Taaa i później max NC wyskakuje na otwartą przestrzeń i ma walczyć z maxem zoe. Najbardziej irytująca rzecz bezradność vs. wszechstronność…
RachitynowyJoe
11 lat temu
ALe pomyśl jak niesamowicie radzisz sobie na bezpośrednią odległość. Całe NC powinno znaleźćtylko sobie bazy zamknięte i czaić za rogiem z nowiuśkimi shotgunami.
Ale z na serio to wcale nie uważam, żeby NC miało jakieś lepsze shotguny od innych. Wogóle nie czuje jakiejś różnicy między pompkami każdej frakcji
Ameba
11 lat temu
Bardziej chodzi o bronie dla pojazdów – przeciwpiechotne. TR ma marudera, Vanu też coś fajnego, a NC shotgun którym zabić kogokolwiek ciężko. Tak samo w Reaverze.
VintageMann
11 lat temu
Shotgunem na czołgach strzelałem mało ,nie widzę sensu używania go do zabijania, halabarda jest 100x lepsza. Ale shotgun w reaverze jest dla mnie bardzo fajny. Dodam że latam raczej w walce powietrze- ziemia. Od samolotów to mam wycertowanego jet-packa:)
Balrogos
11 lat temu
A co ma powiedziec bezuztyeczny TRowski MAX 🙁 ogolnie koncepcja terranskiego maxa mi sie nie podoba.
balgros co ty do swojego maxa masz? Strzelasz na nieograniczoną odległość (porównując do NC) A ostatnio widziałem nawet zastosowanie dla waszej umiejętności wejść w róg i jesteś niezniszczalny mając enginera za sobą
RachitynowyJoe
11 lat temu
Nope, rozstawienie się w pomieszczeniu to czekanie na rakietnice. Rozstawienie u TRowego MAXa prawie nie ma zastosowań. W szczególności, że kąt obrotu jest ograniczony i mało jest miejsc gdzie pokrywasz choćby wszystkie przejścia w pomieszczeniu.
No i rakiety… granaty.. c4… czyli wszystko co maxy lubią najbardziej jest na ciebie 100% trafieniem.
Balrogos
11 lat temu
W8 a minute :D? Miniguny sa skuteczne na tym samym zasięgu co shotguny tylko że są gorsze niż karabin medyka 😛 900 dmg/s na każdej łapie z cyclera. Pamiętaj że my nie mamy tarczy która można się osłonic podczas przeładowania ucieczki czy też służąca skróceniu drogi do celu.
Nasz maź się rozstawia ale i tak ma mniejszy DMG niz max NC moze porónywalny z VS z ZOE, ale i tak opiera sie na szybkostrzelnosci nie na obrazeniach.
Dopoki Lockdown nie ma przynajmniej +50% bonusu do odporności to można pomarzyć, sam już maźem nie gram a walki ciągle w CQC wiec NC i VS królują a maxy TR padaja.
Nawet jak sie rozłożysz za tym rogiem musisz mieć enga tylko skąd?
TRowski MAX nie pasuje mi pod kompozyty, mobilnośc i kompakt u Terranów.
Nasz MAX powinien być Super Heavy Assoult, 130% mobilności może troche mniej HP, niby normalna piechota ale korzystająca z większą kalibrowych broni jak 0.50 Cal Chainguny. A nie wielka maszyna parowa jak teraz 😀
nie mów że masz zasięg jak NC max bo wczoraj grałem TR maxem i na trialu z jakimś minigunem i drugim podstawowym zabijałem jak zwykłym karabinem.
Co do celności może to nie ma celności prawdziwego współczesnego miniguna lecz nie mów że jest do dupy
A wasza zdolność ja na 1- szym poziomie. Rozstawiłem się w budynku od [A] ( baza pomiędzy crossroad i takim mostem na połódnie od niego ) pomimo jakieś szafy biłem aż miło
Nasza tarcza nie wiem czy jest zbugowana bo nic o tym admini nie wspominali ale przepuszcza pociski.Przyjmując na morde rakiete cofając się do drzwi przy uciecze dalej gine a mam tą tarcze wymaxowaną czyli powinienem przyjąć na nia 3-4 decimatory. O zwykłych nabojach już nie wspomne, albo tym że nawet jak granat lub rakieta uderza w moją tarcze to i tak ktoś za mną dostaje obrazenia.
