Developerzy chyba nie dadzą odpocząć sobie i nam przed świętami, bowiem na serwer testowy trafiły kolejne zmiany dotyczące broni dla piechoty.
Oto oficjalny post z forum planetside2.com, który zamieścił Joshua:
„Obecnie na serwerze testowym:
Zmieniono wszystkie bronie piechoty celem zbalansowania gry. Większość broni zostało delikatnie ulepszonych. Większe zmiany wymieniam poniżej:
- nasze dane wykazały, że LMG sprawują się zbyt dobrze ze strzału z biodra (hip fire). W niektórych przypadkach przewyższają nawet karabiny szturmowe (assault rifles). Zrobiliśmy globalna redukcję dokładności ognia z biodra na wszystkich LMG aby uczynić je bardziej podobnymi do LMG.
- Karabin szturmowy ma zredukowany bonus ze strzelania z biodra, nadal jednak są bardziej dokładne od standardowych karabinów.
- Modyfikator dokładności ognia z biodra wszystkich celowników laserowych został delikatnie zmniejszony.
- 0.75x prędkość ruchu broni została skorygowana tak, że mają wyraźniejszy kompromis dla premii z prędkości ruchu. Zazwyczaj oznacza to dłuższe przeładowanie broni oraz większy odrzut, aby bardziej dopasować je do ich bliskiego zasięgu. (za cholerę nie wiem jak to ugryźć, bo nie rozumiem o co chodzi: 0.75x move speed weapons have been adjusted so that they have clearer tradeoffs for the move speed bonus)
- Karabiny maja zwiększony zasięg minimalnych obrażeń o 5 metrów.
Zmiany, które pojawią się za kilka godzin:
- Kara kompensatora na dokładności strzału z biodra LMG jest zmniejszona aby dopasować ją do niższej dokładności strzału z biodra jaką maja obecnie LMG, mimo to dokładność z biodra z wyposażonym kompensatorem będzie i tak niższa niz obecnie na serwerach Live.
- Zwiększamy zasięg śmiertelnego strzału w głowę z karabinów snajperskich ze 150 metrów jakie obecnie są na serwerze testowym. Maksymalne obrażenia karabinów snajperskich zostały delikatnie zmniejszone i dopasowane do krzywej obrażeń, ale czas przeładowania broni został skrócony aby to skompensować. Ogólnie zmiany w karabinach snajperskich powodują, że ich role są lepiej zdefiniowane.
Oto zasięg do jakiego można zabić graczy poprzez headshot:
- NC NC14 Bolt Driver & LA80 , TR M77-B & SR-7, VS XM98 & V10 – 250 metrów
- NC SAS-R, TR TSAR-42, VS Ghost – 200 metrów
- NC EM4 Longshot, TR RAMS .50M, VS Parallax – 300 metrów”
Dawno nie było takiego wysypu informacji o PS2…
Ech LMG jest an tyle ciezki ze ma nadzywczajna dobra stabilnosc ognia polecam YT i zolniezy jak sie bawia z LMG, wiec nie rozumiem nerfu hip fire.
CHodzi o to ze bronie np SMG podczas celowania maja 0.75 predkosci gracza inne bronie maja 0.5 czyli gracz szybciej albo wolniej moze sie poruszac.
Pozdrawiam ludzi strzelajacych z 300m headshota z Ramsa kiedy pocisk ma predkosc wylotowa jak w niekotrych pistoletach w realu… niektore bronie dorownuja nawet mojej wiatrowce.
300 metrow to lepiej niz 150 ale wciaz nie dlatego kupuje sie longshota . Ale jest lepiej. Co do nerfa hip fire to wspaniale. NC to juz sie z LMG chyba zegnac z tym ich odrzutem. Ale to dobrze. Niedoswiadczeni gracze beda brac heavych i celowac stojac w miejscu i bedzie latwo ich zabic 🙂
No wiesz Balrogos – jak sam mówisz – Planetside 2 nie ma nic wspólnego z realnym życiem. Co do LMG – zazwyczaj są ciężkie, zazwyczaj mają wysoką szybkostrzelność, kopią jak wściekłe muły ,strzelanie z biodra z takiej broni jest tylko i wyłącznie zabawą bo o celowaniu nie ma w ogóle mowy (chyba że się ma przeplatankę ze smugowymi), wiec sam widzisz. W przypadku snajperek rozdźwięk jest jeszcze bardzie widoczny.
Natomiast w przypadku LMG (karabinów również) niestety bardziej dokuczliwa (i naprawdę sporo różniąca nacje od siebie) jest zwiększenie rozrzutu podczas strzelania z biodra i PRZEMIESZCZANIA się, np. strafowania. Bronie NC z racji swojej ogólnej charakterystyki (największe obrażenia – największy bloom) w trakcie strzelania z biodra i strafowania celownik rozrasta się tak znacznie co powoduje objaw siania pociskami w taki sposób, że nawet z 5 m w cel trafia zaledwie kilka pocisków na serię. Szczególnie widać to przy Gauss SAW. A niestety jest to broń dla nówek, w podstawce;-)
@Kocia to nie wszystko niestety… a juz myślalam ze sobie pogram 🙁
Za to w przerwie światecznej ani jednego posta nie napiszę – urlop sobie robię 😀
Dla mnie ten nerf LMG jest kompletnie niezrozumiały, jakby HA mógł używać AR to może.
Powyższy nerf byłby dla mnie nawet zrozumiały gdyby dotyczył wyłącznie TR i VS 😉
LMG NC i tak już są dziadowskie po za donośnym odgłosem strzelania nie oferują nic więcej, a taki Gauss SAW to najbardziej przereklamowana bron w obiegowej opinii.
@JunoR3actor
Możemy się wymienić. Chętnie wezmę EM6 w zamian za TMG-50.
@kociamafia
Bronie z wolnym ROF to NC ma na pęczki, wolałbym jednak MSW-R lub T9 CARV
@kociamafia
TMG 50 = Gauss Saw S, więc nie dziekuję.:P Może byc EM6 za Oriona albo SVA-88. 🙂
Tak Hideo ale gra opiera sie na rzeczywistch zasadach dlatego grawitacja działa do ziemii a nie do niebia. Coraz bardziej mnie te zmienay sie nie podobaja najpierw zergi i nie moznosc gry, potem nerfy wszystkiego, zmiany nie ida w kierunku poprawy gry w żaden sposób.
I to mnie boli narazie robie odpoczynek od PS2 bede wchodzil jak beda jakies eventy np z tym balwanem a tak to bede czekal az przywroca gre z przed pol roku zeby chociaz byla w jakims stopniu grywalna zeby dalo sie czymkolwiek grac czy tankiem czy piechota obecnie to nie sprawia zadnej przyjemnosci.
Tymczasem Firefall.
wykrakałem z tym LMG :/
> Zwiększamy zasięg śmiertelnego strzału w głowę z karabinów snajperskich ze 150 metrów jakie obecnie są na serwerze testowym.
No ojej, naprawdę? Nie wierzę, że tak będą ułatwiać życie snajperom-kamperom! Co to ma być?!
A co do nerfu LMG – ja z Anchora strzelam z biodra, mając celownik laserowy i nie więcej jak 10 metrów do wroga… Inaczej ni cholery się nie trafi w nawet nieruchomego gracza.
Nie wiem, jak LMG u TR/VS (ale vAnusy biegają chyba rzadziej z LMG niż TR…), ale jak znerfią to, to… Mi to nic nie zmieni, ale może odrzucić nowych graczy i znów sobie w stopę strzelą :]