Po przeczytaniu ostatniego lista producenta WildStar, ma się wrażenie, że NCSoft jeszcze się nie poddał i mimo kiepskich wyników finansowych, nadal nie planuje zamknąć tej gry.

I dobrze, bo nadal uważam, że jest to bardzo zabawna gierka warta uwagi – tym bardziej, że jest Free-to-Play i dostępna na Steam.

Wracając do najnowszego listu producenta gry Chada „Pappylicious” Moore, to podsumowuje on wydarzenia w ostatnim roku. Od stycznia na serwery trafiły aktualizacje Destination Arcterra, potem Vault of Archon oraz dodano w dwóch częściach nowy rajd Redmoon Terror. Oprócz tego uproszczono samouczek, WildStar trafił na Steam, wprowadzono więcej połączeń rasy/ klasy, a do tego w listopadzie zniesiono podział pomiędzy frakcjami w przypadku grup i rajdów. Studio Carbine, mimo sporego ograniczenia, robi wszystko aby dostarczyć graczom nowe i ekscytujące przygody na Nexus i aby gra była bardziej zabawna oraz przystępna.

Oczywiście to nie koniec zmian, ale na resztę trzeba będzie poczekać do przyszłego roku.

W ciągu ostatniego roku ekipa WildStar zadawała wiele ważnych pytań dotyczących gry oraz kierunku, w którym powinniśmy podążać. Jak jest najlepszy sposób, aby zapewnić naszym graczom przekonujące i znaczący rozwój postaci? Czy nasi gracze czują sie odpowiednio nagradzani za czas, jaki spędzają w grze? Jakie nowe doświadczenia powinniśmy stworzyć, tak aby wpasowywały się w istniejącą zawartość? Mając na uwadze te pytania, ekipa WildStar pracuje nad nową zawartością, która zabierze graczy do ekscytujących i niebezpiecznych miejsca, zarówno tych na planecie Nexus, jak i poza nią.

Prawda, że brzmi to optymistycznie?

Nic tylko logować się do gry i grać, tym bardziej, że na ten weekend zaplanowano weekend podwójnego prestiżu, czyli waluty jaką zarabia się za walki PvP!