Nie wiem jak tym maxem grasz że padasz taka kupa pocisków + szybkie przeładowanie + dużo większy zasięg a ty dalej narzekasz. To że myślisz że jesteś niezniszczalny w zbroi nie znaczy że tak jest.
1800 DPS VS kilka k na maxach nie mowie ze nie da sie zabic kogos na 50 metrach ale trzeba dlugo strzelac to smao tyczy sie shotgunow, Lockdown = śmierć max ktory sie nie rusza to 2 rakiety na tors.
Powiedzmy sobie szczerze że TR MAX ma gównianą umiejętność, NC to take meh.., a VS się zajebiście lata.
RachitynowyJoe
11 lat temu
Nie no zdolność maxa TR jest żałosna ale bez przesady. JEst poprostu słaba i mało użyteczna. Zdolnośc NC jest taka no, moje osobiste odczucie to fakt że nie podoba mi się ale idzie z nią żyć, dużo lepsza od lockdowna to pewne ale nie oznacza to ze jest OP. Zdolność ZOE jest mega, nie chce mówic że jest OP bo nie chce dodawać się do ogólnego szumu. Powiem tylko że poprostu zarąbiście się nią gra. Naprawde łatwo i przyjemnie.
Co do zdolności lockdown to miałbym taką propozycje jak ją zbalansować:
– Dać mu szerszy kąt do obracania się. Nie musi być od razu 180 ale no to co jest teraz jest głupie.
– Można dwa razy nacisnąć przycisk deploy i kosztem części życia (1/6 na przykład). Momentalnie się od deployować
Chciałbym zobaczyć czy to by coś pomogło. To powinno dać pewnie edge. Nie jestem za tym żeby boostować to tak mocno by dorównywało umiejętności Vanu bo ona akurat nie jest dla mnie wyznacznikiem balansu, raczej dałbym to do poziomu umiejętności NC. Czyli jeśli NC ma być kamieniem nie do poruszenia to MAX TR byłby bardzo dobrą wieżyczką o niesamowitym firepower. Co lockdown mu zapewnia nie ma co ukrywać, że jak MAX TR się zlockdownuje to ma niesamowitą siłę ognia
A gdyby tak wszystkie 3 umiejętności były dostępne dla wszystkich frakcji?
HideoPL
11 lat temu
Każdy z MAX’ów ma zdolność która predysponuje go do pewnych konkretnych zastosowań. MAX NC walczy w pierwszej linii, jest przydatny TYLKO w bazach i na krótka odległość. Tarcza pomaga podejść, ale nie oszukujmy się – osłania tylko przód i na dodatek wleczesz się powoli, nie możesz strzelać a w tym czasie przeciwnik nie będzie przecież czekał cierpliwie aż podejdziesz na 10 m i dasz mu possać rurę od shotguna.
Zdolność MAX TR nie jest kijowa jak twierdzicie. Zapominacie o dwóch rzeczach: po pierwsze rozstawienia nie używa się podczas szturmu – to oczywista głupota więc nie ma sensu komentować… Raz że jest się przyspawanym do podłogi, dwa, że amunicja ubywa w zastraszającym tempie. Ale już w obronie, jako wymiatacz wzdłuż korytarzy juz zdecydowanie lepiej, chociaż i tak nie do tego powinna być używana. Zapominacie że lockdown działa na WSZYSTKIE bronie MAX’a. Rozłożony MAX zdejmuje samoloty z nieba najszybciej ze wszystkich a z tą nową maszynką na czołgi (nie pamiętam jak się zwie), ze zdecydowanie najszybszym pociskiem rozkłada Vanguarda na czynniki pierwsze w kilka sekund. Wiadomo, inżynier musi być w pobliżu, ale coś za coś – wagonu amunicji za plecami MAXa nie ma. Sam MAX TR jest również szybszy i bardziej manewrowy od pozostałych dwóch (oczywiście pomijam ZOE).
