W dniu wczorajszym na serwer testowy trafił obiecywany przez Smeda nowy tryb gry, natomiast już niedługo gracze będą mieli okazję przetestować planowane zmiany w LMG.

Zgodnie ze słowami Briana Burnessa, to czy zmiany te trafią na serwery Live zależy od opinii graczy. Jest wielce prawdopodobne, iż będą one obecne na serwerze PTS przez dość długi czas – wszystko zależy od opinii społeczności PlanetSide 2.

Dodatkowo, dzięki specjalnej paczce (bundle) gracze uzyskają dostęp do broni Auraxium na serwerze testowy – wszystko po to, aby mogli je przetestować.

Orion

  • Modyfikator ADS zmieniony z 0.75 na 0.5
  • Odrzut w poziomie z 0.2/0.225 na 0.22/0.22
  • Tolerancja w poziomie z 0.9 na 0.88
  • Strzał z biodra stojąc z 2.75 na 2.5
  • Strzał z biodra w trakcie ruchu z 3.5 na 3.25
  • Szybkość pocisku z 570 na 540

Betelgeuse

  • Modyfikator ADS zmieniony z 0.75 na 0.5
  • Odrzut w poziomie z 0.2/0.225 na 0.22/0.22
  • Tolerancja w poziomie z 0.9 na 0.88
  • Strzał z biodra stojąc z 2.75 na 2.5
  • Strzał z biodra w trakcie ruchu z 3.5 na 3.25
  • Szybkość pocisku z 570 na 540
  • Zmniejszono szybkość przegrzewania (Heat bleedoff speed) o 20%

Anchor

  • Strzał z biodra stojąc z 3 na 2.75
  • Strzał z biodra w trakcie ruchu z 3.75 na 3.5
  • Szybkość pocisku z 600 na 570

MSW-R

  • Strzał z biodra stojąc z 3 na 2.75
  • Strzał z biodra w trakcie ruchu z 3.75 na 3.5
  • Szybkość pocisku z 580 na 550

SVA-88 & SVA-88 GG

  • Modyfikator ADS zmieniony z 0.75 na 0.5
  • Odrzut w poziomie z 0.2/0.225 na 0.2/0.2
  • Tolerancja w poziomie z 0.9 na 0.8
  • Odrzut w pionie z 0.44 na 0.4

Pulsar LSW

  • Może używać ulepszony magazynek (extended magazine)

EM1

  • Zasięg maksymalnych obrażeń z 10m na 20m
  • Odrzut w poziomie z 0.2/0.2 na 0.18/0.18
  • Tolerancja w poziomie z 0.7 na 0.54

T16 Rhino

  • Zasięg maksymalnych obrażeń z 10m na 20m
  • Będzie można używać Soft Point Ammo (WIP – trwają prace)

VX29 Polaris

  • Zasięg maksymalnych obrażeń z 10m na 20m
  • Kąt odrzutu z 17/20 na 17/17
  • Będzie można używać Flash Suppressor (WIP – trwają prace)

Butcher

  • Wielkość magazynku z 150 na 100
  • Ilość amunicji z 450 na 400
  • Odrzut w poziomie Min/Max zmienione z 0.225 na 0.21375
  • Przeładowanie (krótkie) zmieniono z 5.4 na 4.8
  • Przeładowanie (długie) zmieniono z 6.2 na 5.8

Guass Saw

  • Moving Aim Down Sights CoF (CoF celowania w dół podczas ruchu?) z 0.5 na 0.4

Temat na Reddit, w którym zamieszczono te zmiany wrze… Po kilku godzinach od publikacji ma ponad tysiąc komentarzy!

21 KOMENTARZE

    • Battlegouse sa dostepne wylacznie dla tych, ktorzy wybili auraxium na 5 LMG, wiec z definicji lepiej sie tym posluguja od poczatkujacych. Ma to dane techniczne oriona, a przeciez wlasnie Battlegouse a nie orion uchodzi za najgrozniejszy LMG. Lament ofiar Battlegouse wynika z tego, ze po prostu trafili na skuteczniejszych graczy.

      • Ta, podobnie jak Butcher i Godsaw – też trzeba wbić 5 LMG by je dostać. A jednak raczej nie „lamentują” na nie.

