Dzisiejszy Hotfix, którego chyba nikt się nie spodziewał zważywszy na wszechobecną optymalizację, wprowadził do gry kilka interesujących i zarazem wkurzających bugów. Na przykład na serwerze Cobalt niewierni mogą zobaczyć objawienie Vanu…
A tak na poważnie to oto lista odkrytych błędów:
- w punktach Cert Infiltratora można „odblokować” dron oraz sensor ruchu, problem jest taki, że wydanie 1000 punktów Cert nie odblokowuje nam żadnej z tych rzeczy – z pewnością ulepszenia te nie powinny jeszcze trafić na serwery Live;
- niektóre bronie nie zadają obrażeń splash (np. Dalton, Zepher, Buldog);
- na Amerish pojawiły się emitery pół nad bazami;
- osłony na Warpgate znikają po kilku minutach przebywania w tamtym miejscu;
- gracze nie zawsze maja sygnał namierzania, kiedy sa w samolocie;
- różnego rodzaju latające wraki w powietrzu powstałe po zniszczeniu samolotów, które nie znikają.
Coś jeszcze przegapiłam? 🙂
Zgodnie z informacja Higbiego, ekipa Planetside 2 pracuje nad rozwiązaniem tych problemów, a to oznacza… kolejny Hotfix w niedługim czasie.
We're checking into a few issues with last night's patch; splash dmg, debris persistence. Will update as I hear more.
— Matthew Higby (@mhigby) September 11, 2013
Typowe…
Lecz przypadkiem poznaliśmy cenę nowych zabawek dla infiltratora – już zaczynam zbierać kasę 😛 .
Miny i granaty które wybuchną też czasem nie znikają, w paru momentach osoby wchodziły i wychodziły z tekstur (np do pasa pod ziemią albo w ścianie), te gigantyczne błyski po strzałach z czołgów vanu bodajże 😛 jak coś jeszcze sobie przypomnę to napisze
Przez te zostajace wszędzie wraki i śmieci z granatów min itp fpsy po 10 min. gry spadają mi z 60 do 15
a no miała być optymalizacja a fps jeszcze spadły ;]
Ale może jest to spowodowane tymi pozostającymi wrakami. Bo włączenie gry od nowa pomaga.
A czy ktoś wie czy te emitery pola przeciw samolotom będą tak strasznie nisko ? Bo na większość bez trudu można wskoczyć light assalutem, i NC beacon się fajnie komponuje z nimi.
Jak oni to robią, chcą pomóc a robią na odwrót ;]
Na szybko, a na drugi dzień hotfix … żal dupę ściska za każdym razem jak wypuszczą takiego zbugowanego uptade-a
Każdy splash jest zbugowany – jak to powiedział u nas Rachitynowy – jak jest najmniejsze zgięcie to obrażenia są usuwane 😀
Do tego straszne lagi i ścinki – strzelanie w kogoś, władowanie połowy magazynka i dopiero akcja wraca, kiedy się leży martwym od kilku sekund.
Striker widziałem, że mógł zalockować przez jakieś statyczne obiekty (wieża bramy w AmpStacji albo skała), jednak nie zawsze trafiało – pociski nie omijały na szczęście pod kątem 90 stopni wieży.
Jakieś dziwne obrażenia znikąd dostawałem siedząc w Vanguardzie (4 hity, ani razu nie było pokazane skąd, przy czym byłem skampiony w miejscu, gdzie nie było żadnego wroga dosłownie). A nie było to miejsce, gdzie pojawiło się pole bólu, bo nie było ostrzeżenia o nim 😛
Przy okazji dali Swamp Decale :3 . W końcu 😀 !!!