W dniu wczorajszym wprowadzono do PlanetSide 2 długo oczekiwaną aktualizację, która wprowadziła do gry Implanty oraz baterie je zasilające.

Jak już z pewnością wszyscy czytający wiedzą implanty, jak i baterie, można zdobyć w różny sposób:

  • mamy szansę dostać je w trakcie gdy zdobywamy punkty XP;
  • możemy kupić w Depot za Station Cash lub punkty Cert;
  • implanty z wyższych poziomów możemy stworzyć w Nano-Cycler.

Te podstawowe informacje na temat tego nowego systemu były ogólnie dostępne, ale jest też coś o czym do tej pory nie wiedzieliśmy.

Okazuje się, że aby zapobiec exploitom developerzy PlanetSdie 2 wprowadzili dzienną górną granicę określającą ile implantów i baterii może dany gracz otrzymać. Zgodnie z informacjami podanymi na forum, wygląda na to, że granica ta nie do końca działa jak powinna.

Na obecną chwilę, z relacji graczy wynika, iż średnio otrzymali oni dotychczas:

  • 10 implantów T1
  • 10 baterii T1
  • 0 implantów T2

Jeden z developerów PlanetSide 2 skomentował to w następujący sposób:

Po pierwsze, wygląda na to, że coś nie działa jak powinno i na pewno się tym zajmiemy.

Po drugie, górne granice na implanty i baterie zostały wprowadzone ze względu na osoby korzystające z exploitów na XP.

Po trzecie, górne granice oraz to jak często wypadają implanty i baterie z pewnością będą korygowane w miarę zbierania danych, które pokazują nam jak ten system działa na serwerach Live. Jak wszyscy wiedzą, prawidłowe przetestowanie pewnych funkcji jest praktycznie niemożliwe bez pełnego serwera na którym są tysiące graczy. Dlatego też niestety mamy przed sobą sporo pracy, która ma na celu zbalansowanie tego systemu. Doceniamy waszą cierpliwość w tym względzie.

Wreszcie, na tą chwilę wydaje się, że gracze którzy grają długie godziny dziennie będą w stanie wygenerować dostateczną ilość energii potrzebna do zasilania implantów, nawet po osiągnięciu górnej granicy, dzięki zakupowi baterii za punkty Cert. Chcemy upewnić się i dążymy do tego, żeby gracze byli w stanie utrzymać odpowiedni poziom energii bez konieczności wydawania Station Cash. Ponownie prosimy o cierpliwość ze względu na to, ze system ten został dopiero wprowadzony na serwery Live.

A co wy myślicie obecnie o implantach? Podobają się Wam te nowe zabawki? Uważacie, że górna granica na ilość otrzymywanych darmowych implantów i baterii to dobry pomysł, czy jednak nie do końca przemyślany?

Poprzedni artykułMajowy list producenta
Następny artykułPierwszy stream z serii Work in Progress już za nami
6 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
RachitynowyJoe

Pomysł jest całkowicie przemyślany. Nie został wprowadzony z innego powodu by zarobić. Ale akurat na model statystycznego gracza wystarcza to co jest bo gra on ~1-1,5h dziennie bez boostów więc implanty będą mu wpadać cały czas własciwie.

Specjalnie wszedłem na live by zobaczyć ostateczny kształt zmian i byłem rozczarowany jak wiele energii implanty(nawet bazowe) zzużywają. Energie ssą jak rosyjska pros…drezyna. Od razu ściągłem implanty i odstawiłem sobie na przyszłosć gdy będę chciał się nimi martwić. Ale nie można im odmówić, że są potężne. Regeneracja odstawiła do lamusa wszelkie medkity, a implant od spadania sprawia, że można dosyć bezpiecznie latać inżynierem bez tarcenia życia.

… Dziwne, że limit na T2 jest 0. Dostałem jeden taki implant a grałem wczoraj jakąś godzinkę

balrogos

Exploit na XP Heroic Boost i Konto Premium 😛 i do tego ESP z AB

balrogos

No nie medkit dziala odrazu w kryzysowej sytuacji przeywracajac zdrowie nic go nie zastapi 🙂 jak juz mowilem uzywanie energi przez implanty gdy sa w uzyciu a nie sa aktywne jest bezsensem. A implant powinien sam sie regenerowac z procesow chemicznych ciala albo generatora PS, ktory to ma kazda klasa…

RachitynowyJoe

może i taki zastrzyk ma użytek ale ja z drugiej strony już wolę mieć c4 na heavym niż zostawiać sobie medkity. Kwestia stylu gry. Do czasu regeneracji tarczy(używam bandolier więc trochę to trwa) mam już większość zdrowia.
Wcześniej używałem medkita wtedy gdy musiałem wytrzymać bez medyka oraz w nielicznych sytuacjach kryzysowych. Teraz implant zastąpił mi pierwszy przypadek i kryzysowe sytuacje nie są warte tych 2 c4 które się przydają dosyć często

balrogos

Moim zdaniem C4 tylko na LA czy ENGU, uzywanie na innych klasach to herezja 😀 najbardziej nie lubie medykow z C4 ja gram Infantry Vs infantry wiec C4 NN natomiast HA czy ENG Bazooka i AVT wiec dla mnie medkit to podstawa bo pozwala przezyc 🙂 a C4 nie