Implanty, czyli przedmioty ulepszające naszą postać w pierwotnych planach (RoadMap) miały pojawić się już w marcu. Niestety ale ze względu na pracę nad innymi aspektami gry developerzy ciągle opóźniali moment ich wprowadzenia. Obecnie są one zaplanowane na czerwiec, ale czy rzeczywiście zobaczymy je w tym miesiącu to się jeszcze okaże.

ImplantyW poście na forum prezentującym ten pomysł developerzy przedstawili pokrótce trzy wstępne propozycje:

  • ciche bieganie – brak odgłosów biegania;
  • bezpieczne lądowanie  – pozwala na zeskakiwanie z większych wysokości bez zadawanych obrażeń;
  • audio amp – zwiększa zasięg na którym widzimy wrogów, którzy strzelają;

Z racji tego, że PlanetSide 2 jest następcą istniejącego już 10 lat PlanetSide 1 i jakby nie patrzeć wiele z tych pomysłów bazuje właśnie na tej grze, to pozwoliłam sobie zrobić listę tamtejszych implantów. Jest jedno „ale”. W PS1 gracze mają oprócz wartości życia i osłon jeszcze dodatkową statystykę jaka jest Stamina (wytrzymałość). Używanie większości implantów jak i skakanie, wysysa staminę, przez co należy ją zregenerować zanim chcemy użyć implant ponownie. Postać bez staminy jest zbyt zmęczony by nawet ruszyć się z miejsca…

  • Advanced Targetting  – zwiększa zasięg na którym gracz widzi wrogów pokazując ich paski życia;

Advanced Targeting Implant Planetside

  • Audio Amplifier – zwiększa odgłos kroków wroga pokazując jednocześnie ich lokalizacje na mapie;

Audio Amplifier Implant

  • Darklight Vision  – zwiększa widoczność różnego rodzaju odbić i świateł co pozwala na zobaczenia zamaskowanych przeciwników (infiltrator);

Darklight Vision Implant

  • Melee Booster – zwiększa siłę ramion co przekłada się na zadawane obrażenia wręcz (w PS1 jest sporo broni do walk wręcz);

Melee Booster Implant

  • Personal Shield – generator osłon, który blokuje obrażenia od strzału;

Personal Shield Implant

  • Range Magnifier – niezależny od broni celownik 4x, 8x oraz 12x, ale zależy od dystansu;

Range Magnifier Implant

  • Regenaration – regeneruje życie;

Regeneration Implant

  • Second Wind – automatycznie regeneruje życie do bezpiecznego poziomu kiedy jest się blisko śmierci, trzeba go naładować przed ponownym użyciem;

Second Wind Implant

  • Silent Run – brak odgłosów biegania;

Silent Run Implant

  • Surge – zwiększa prędkość biegania;

Surge Implant

No i jak myślicie? Przyjmą się implanty w Planetside 2? SOE wprowadzi staminę aby móc ich używać czy spróbuje to rozwiązać w inny sposób?

Jaki implant chcielibyście zobaczyć wprowadzony do gry? Ja uważam, że hitem byłby „Second Wind” czyli implant zapobiegający naszej śmierci. Dla mnie jak znalazł 🙂

9 KOMENTARZE

  1. Według mnie powinna być stamina już dawno, fajniej było by jak by postać się męczyła powinno też być więcej broni białych. A implanty to też fajny bajer

  2. Też jestem ciekaw tych implantów, miło że już się pojawiają jakieś widoki na to, że w koncu jednak je wprowadzą.

    Uważam, że dodanie czegoś takiego jak stamina, mogłoby w interesujący sposób wpłynąć na rozgrywkę. Prawdopodobnie granie piechotą, stałoby się nieco trudniejsze.

    Możliwe jednak, że twórcy zdecydują się raczej na zastosowanie „cooldown’ów” zamiast staminy, to prawdpodobnie byłoby nieco prostsze.

    Niestety z wymienionych powyżej nie wiele postrzegam jako jakoś specjalnie przydatne. Podejrzewam, że szybsze bieganie mogłoby się okazać takim, jak również regeneracja, oraz Second wind.

  3. Wszystko jeszcze przed nami. Gra jest jeszcze świeża i wiele pomysłów ma być dodane, te które są planowane od początku i pomysły, które wymyślają na bieżąco.

  4. Zgadzam się z VarDenSar’em gra się rozwija i wszystko przed nami grunt że ciągle dodają coś nowego bo to zachęca do grania i się nie nudzi

  5. Jak dla mnie Stamina to głupota 5sec biegu jest bardzo nie realistyczne.

    I jeszcze vanusy miały by przewage biegając w spandexach bo przecież nic nie ważą.

    Fajne by był implant mniejsze obrażenia za spadanie z wysokości bo ostatnio grając Light Assault’em mam większość obrażeń spowodowanych upadkiem niż strzałami przeciwnika…

    I jeszcze szybkość biegania była by przydatna w tej chwili dogonić maxa w fiolecie jest nie lada zadaniem jak uciekają.

  6. Jeśli dodadzą staminę dla piechoty, to niech jeszcze dorzucą paliwo dla pojazdów hehe 😀

  7. Ale podatek…

    Jeżeli chodzi o implanty to raczej cooldown będzie i mam nadzieję, że nie będą działać w MAXach – bo to byłoby już przegięcie 😛

    Mam nadzieję, że dadzą więcej implantów i zwiększą siłę tych, a implanty będą niezależne od loudoutów 😛

    Melee Booster wygląda ciekawie – czyżby można było w końcu z noża zabić jednym ruchem? 😀

Comments are closed.