To, że Skyforge jest nadal w fazie otwartych beta testów, wcale nie oznacza, że gracze nie otrzymają nic nowego do momentu oficjalnej premiery tej gry. Wręcz przeciwnie.
Już 11 sierpnia do gry trafi pierwsza olbrzymia aktualizacja – Crucible of the Gods. Aktualizacja obejmuje między innymi naprawę błędów w grze, wprowadzi nową zawartość oraz ulepszone funkcj dostępne dla graczy.
Dodatkowo graczy zyskają umiejętność odblokowania Boskiej Formy (Divine Form), dającej dostęp do ekskluzywnych zadań takich jak inwazje i rajdy. Odblokowanie Boskiej Formy wymaga sporo wysiłku, ale w zamian gracz zyska niesamowite moce, które będą tego warte.
Jako Bóg i pod warunkiem, że gracz odblokował kilka klas, będzie on w stanie przełączać się pomiędzy nim w trakcie walki i używać specjalnych boskich zdolności. Kiedy postać przybierze Boską Formę staje się większa, unosi się nad powierzchnią i nie jest w stanie ukryć swojej Boskości. Prędkość poruszania, zasięg oraz obrażenia ataków są znacznie zwiększone. Jeśli gracz zostanie pokonany podczas gdy znajduje się w Boskiej Formie, to natychmiast wraca do postaci nieśmiertelnika.
Aktualizacja ta dostarczy graczom nowych wyzwań na wysokim poziomie, z którymi będzie można się mierzyć z grupą znajomych lub członkami Pantheonu. Oferować ona będzie różnorodne zadania do ukończenia, zapewniając ciągły dostęp do różnych aktywności w grze:
- Zniekształcenia (distortions) – przeznaczone są dl grupy złożonej z 10 graczy z jednego Pantheonu, która może się jednocześnie przenieść do kryjówki wroga, używając specjalnie w tym celu stworzonego analizatora. Stawią oni czoła czterem potężnym przeciwnikom, z którymi będą walczyć jeden po drugim na starożytnej arenie. W nagrodę za ich zwycięstwo grupa ta otrzyma epickie bronie lub inne wartościowe trofea oraz awansuje w kierunku odblokowania kolejnej boskiej formy.
- Inwazje (invasion) – Wrogowie Aelionu przygotowują inwazję. Do jej odparcia potrzebny będzie każdy zdolny do walki bohater, gdyż będzie ona miała wpływ na każdego gracza. Walka w kolejnych fazach inwazji zapewni sukcesywny rozwój w Divine Atlas, dzięki zdobywanym nagrodom i bonusom, które nie zaliczają się do tygodniowych limitów.
- Anomalie – są zadaniami dla 5 graczy i mają miejsce w otwartym świecie, do którego dostęp ma kilka grup graczy w tym samym czasie. Tessa Sanctuary jest punktem zbiorczym blisko Anomalii, jak również miejscem gdzie bogowie mogą dołączyć do tej przygody. W Anomaliach można zdobyć Ether Resonators, które wymienia się na Iskry do Ascension Atlas lub inne epickie nagrody. Aby poradzić sobie z tym nowym wyzwaniem trzeba będzie użyć Tactical Sense. Ta statystyka jest używana w walce przeciwko potężnej obronie przeciwnika.
- Rajdy – te zadania przeznaczone są dla dziesięciu dzielnych bogów, którzy będą mieć możliwość wzięcia udziału w dwóch unikatowych i niesamowitych przygodach, zaprojektowanych po to, aby przetestować ich przeciwko najsilniejszym potworom Aelionu: The Mechanoid Ship i Operation Isabella.
No więc, Ci z Was, którzy mają wysoki poziom punktów prestiże i zastanawiali się, co będziecie mieli do robienia w grze za kilka tygodni – macie swoja odpowiedź i mam nadzieję, że się Wam ona spodobała 🙂
Haha, paru ludzi z mojego outfitu już mają po pare k punktów 😀 A powiedziałem im o tej grze jakieś 3 dni temu 😀
Starsznie kiepska gra :<
Powiem tak dupy nie urywa ale jest naprawdę dobrze… „w grze Wietrzny Korsarz” chillout i relaksik po pracy takie na razie diablo w 3D…
no to jest Dungeonówka i jak na dungeonówke jest dobra.