza obrażenia broni);
  • NC – Aegis Shield (oslona absorbuje wszystkie obrażenia z frontu, MAX nadal jest podatny na obrażenia z boku i tyłu);
  • TR – Lockdown (zwiększa prędkość wystrzału oraz szybkość pocisków, zakotwiczenie unieruchamia MAX oraz ogranicza obrót)

– Zwiększono punkty XP za zauważenie wroga z 10 na 20 XP (w drużynie z 20 na 30XP);

Zmiany w granatach:

  • granat wstrząsowy (concussion) – zredukowano czas trwania efektu, dodano unikalny efekt dźwiękowy, efekt będzie się zmniejszał w zależności od dystansu na jakim byliśmy w momencie wybuchu;
  • granat błyskowy (flash) – zredukowano czas trwania efektu, efekt będzie słabszy w zależności od dystansu na jakim byliśmy w momencie wybuchu;

– Domyślne podnoszenie żołnierzy przez Medyka będzie teraz z 50% życia, a nie 20% jak dotychczas – linia certyfikacja została zmieniona;

Naprawiono sporo bugów.

POJAZDY:

Zmieniono wygląd oraz parametry następujących broni:

  • Enforcer C85 Modified
  • Enforcer ML85
  • Proton II PPA
  • Saron HRB

Zmieniono wygląd następujących broni:

  • G30 Vulcan
  • P525 Marauder

Naprawiono sporo bugów:

  • ulepszono Flash tak aby prowadziło go się podobnie do Harassera;
  • dodano nowe pola kolizji dla Harassera co powinno zapobiec kołom zlewanie się ze ścianami oraz możliwość wjechania przez zbyt wąskie drzwi;
  • naprawiono animację NC Max siedzącego w Harasser, który wydawał się walczyć wręcz;

 UI:

Zmieniono wyświetlanie ikonek na mini-mapie – zmniejszono wskaźniki drużyny i plutonu, symbol wroga zawsze będzie na wierzchu;

Zmiany w Instant Action:

  • nowy klawisz domyślny : Home;
  • widoczny punkt zrzutu;
  • MAX nie może używać Instant Action;

Zmiany w mapie:

  • nowe filtry;
  • filtr baz pokazuje posterunki i bazy połączone za sobą;
  • filtr przepływu surowców pokazuje połączenia z warpgate;
  • chmura wpływu (cloud filter) to wersja alternatywna na pokazywanie kontrolowanego terytorium;

Inne zmiany:

– możliwość ustawiania waypointów na minimapie;

– powiększona minimapa (H) pokazuje teraz także kompas;

– jeśli dostaniemy /tell to usłyszymy dźwięk;

– nie musimy teraz czekać na odrodzenie w Warpgate (nie ma timera);

– dodano ustawienia Ultra.

 

 

 

Poprzedni artykuł[STO] Legacy of Romulus
Następny artykuł[STO] Odkąd gram w STO…
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Skaramanga

Zealot Overdrive – To coś jest przesadzone, wymaxowane na VR training sprawdzałem. Pojazdy innych nacji mają niewiele do gadania jak trafią na maxa.
Do tego szybkość jest przesadzona moim zdaniem biega się szybciej niż light assalt na adrenaline pump .

Do tego ktoś wię ile to konkretnie odbiera odpornośći na obrażenia ?

Jeszcze nie znalazłem maxa używającego tej zabawki, ale ciekawy jestem jak będzie reagować jego pasek życia na pare strzałów z pompki.

A co do NC.
Śmiech Spazmatyka po jego testach naszej nowej zdolności… 😀

A teraz coś o broniach na czołgi, Mieliśmy małą dyskusje na temat frakcyjnych broni i wychodzi na to że, SOE zjebało znowu. Naszczęscie halabarda nie była droga wcześniej i kupiłem sobię ją gdzie trzeba, dawniej

Skaramanga

bo nasza nowa zdolność jest bardzo funkcjonalna

Skaramanga

No bo jeżeli chodzi o maxy to
TR – Jak on włączy ten anchor to jest nieruchomy i mozna go zajsc od tyłu/ boku/ góry i zdetonować
VS – jak on cię zauważy to niedość że, wystarczy 4 pociski na ciebie to jeszcze jest szybszy od light assaluta
NC – nie widze zastosowania dla tej tarczy nikt przecież nie będzie w nią strzelać jeśli nie da się jej przestrzelić –
Z drugiej strony można jej używać jako srodka do podejścia do przeciwnika bo przezieć nasz skuteczny zasieg to 10m.
Nie licząc pocisków Slug które dają -50% dmg

Skaramanga

to niech chociaż dodadzą możliwość strzelania lewą ręką…
nawet mogą zwiększyć czas przeładownia lub czegoś tam, ale ta tarcza jest bezużyteczna jak narazie

BlackJDragon

Ta tarcza nawet fajna, ale powinni tą dziurę niepotrzebną z przodu zatkać. Co do jej zastosowania to zasłaniam się nią jak jestem p-lotką i się magazynek skończy, żeby się wycofać do budynku.