Implanty, czyli przedmioty ulepszające naszą postać w pierwotnych planach (RoadMap) miały pojawić się już w marcu. Niestety ale ze względu na pracę nad innymi aspektami gry developerzy ciągle opóźniali moment ich wprowadzenia. Obecnie są one zaplanowane na czerwiec, ale czy rzeczywiście zobaczymy je w tym miesiącu to się jeszcze okaże.

ImplantyW poście na forum prezentującym ten pomysł developerzy przedstawili pokrótce trzy wstępne propozycje:

  • ciche bieganie – brak odgłosów biegania;
  • bezpieczne lądowanie  – pozwala na zeskakiwanie z większych wysokości bez zadawanych obrażeń;
  • audio amp – zwiększa zasięg na którym widzimy wrogów, którzy strzelają;

Z racji tego, że PlanetSide 2 jest następcą istniejącego już 10 lat PlanetSide 1 i jakby nie patrzeć wiele z tych pomysłów bazuje właśnie na tej grze, to pozwoliłam sobie zrobić listę tamtejszych implantów. Jest jedno „ale”. W PS1 gracze mają oprócz wartości życia i osłon jeszcze dodatkową statystykę jaka jest Stamina (wytrzymałość). Używanie większości implantów jak i skakanie, wysysa staminę, przez co należy ją zregenerować zanim chcemy użyć implant ponownie. Postać bez staminy jest zbyt zmęczony by nawet ruszyć się z miejsca…

  • Advanced Targetting  – zwiększa zasięg na którym gracz widzi wrogów pokazując ich paski życia;

Advanced Targeting Implant Planetside

  • Audio Amplifier – zwiększa odgłos kroków wroga pokazując jednocześnie ich lokalizacje na mapie;

Audio Amplifier Implant

  • Darklight Vision  – zwiększa widoczność różnego rodzaju odbić i świateł co pozwala na zobaczenia zamaskowanych przeciwników (infiltrator);

Darklight Vision Implant

  • Melee Booster – zwiększa siłę ramion co przekłada się na zadawane obrażenia wręcz (w PS1 jest sporo broni do walk wręcz);

Melee Booster Implant

  • Personal Shield – generator osłon, który blokuje obrażenia od strzału;

Personal Shield Implant

  • Range Magnifier – niezależny od broni celownik 4x, 8x oraz 12x, ale zależy od dystansu;

Range Magnifier Implant

  • Regenaration – regeneruje życie;

Regeneration Implant

  • Second Wind – automatycznie regeneruje życie do bezpiecznego poziomu kiedy jest się blisko śmierci, trzeba go naładować przed ponownym użyciem;

Second Wind Implant

  • Silent Run – brak odgłosów biegania;

Silent Run Implant

  • Surge – zwiększa prędkość biegania;

Surge Implant

No i jak myślicie? Przyjmą się implanty w Planetside 2? SOE wprowadzi staminę aby móc ich używać czy spróbuje to rozwiązać w inny sposób?

Jaki implant chcielibyście zobaczyć wprowadzony do gry? Ja uważam, że hitem byłby „Second Wind” czyli implant zapobiegający naszej śmierci. Dla mnie jak znalazł 🙂


Warning: require(/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper): failed to open stream: No such file or directory in /wp-includes/comment-template.php on line 1554

Warning: require(/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper): failed to open stream: No such device in /wp-includes/comment-template.php on line 1554

Fatal error: require(): Failed opening required '/wp-content/plugins/td-standard-pack/Newspaper/' (include_path='.:/:/usr/local/php73/lib/pear') in /wp-includes/comment-template.php on line 1554