W zeszłym tygodniu (tak, wiem… „lekkie opóźnienie”) Mittani, leader jednego z najsłynniejszych aliansów z Eve Online przeprowadził wywiad z Mattem Higby w czasie którego poruszono kilka ciekawych zagadnień.

alert

Niedawno wprowadzone zostały do gry Alerty, które bardzo ożywiły grę, nie mówiąc o tym, że walki przeniosły się teraz także na inne kontynenty. Obecnie developerzy rozważają dodanie kilku kolejnych Alertów ale takich, które działyby się na wszystkich mapach jednocześnie, aby wszyscy gracze mogli w nich uczestniczyć. Jedna z opcji jest przechwytywanie posiadanie baz danego rodzaju, np. Bio Lab. Innym pomysłem jest  pojawienie się w grze 25 przedmiotów, które byłyby widzialne przez wszystkich graczy i musiałby zostać dostarczone do Warpgate ale mogłyby być przewożone tylko przez Buggy Harasser, który jechałby do tego ze zmniejszona prędkością.

Powiem szczerze, że mi osobiście bardzo przypadł mi do gustu pomysł z przechwytywaniem baz na różnych kontynentach.

Jedno z pytań dotyczyło tematu lagów jakie maja co niektórzy graczy, a także czasami cały serwer. Otóż okazuje się, że czasami za lagi serwera odpowiedzialni byli sami gracze. Na niektórych serwerach bowiem przyjętą taktyką dla całych outfitów było wpisywanie komendy /suicide i odradzanie się w innym miejscu. Dlatego też na obecna chwilę ekipa Planetside 2 oprócz przyglądania się lagom od strony technicznej, zastanawia się równocześnie co takiego gracze mogą robić co mogłoby spowodować lag serwera.

Wielu graczy z niecierpliwością oczekuje na pojawienie się w grze tokenu umożliwiającego przenoszenie postaci na inny serwer. Otóż wg Higbiego taki token będzie miał sens kiedy ekipa Planestide 2 będzie już pewna, że nie będzie więcej łączyć serwerów a tak obecnie nie jest. Być może niedługo połączone zostaną serwery Helios oraz Connery.

Jakiś czas temu developerzy Planestide 2 zaprezentowali prace koncepcyjne BFR (Battle Frame Robotics) stworzone przez jednego z graczy i ponownie rozgorzała dyskusja czy to znaczy, że być może niedługo zobaczymy BFR w Planetside 2.

vs_mech BFRTR_BFR NC_BFRZgodnie ze słowami Higbiego, na obecna chwilę developerzy nie planują powroty tych maszyn bojowych i bardziej skupiają się w tej na zbalansowaniu piechoty, pojazdów oraz dodaniem Buggy do gry aby zachęcić graczy do działań w ramach małych grup.

Oprócz tego Higby poruszył temat karabinów, które zostały ulepszone w GU07 (battle oraz scout), jak i też wspomniał o trwających pracach nad ulepszaniem starych broni, których to gracze z różnych przyczyn nie chcą używać.

Poprzedni artykuł[EQ2] Zoltarotha walka z lagiem
Następny artykuł[PS2] Hotfix (24.04)
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Viruz

W sumie dobrze że nie będzie żadnych mechów.