W zeszłym tygodniu na serwery H1Z1: Just Survive trafiła wielka aktualizacja, a wraz z nią w systemie odradzania. Od kilku dni bowiem gracze mogą wybrać, w okolicach którego miejsca chcieliby się odrodzić,

Niestety, nowy system wprowadził też kilka niezamierzonych zachowań. Po pierwsze gracze, którzy umrą podczas walki z innymi graczami, mogą dość szybko powrócić do miejsca gdzie zginęli. Oznacza to, że bardzo szybko mogą ponownie dołączyć do walki, jeśli toczy się ona w pobliżu ich bazy gdzie mają przygotowane wcześniej wyposażenie.
20160615-h1z1-js-test-respawn-m

Kolejnym skutkiem ubocznym tych szybkich odrodzeń jest błąd związany z niewidzialnością graczy, który występuje w niektórych przypadkach.

Właśnie dlatego devsi H1Z1: Just Survive pracują obecnie nad ulepszeniem wprowadzonego  systemu odradzania po śmierci. Celem jest to, aby gracze nie mogli odradzać się w miejscu w którym zginęli, ani w przylegających polach na siatce mapy. Pola te znajdowałyby się na cooldownie, zbliżonym do czasu jaki zajmie graczowi podróż do miejsca gdzie zginął z najbliższego możliwego miejsca odrodzenia.

Wprowadzenie tej zmian oznaczałaby, że jeśli gracz w polu H7, to w momencie wyboru miejsca odrodzenia pole H7, jak i te przylegające do niego, byłby zablokowane.

Gracze PvE nie mają sie jednak o co martwić, gdyż w planach jest aby zmiany te trafiły TYLKO na serwery PvP.

Zanim jednak zmiany te zostaną wprowadzone do gry na serwery Live, to wpierw trafią one do testów wewnętrznych, a potem na serwer testowy. Oznacza to, że poczekamy na nie jeszcze kilka tygodni.

Co myślicie o tym pomyśle?