      • gram w ta gre ponad 2 lata wiec moze( ;] ) i sa lepsi niz ja ale wiem ze tylko z ta bronia mam 90% przegranych w 1:1 problemem w tej broni jest celnosc przy ogniu ciaglym ja musze wystrzeliwac po 4-5 naboi i puszczac cyngiel oni poprstu na*urwiaja jak moga i dalej czuje pociski na sobie.

  1. Nc ma najgorszą celność broni, z tego względu że na początku jako jedyna miała shotguny, potem reście frakcji je porozdawali, ale zapomnieli wyrównać celność w stosunku do innych frakcji, mam nadzieje że powoli zacznie się to zmieniać.

    • Niestety ale najmniejszą celność broni ma TR. NC ma największy vertical recoil (do góry) który bardzo łatwo kontrolować (przesuwać myszkę w dół). Natomiast TR ma największy horizontal recoil (na boki) a vertical recoil czesto nie jest skierowany pionowo tylko z przechyleniem. Przez to musisz ustawić celownik na przeciwniku i modlić się by pociski trafiły. Są wyjątki ale tak mniej więcej zachowuje się większość broni TR. Shotguny miała każda frakcja od początku gry.

      • Osobiście nie testowałem frakcji TR, tyle co grałem, i wydawała mi się lepsza celność, nie mówiąc że vanu bije wszystkie na głowę, nie ufam zbytnio tym cyferką, i sam sprawdzam na testowym na tarczy, z odległości 10 m, jaki ma rozrzut dana broń od środka, stojąc w miejscu, i ruszając się na boki.

        • I zauważyłem pewne podobieńctwo, im pociski wystrzeliwane są szybciej tym jest mniejszy ruch bronią do góry, czy na boki, a TR ma na pewno większą szybkostrzelność.

          • Gdyby miały taki sam podrzut na 1 kulę to tym bardziej nie dało by się tym strzelać. Skoro pocisk jest wystrzeliwany szybciej (u TR zwykle mniejszy DMG niż u NC) to broń będzie szybciej podrzucać co skutkuje mniejszą celnością. Dlatego na 1 pocisk jest mniejszy recoil co i tak nie zmienia faktu, że recoilu na boki nie da się kontrolować.

            • Chodzi tu raczej o częstotliwość drgań, im szybsza częstotliwość tym mniejszy rozrzut, Choć w tej grze rekoil jest liczony chyba w czasie, po za tym nie wyobrażam sobie że by przy strzelaniu broń podrzucało na boki, a nie w górę, będę za tydzień to sprawdzę.

              • Skoro sobie nie wyobrażasz to oznacza, że jeszcze nie grałeś w TR 🙂 A rozrzut jest liczony na każdy pocisk (czyli im szybciej strzelasz tym szybciej wzrasta)

                • Chodzi mi o to że w NC broniach podbija broń do góry, a im broń ma większą szybkostrzelność tym mniej trzeba kontrować w dół, A w TR chce sprawdzić czy faktycznie odbija broń na boki, tak jak pisałeś, a nie do góry.

                  • Do góry też odbija ale recoil na boki jest bardziej zauważalny. Np. Armistice (lewo prawo), Trac-5 (prawo-góra) itp.

                    • Wiem że w NC przeważnie jest tylko w górę, i dookoła, byle nie w cel, ale za tydzień sprawdzę Armisstice, czy aby na pewno jest lewo prawo, a nie w górę:)

  2. Nigdy nie przepadałem specjalnie za orionem/Betelgeuse’m. Jak na mnie zbyt cieńko sprawują się w dłuższych dystansach.
    Większy magazynek dla pulsara? TO mi się może spodobać. I to baaardzo.
    Z kolei polaris to wlaśnie moje ulubione LMG i to właśnie ono dostaje potężnego buffa w postaci max damage na 20m.

  3. Chodzi tu raczej o częstotliwość drgań, im szybsza częstotliwość tym mniejszy rozrzut, Choć w tej grze rekoil jest liczony chyba w czasie, po za tym nie wyobrażam sobie że by przy strzelaniu broń podrzucało na boki, a nie w górę, będę za tydzień to sprawdzę.

    • Ps. Nie wiem dlaczego jak daje Odpowiedz to wyświetla mi się jako nowy temat, chociaż podejrzewam że to wina słabego internetu, skończył mi się limit, i strasznie wolno wyświetla te strony

Comments are closed.