O proponowanych kilka miesięcy temu zmianach w klasie infiltrator już pisałam, ale chyba wspomnę o nich po raz kolejny zważywszy na to, że niektóre z ówczesnych pomysłów developerów uległy zmianie.
Status w RoadMap: W trakcie prac
Cel: dodać więcej narzędzi zwiadowczych dla infiltratora oraz więcej możliwości uzbrojenia.
Nowe bronie:
1. Unikalne frakcyjne karabiny snajperskie:
- TR – bolt-action z największym magazynkiem;
- VS – większa mobilność w porównaniu do wszystkich innych karabinów snajperskich;
- NC – największe obrażenia;
2. Pół-automatyczne karabiny snajperskie dla bardziej agresywnych Infiltratorów.
Nowe narzędzia:
Recon Dron – dron zwiadowczy
- zdalnie kontrolowane narzędzie pozwoli Infiltratorom na bezpieczne zbieranie informacji i oznaczanie nieprzyjaciół z dystansu;
- wrogowie będą w stanie zestrzelić to urządzenie aby zapobiec gromadzeniu danych;
Motion Sensor – czujnik ruchu
- to narzędzie daje bardziej szczegółowe informacje na temat wrogów znajdujących się w okolicy niż Recon Detect ale może być umieszczone tylko w bieżącej lokalizacji Infiltratora.
Nowe wybory ekwipunku (loadout):
- Stalker Cloak – maskowanie, które Infiltrator będzie mógł mieć cały czas na sobie – w momencie poruszania się, pasek maskowania będzie się wyczerpywać, gdy Infiltrator się zatrzyma – pasek będzie się automatycznie ładować. W ten sposób Infiltrator będzie mógł być cały czas zamaskowany. W czasie używania Stalker Cloak nie będzie można używac podstawowej broni. Infiltrator nadal będzie mógł używać pistoletu, min, granatów, itd.
- Bolt Action Attachment – nowy załącznik do broni snajperskiej Infiltratora, który pozwoli na przeładowywanie broni bez konieczności wyjścia z przybliżenia, czyli w czasie gdy celujemy.
- Adrenaline Pump – linia certyfikacyjna, która doda Infiltratorowi szybszą wersję sprintu
Wydaje mi się, że developerzy za bardzo nie mają pomysłu na unikalne bronie dla Infiltratorów, gdyż Higby zadał graczom pytanie: „jeśli gracie Infiltratorem, to co tak naprawdę chcielibyście zobaczyć w swojej frakcyjnej broni snajperskiej?„
No więc, jakieś pomysły?
P.S. Przypominam, iż na naszym forum znajduje się dział poświęcony Serwerowi Testowemu oraz wszelkim nieoficjalnym i oficjalnym zmianom jakie tam zachodzą. Zapraszam do zapoznania się z najnowszymi informacjami 😀
Co chciałbym zobaczyć w broni snajperskiej? Celownik, który za pomocą kółka myszki będzie mógł regulować przybliżenie od 6x do 12x xD
No dobra, jaja sobie robię. Tak całkiem poważnie: Stalker Cloak zajeżdża mi Crysisem. ;p
Czy dobrze zrozumiałem, że będę mógł latać z cloakiem i jednocześnie strzelać z pistoletu X) ? Oni pamiętają że pistolet TR jest automatem 😛 ?
@WolandPL jeszcze nie zauważyłeś że połowa pomysłów w PS2 jest zerżnięta z innych gier 😛 ?
A co do regulacji zooma rolką to bardzo dobry pomysł. Nawet gdyby taki celownik kosztował 500 certów to kupiłbym go.
Nie nastawiałbym się na rolę szpiegowską infiltratora, bardziej na cichego zabójcę czyhającego za rogiem 😀
@Woland W PlanetSide 1 mieli podobny cloak zwany Infiltration Suit – im wolniej się poruszasz tym bardziej jestes niewidoczny http://wiki.planetsidesyndicate.com/index.php?title=Infiltration_Suit_%28Certification%29
No ale tam chyba wogole nie było klasowoscie jako takiej i kazda postać mogła miec to maskowanie.
Mam pytanie poza tematem czy planetside 1 jest nadal grywalny jeśli tak to czy będzie w przyszłości Free to play. I jaki jest wysoki abonament na dzień dzisiejszy ?
NC powinno mieć karabin zabijający jednym strzałem bez względu na to czy trafisz w głowę, czy w mały palec u nogi, ale za to mógłby się długo przeładowywać 🙂
albo łuk, czy kusza byłaby dobra
A ja nie wiem co w snajperkach mogłoby być „faction specific” by było sprawiedliwie. W bolt action najbardziej liczą się obrażenia i szybkość kuli. To czy masz większy magazynek lub szybciej przeładowujesz nie ma zbytniego znaczenia, chyba że twoja snajperka jest na bliskie odległości (jak np. TSAR). Jedyne z czym tak naprawdę mogą mieszać to efekty dodatkowe np. Lekkie obrażenia obszarowe po trafieniu w cel dla NC, „ładowanie” dla VS, natomiast dla TR nie wiem co by było dobre. Na oficjalnym forum ktoś zaproponował 3 lufy (dafuq?!)
Faction Specific Sniper Rifles:
TR – 5-strzałowa snajperka z lock onem na głowę. Piechocie dać do wyboru flary w suit slocie, jako hard counter. Na każdym naboju wygrawerowany znak „MLG”.
NC – Shotgun z 12x zoomem i takim małym dzyndzelkiem na lufie, na końcu którego wisi sobie mały, pluszowy hamburger.
VS – Snipburner. Po wciśnięciu [shift] postać nie wstrzymuje oddechu. Zamiast tego, z broni zaczynają wydobywać się różowe płomienie, a infiltrator osiąga prędkość 100 km/h na 3 sekundy, w kierunku przeciwnym do celu w który mierzy.
Ja nie gram infiltratorem na dystans a jedynie CQC, więc nie wypowiadam się na temat karabinów snajperskich, jednak ogólnie infiltratorzy aby stać się bardziej przydatni dla reszty teamu powinni zostać bardziej ukierunkowani na zwiad – a więc dron i dodatkowe narzędzie typu recon są jak najbardziej na miejscu. Powinni mieć więcej expa za wykrywanie wrogów, podobnie jak medyk za leczenie czy inżynier za naprawianie – wtedy może zaczęliby częściej używać swoich recon dev… Jak na razie jest z tym straszna lipa prawie nikt tego nie używa, zresztą podobnie jak zaznaczania wrogów przez „q”. Mogliby również uzyskać zdolność hack’owania pojazdów – może nie w stylu przejmowania go, a jedynie unieruchomienia lub zakłócania wizji czy możliwości strzelania na krótką chwilę.
Co do używania broni w czasie cloak’u – u TR z ich automatami + mysz z auto fire = nie wiem co, ale już wiem że będę klną jak najęty…. Ostatnio grając heavy w pojedynku jeden na jeden mimo ewidentnego trafiania przegrałem pojedynek z infiltratorem TR z automatem… Jak jeszcze skubańca nie będę widział to zajebiście;(
@HideoPL
Desperado.
Zamiast nowych snajperek, niech dadzą więcej dodatków do tych istniejących.
Dla TR coś takiego:
http://tracking-point.com
Snipburner – kisne… xD
Jestem jak najbardziej ZA wprowadzeniem tego dodatku.