Podsumowując: granie MAX’em NC wymagają nieco umiejętności i zimnej krwi, trzeba podejść (prawie na ślepo), jak już sie podejdzie trzeba wybrać cel spośród kilku latających jak kot z pęcherzem piechociarzy a potem TRAFIĆ, i to nie zawsze raz… Jak nerwy puszczą i nie zabijesz za pierwszym razem to podczas przeładowywania, które trwa naprawdę długo przydaje się tarcza, ale w tym czasie ma sie już zazwyczaj tyle C-4 w d…pie, że można spokojnie zawrócić w niej dużym fiatem.
MAX TR prowadzi ogień ciągły, zasypując gradem pocisków przeciwników… przy tego typu broni nie jest potrzebna zbytnia precyzja – mniej więcej w kierunku drzwi i niech sie kręcą. To reszta ma się martwić jak podejść do MAX’a żeby go ubić. Oczywiście MAX TR np w Bio Labie musi być mobilny więc raczej odradzałbym rozstawianie (oprócz sytuacji z obroną landing pad’a, gdzie i tak kit widać w środku, o rakietę prosto w maskę raczej trudno a strzela się na zasadzie przygniatania ogniem). Bo właśnie do „suppresing fire” MAX TR nadaje się idealnie i jako taki powinien nie atakować w pierwszej linii a tłuc „nad głowami” reszty ferajny.
Co do obrażeń: no cóż – dane podane przez Balrogosa są ścisłe i jako takie można pokusić sie o stwierdzenie, że pod względem obrażeń na sekundę MAX TR rzeczywiście wypada blado na tle pozostałych dwóch. Ale przypominam – trzeba jeszcze TRAFIĆ. VC i TR nie muszą się o to martwić – produkują tyle pocisków że naprawdę któryś musi dopaść. MAX NC ma w najlepszym wypadku KILKANAŚCIE pocisków bez przeładowywania (które trwa ok. 2-3 sekund), strzelających z prędkością naciskania przycisku myszy (uogólniam – są i automaty) i na dodatek skutecznych na 10 m….
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.AkceptujeNieDowiedz się więcej
Taaa i później max NC wyskakuje na otwartą przestrzeń i ma walczyć z maxem zoe. Najbardziej irytująca rzecz bezradność vs. wszechstronność…
ALe pomyśl jak niesamowicie radzisz sobie na bezpośrednią odległość. Całe NC powinno znaleźćtylko sobie bazy zamknięte i czaić za rogiem z nowiuśkimi shotgunami.
Ale z na serio to wcale nie uważam, żeby NC miało jakieś lepsze shotguny od innych. Wogóle nie czuje jakiejś różnicy między pompkami każdej frakcji
Bardziej chodzi o bronie dla pojazdów – przeciwpiechotne. TR ma marudera, Vanu też coś fajnego, a NC shotgun którym zabić kogokolwiek ciężko. Tak samo w Reaverze.
Shotgunem na czołgach strzelałem mało ,nie widzę sensu używania go do zabijania, halabarda jest 100x lepsza. Ale shotgun w reaverze jest dla mnie bardzo fajny. Dodam że latam raczej w walce powietrze- ziemia. Od samolotów to mam wycertowanego jet-packa:)
A co ma powiedziec bezuztyeczny TRowski MAX 🙁 ogolnie koncepcja terranskiego maxa mi sie nie podoba.
balgros co ty do swojego maxa masz? Strzelasz na nieograniczoną odległość (porównując do NC) A ostatnio widziałem nawet zastosowanie dla waszej umiejętności wejść w róg i jesteś niezniszczalny mając enginera za sobą
Nope, rozstawienie się w pomieszczeniu to czekanie na rakietnice. Rozstawienie u TRowego MAXa prawie nie ma zastosowań. W szczególności, że kąt obrotu jest ograniczony i mało jest miejsc gdzie pokrywasz choćby wszystkie przejścia w pomieszczeniu.
No i rakiety… granaty.. c4… czyli wszystko co maxy lubią najbardziej jest na ciebie 100% trafieniem.
W8 a minute :D? Miniguny sa skuteczne na tym samym zasięgu co shotguny tylko że są gorsze niż karabin medyka 😛 900 dmg/s na każdej łapie z cyclera. Pamiętaj że my nie mamy tarczy która można się osłonic podczas przeładowania ucieczki czy też służąca skróceniu drogi do celu.
