Wraz z GU 53 zobaczymy nowe tradycje rasowe. Z racji tego, że informacji jest dość dużo na ten temat to dokładny spis możliwości każdej rasy przedstawiłam na FORUM. Rzut oka wystarczy aby stwierdzić, iż wybór rasy nie będzie teraz taki łatwy o ile chcemy korzystać z bonusów. Oczywiście nie ma nic niemożliwego i zgodnie z zapowiedzią w Marketplace będzie można kupić żetona na „zmianę rasy”.
Developerzy przygotowali także „skrót” informacji, tzn. które rasy będą najlepiej pasować do danej klasy. Ponieważ zmiany są znaczne i również tradycje dość ważne dla klasy jaką gramy, developerzy ograniczyli nam możliwość wybór do 8 (chyba) różnych tradycji z różnych zakresów. Będzie to się odbywało na zasadzie drzewek AA, które teraz mamy.
Należy pamiętać również, że statystyki jakie dostajemy z tradycji będą rosnąć wraz z levelem postaci, i tak na przykład: na lvl 1 możemy dostać +2 str, gdzie osiągając level 80 będzie to już +40 do siły (skill jest skalowalny jeśli w opisie jest odnośnik do levelu 1). Ta skalowalność dotyczy również innych umiejętności chociażby jak regenerację powera. W swoim opisie również nie zamieściłam nazw zdolności, które są wspólne dla pewnych ras a jednocześnie różnią się właśnie nazwą. I tak na przykład, nie znajdziecie tak barwnych określeń jak: „mądrość wieków”, „mądrość dębu”, „gonitwa za wiedzą” czy też „mądry uparciuch”, które oznaczają w rzeczywistości dokładnie to samo czyli +WIS w atrybutach.
Poza tym to proszę o wyrozumiałość, jest tak dużo informacji, że mogły mi się zdarzyć błędy szczególnie przy tłumaczeniu niektórych zdolności no i ten spolszczony angielski też sławy nie przynosi, ale wydawało mi się że będzie łatwiej skojarzyćgraczom o co chodzi. Również kategorie mogą być źle przetłumaczone, ale niestety nie mogłam znaleźć dobrego określenia na „out of combat” , no bo jak inaczej to nazwać niż „poza walką”? Jak ktoś ma pomysł to proszę o podpowiedź.
Oto w skrócie jakie rasy nadają się dla jakich klas:
SKAUCI: Arasai, Fae, Dark Elf, Wood Elf, Gnome, Ratonga, Halfling
MAGOWIE: Arasai, Dark Elf, Gnom, Ratonga, Iksar
LEKARZE: Fae, Wood Elf, Halfling, Dwarf, Froglok, Ogr, Barbarzyńca, Troll, Sarnak
WOJOWNICY: Sarnak, Ogr, Troll, Barbarzyńca, Iksar, froglok, Dwarf
WSZYSTKIE KLASY: Human, Kerra, Half Elf
MAGOWIE/LEKARZE bez dublowania efektów: Erudyta, High Elf
W każdym bądź razie zapraszam do zapoznania się z kompletnym spisem nowych cech, w którym ujęłam nawet zdolności dotyczące craftu.
Ach, pamiętac należy, że cechy mogą się jeszcze delikatnie zmienić, ponieważ obecne dane pochodzą z serwera testowego.