Nie minęło wiele czasu od kiedy wprowadzono pierwszą wielką aktualizację do Skyforge – Crucible of Gods, a Allods Team, Obsidian Entertainment oraz My.com zapowiedzieli już kolejną.
Aelion’s Call, bo tak nazwana została kolejna aktualizacja Skyforge, trafi na serwery już w przyszłym tygodniu – 16 września.
Twórcy gry dołożyli wszelkich starań, aby odpowiedzieć na jak największą liczbę uwag społeczności. Oprócz poprawienia balansu w grze, wprowadzone zostaną również poprawki do systemów Skyforge, jak na przykład Inwazje.
Sama aktualizacja Aelion’s Call wprowadzi do gry:
-
Nowy rajd: Operation Madea – Wieki temu, statek Mechanoid awaryjnie lądował na powierzchni Aelionu podczas nieudanej próby Inwazji i uległ całkowitej dezaktywacji. Przypuszczenia te jednak okazały się błędne, gdyż ostatnia aktywność wykazała, że wewnątrz statku istnieje kolonia wroga. Grupa 10 graczy może wziąć udział w rajdzie na statek Mechanoid, odkrywając najgłębsze zakamarki tego cudu techniki i starając się zapobiec ataku wroga na Aelion.
-
System Catch-Up: Pozwala nowym graczom na szybkie odrobienie zaległości w stosunku do innych graczy, dzięki specjalnym przygodom.
- Operacje: Podczas aktywnych Inwazji, gracze mogą zdobywać odznaki armii inwazyjnej, poprzez ukończenie przygody reprezentującej daną frakcję. Zdobyte odznaki odblokowują nowe poziomy w Ascension Atlas przypadające na daną inwazyjną opcję.
- Nowe dodatki do Inwazji, pozwalające wszystkim graczom przyczynić się do ochrony Aelionu.
Dodatkowo Aelion’s Call będzie zawierał wiele zmian oraz ulepszeń w rozgrywce. Pełna lista zmian opublikowana zostanie w najbliższych dniach na oficjalnej stronie Skyforge.
A ja przypominam, ze nadal mam kody na 14-dni premium jeśli ktoś z Was chciałby spróbować Skyforge 😀
Ja chętnie przygarne ponieważ rozpoczełem przygodę z tą grą 🙂 nick na forum DraconioPL
ok, wysylam 😉