Nasz maź się rozstawia ale i tak ma mniejszy DMG niz max NC moze porónywalny z VS z ZOE, ale i tak opiera sie na szybkostrzelnosci nie na obrazeniach.
Dopoki Lockdown nie ma przynajmniej +50% bonusu do odporności to można pomarzyć, sam już maźem nie gram a walki ciągle w CQC wiec NC i VS królują a maxy TR padaja.
Nawet jak sie rozłożysz za tym rogiem musisz mieć enga tylko skąd?
TRowski MAX nie pasuje mi pod kompozyty, mobilnośc i kompakt u Terranów.
Nasz MAX powinien być Super Heavy Assoult, 130% mobilności może troche mniej HP, niby normalna piechota ale korzystająca z większą kalibrowych broni jak 0.50 Cal Chainguny. A nie wielka maszyna parowa jak teraz 😀
nie mów że masz zasięg jak NC max bo wczoraj grałem TR maxem i na trialu z jakimś minigunem i drugim podstawowym zabijałem jak zwykłym karabinem.
Co do celności może to nie ma celności prawdziwego współczesnego miniguna lecz nie mów że jest do dupy
A wasza zdolność ja na 1- szym poziomie. Rozstawiłem się w budynku od [A] ( baza pomiędzy crossroad i takim mostem na połódnie od niego ) pomimo jakieś szafy biłem aż miło
Nasza tarcza nie wiem czy jest zbugowana bo nic o tym admini nie wspominali ale przepuszcza pociski.Przyjmując na morde rakiete cofając się do drzwi przy uciecze dalej gine a mam tą tarcze wymaxowaną czyli powinienem przyjąć na nia 3-4 decimatory. O zwykłych nabojach już nie wspomne, albo tym że nawet jak granat lub rakieta uderza w moją tarcze to i tak ktoś za mną dostaje obrazenia.
Nie wiem jak tym maxem grasz że padasz taka kupa pocisków + szybkie przeładowanie + dużo większy zasięg a ty dalej narzekasz. To że myślisz że jesteś niezniszczalny w zbroi nie znaczy że tak jest.
ja jestem za zaklejeniem dziury w tarczy NC.
1800 DPS VS kilka k na maxach nie mowie ze nie da sie zabic kogos na 50 metrach ale trzeba dlugo strzelac to smao tyczy sie shotgunow, Lockdown = śmierć max ktory sie nie rusza to 2 rakiety na tors.
Mi sie niezdazylo że tarcza cos przepuszczala.
MAX TR ginie w kilka sec VS max NC.
Tarcza przepuszcza, to fakt, ale napewno pomaga.
Powiedzmy sobie szczerze że TR MAX ma gównianą umiejętność, NC to take meh.., a VS się zajebiście lata.
Nie no zdolność maxa TR jest żałosna ale bez przesady. JEst poprostu słaba i mało użyteczna. Zdolnośc NC jest taka no, moje osobiste odczucie to fakt że nie podoba mi się ale idzie z nią żyć, dużo lepsza od lockdowna to pewne ale nie oznacza to ze jest OP. Zdolność ZOE jest mega, nie chce mówic że jest OP bo nie chce dodawać się do ogólnego szumu. Powiem tylko że poprostu zarąbiście się nią gra. Naprawde łatwo i przyjemnie.
Co do zdolności lockdown to miałbym taką propozycje jak ją zbalansować:
– Dać mu szerszy kąt do obracania się. Nie musi być od razu 180 ale no to co jest teraz jest głupie.
– Można dwa razy nacisnąć przycisk deploy i kosztem części życia (1/6 na przykład). Momentalnie się od deployować
Chciałbym zobaczyć czy to by coś pomogło. To powinno dać pewnie edge. Nie jestem za tym żeby boostować to tak mocno by dorównywało umiejętności Vanu bo ona akurat nie jest dla mnie wyznacznikiem balansu, raczej dałbym to do poziomu umiejętności NC. Czyli jeśli NC ma być kamieniem nie do poruszenia to MAX TR byłby bardzo dobrą wieżyczką o niesamowitym firepower. Co lockdown mu zapewnia nie ma co ukrywać, że jak MAX TR się zlockdownuje to ma niesamowitą siłę ognia
50% dmg absorption!
