… oczywiście na amerykańskich serwerach, bo u nas na Runnyeye będzie jutro rano. No to co nam przyniesie to GU?? Ogólnie, wg mnie, to same bzdurki…
User Interface (default) otrzymał nowy wygląd:
- można go wybrać sobie w kolorze niebieskim albo czerwonym, poprzez wpisanie /loadui;
- zegarek i kompas zostały połączone z mała mapą (ctrl+m), ale istnieje możliwość włączenia starych okien poprzez skróty: alt+n oraz alt+c;
- na dole ekranu znajdziemy pasek nawigacyjny, który to zastepuje stary pasek do experience oraz ma przyciski-skróty. Poprzez kliknięcie prawym klawiszem myszki możemy powiększyć i zmniejszyć ten pasek, ukrywając co niektóre klawisze;
- Inventory i Persona okna zostłay połączone w jedną całość: Character Window (skrót: C);
- nowy skrót na Crouch to litera Z;
- jeśli levelujemy i dostajemy nowa wersje spella/CA, to automatycznie zastąpi on starą wersje spella/CA na hotbarze;
- okna w UI możemy przesuwać po wciśnięciu przycisku F10;
- możemy teraz wyłączyć potwierdzenie wydawania punktów AA w Options -> UI -> Game Features.
Postacie:
- jeśli będziemy tworzyć nową postać to od teraz, tworzenie będzie w wersji SOGA
- więcej klas jest teraz neutralnych, czyli mogą być tworzone w zarówno dobrych jak i złych miastach: Troubador, Dirge, Ranger, Assassin, Templar, Inquisitor, Fury, Warden, Coercer, Illusionist, Wizard, Warlock, Bruiser, Monk, Guardian i Berserker;
- dobre pozostają: Swashbuckler, Mystic, Conjuror i Paladin;
- jedynie po złej stronie dostępne są: Brigand, Defiler, Necromancer i Shadowknight.
Efekty Spell’i również zostaną zmienione wraz z tym GU:
- spelle na poziomie apprentice oraz journeyman będą mieć najsłabsze efekty. W miarę, jak będziemy ulepszać nasz spell efekt wizualny będzie się wzmacniał;
- unikalne w EQ2 jest możliwość levelovania spelli. Jeśli rzucamy spelle leczące wzrasta nam Ministration, przyzywając peta bądź mezując wzrasta nam Subjugation, itd. Do tej pory levelovanie naszych spelli można było zobaczyć tylko czytając czat. Od dziś/ jutra będziemy widzieć je jako efekty dołączony do spelli. Każdy spell z danej grupy będzie mieć ikonkę, gdy będziemy go castować, malutkie ikonki pojawiać się będą fruwające wokół naszych stóp…
- dodatkowo stworzone zostały ikony na rożne buffy w grze, tak by gracze wiedzieli kiedy mają zwiększone(jasna ikona) lub zmniejszone (ciemna ikona) na przykład Wisdom, Focus, Inteligencję, itd
Pozostałe rzeczy z GU:
- na levelach 1-20, prawie u wszystkich klas, zmieniono niektórym spell’om level kiedy po raz pierwszy się pojawiają (jak np. deagro u scoutów nie będzie już dostępne na lvl 6 ale później). Lekarzom dodano nowy spell do walki Wrath od 6-go lvl;
- zmieniono wejście do zon grupowych z Marred Plateau (Library, Research i Pałac) – teraz dostaniemy się po kliknięciu orba na lunch pad;
- wejście do Pałacu Roehn Theer’a nie zostało zmnienione;
- sloty appearance aktywne będą w tej chwili juz od levelu 1;
- nowe questy crafterskie na level 10, 20 oraz 30.
- Lucan D’Lere powrócił do Freeport i przejął kontrole nad miastem;
Jest troche zmian ktore uwazam za bardzo fajne, tak wiec ciesze sie updatem. 🙂
Tylko niech w koncu wlacza serwer… :]
Fajno fajno, tylko nie potrzebnie popsuli z przeniesieniem polowy klas do neutralnych.