… który wiele zmienił, szczególnie dla nowych graczy…

Największym narzekaniem nowych graczy był fakt, iż zaraz po stworzeniu postaci byli zrzucani w sam środek walki i ginęli śmiercią tragiczna najczęściej w przeciągu kilku sekund. Otóż od dzisiaj nowa postać nie będzie już zrzucana w kapsule w samo centrum walki, ale pojawi się w Spawn Roomie znajdującym się w niedalekiej odległości od toczonych walk.

Prócz tego naprawiono oznaczenia do Instant Action („Deploy” na mapie) i po użyciu ich faktycznie powinniśmy się znaleźć w centrum walk, a nie jak to wielokrotnie dotychczas się zdarzało, gdy bitwa już się skończyła.

Kolejną zmiana dotyczy naszego ekranu „Deployment”, który to widzimy po śmierci lub gdy naciśniemy zielony przycisk „Redeploy” w oknie mapy. Otóż prócz miejsc najbliżej położonych, Sundererów, czy tez Spawn Beackon’ów postawionych przez liderów drużyny, od dzisiaj będziemy mogli dodatkowo wybrać miejsce, które potrzebuje naszego wsparcia bo jest atakowane.

Kolejna zmiana dotyczy systemu namierzania samolotów. Od dzisiaj wystarczy tylko 1,5 sekundy by móc namierzyć i wysłać rakietę na Liberator i Galaxy oraz 2,5 sekundy aby namierzyć samoloty ESF (Scythe/ Reaver/ Mosquito). Również próba ucieczki samolotu przed taka rakietą będzie zdecydowanie trudniejsza i trzeba będzie się naprawdę wykazać niezłymi umiejętnościami pilotażu 🙂

No i żeby nie było, że pokazuję tylko filmy o żołnierzach Vanu, bo sama gram tą frakcja, to dzisiaj obejrzyjcie film z walki, gdzie w rolach głównych są żołnierze Terran Republic.

httpv://www.youtube.com/watch?v=XKz1B-XZr-c

Poprzedni artykuł[PS2] Jeszcze 10 dni…
Następny artykuł[EQ2] Nadchodzi nowy porządek…