A gdyby tak wszystkie 3 umiejętności były dostępne dla wszystkich frakcji?
Każdy z MAX’ów ma zdolność która predysponuje go do pewnych konkretnych zastosowań. MAX NC walczy w pierwszej linii, jest przydatny TYLKO w bazach i na krótka odległość. Tarcza pomaga podejść, ale nie oszukujmy się – osłania tylko przód i na dodatek wleczesz się powoli, nie możesz strzelać a w tym czasie przeciwnik nie będzie przecież czekał cierpliwie aż podejdziesz na 10 m i dasz mu possać rurę od shotguna.
Zdolność MAX TR nie jest kijowa jak twierdzicie. Zapominacie o dwóch rzeczach: po pierwsze rozstawienia nie używa się podczas szturmu – to oczywista głupota więc nie ma sensu komentować… Raz że jest się przyspawanym do podłogi, dwa, że amunicja ubywa w zastraszającym tempie. Ale już w obronie, jako wymiatacz wzdłuż korytarzy juz zdecydowanie lepiej, chociaż i tak nie do tego powinna być używana. Zapominacie że lockdown działa na WSZYSTKIE bronie MAX’a. Rozłożony MAX zdejmuje samoloty z nieba najszybciej ze wszystkich a z tą nową maszynką na czołgi (nie pamiętam jak się zwie), ze zdecydowanie najszybszym pociskiem rozkłada Vanguarda na czynniki pierwsze w kilka sekund. Wiadomo, inżynier musi być w pobliżu, ale coś za coś – wagonu amunicji za plecami MAXa nie ma. Sam MAX TR jest również szybszy i bardziej manewrowy od pozostałych dwóch (oczywiście pomijam ZOE).
Podsumowując: granie MAX’em NC wymagają nieco umiejętności i zimnej krwi, trzeba podejść (prawie na ślepo), jak już sie podejdzie trzeba wybrać cel spośród kilku latających jak kot z pęcherzem piechociarzy a potem TRAFIĆ, i to nie zawsze raz… Jak nerwy puszczą i nie zabijesz za pierwszym razem to podczas przeładowywania, które trwa naprawdę długo przydaje się tarcza, ale w tym czasie ma sie już zazwyczaj tyle C-4 w d…pie, że można spokojnie zawrócić w niej dużym fiatem.
MAX TR prowadzi ogień ciągły, zasypując gradem pocisków przeciwników… przy tego typu broni nie jest potrzebna zbytnia precyzja – mniej więcej w kierunku drzwi i niech sie kręcą. To reszta ma się martwić jak podejść do MAX’a żeby go ubić. Oczywiście MAX TR np w Bio Labie musi być mobilny więc raczej odradzałbym rozstawianie (oprócz sytuacji z obroną landing pad’a, gdzie i tak kit widać w środku, o rakietę prosto w maskę raczej trudno a strzela się na zasadzie przygniatania ogniem). Bo właśnie do „suppresing fire” MAX TR nadaje się idealnie i jako taki powinien nie atakować w pierwszej linii a tłuc „nad głowami” reszty ferajny.
Co do obrażeń: no cóż – dane podane przez Balrogosa są ścisłe i jako takie można pokusić sie o stwierdzenie, że pod względem obrażeń na sekundę MAX TR rzeczywiście wypada blado na tle pozostałych dwóch. Ale przypominam – trzeba jeszcze TRAFIĆ. VC i TR nie muszą się o to martwić – produkują tyle pocisków że naprawdę któryś musi dopaść. MAX NC ma w najlepszym wypadku KILKANAŚCIE pocisków bez przeładowywania (które trwa ok. 2-3 sekund), strzelających z prędkością naciskania przycisku myszy (uogólniam – są i automaty) i na dodatek skutecznych na 10 m….
@Hideo
ładnie napisane ale…
„Sam MAX TR jest również szybszy i bardziej manewrowy od pozostałych dwóch (oczywiście pomijam ZOE).”
Skąd Ci się to wzięło? Nie licząc umiejętności specjalnych i broni, MAXy są idealnymi kopiami.
Pewnie masz racje Kociamafia, ale jak zwykle pewnie jestem uprzedzony i wydaje mi się, że „biegają” szybciej;-)